Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Video Kijk!!: Wonderjongen Van 5 Jaar

Pagina's : [1] 2 3

LZN
07-03-2004, 13:47

Beste broeders en zusters, Dit gaat over een 5 jarige jongen in tanzania, Deze jongen kon bij zijn geboorte al de hele koran uit zijn hoofd reciteren in ieder geval op het moment dat hij kon praten. Tijdens het filmpje geeft hij ook perfecte antwoorden net een islam geleerde op de vragen die gesteld. Is dit geen wonder van q_I_I I ALLAH -_-_-_-_-_---_-_kLIK HIER OM DEZE WONDER VAN ALLAH TE BEKIJKEN_-_-_-_-_-_- (http://www.walidin.com/video/hafiz.wmv) sobhanallah sobhanallah sobhanallah sobhanallah.

a3ir
07-03-2004, 13:59
overschat de power van allah niet ,zou ik zegen . hij kan doen wat hij wil met zijn schepsels

GrandmasterJ
07-03-2004, 14:14
Dit is de zoveelste wonder van onze Schepper. Sobhana Allah

Peridot
07-03-2004, 14:29
Het is in ieder geval wel eerlijk verdeeld over de wereld. Zo hebben de Christenen huilende Mariabeelden en Lourdes.

Khanoussi
07-03-2004, 17:01

Origineel gepost door GrandmasterJ Dit is de zoveelste wonder van onze Schepper. Sobhana Allah Ja man , geweldig , had die schepper zich niet bezig kunnen houden met het Palestina/Israel conflict ,aardbevingen in Iran en Marokko i.p.v. dit soort 'wonderen' :rolleyes:

ZeYNeP_Z
07-03-2004, 21:26
Origineel gepost door Khanoussi Ja man , geweldig , had die schepper zich niet bezig kunnen houden met het Palestina/Israel conflict ,aardbevingen in Iran en Marokko i.p.v. dit soort 'wonderen' :rolleyes: Lekker makkelijk zou dat zijn he?Als Allah (saw) alles zou moeten oplossen wat de mens zelf heeft aangericht? Allah heeft ons immers hersens gegeven om helder na te denken en als wij die nou eens verstandig zouden gebruiken dan was er geen ellende op de deze aardkloot.

marocc17
07-03-2004, 21:42
soebhanallah

AAAbracadaver
07-03-2004, 22:11
Origineel gepost door obl_for_ever Soebhanna Allah Echt onvoorstelbaar. Die jongen is pas 5 en spreekt als een geleerde van 65 jaar. Allah oe Akbar!!! Inderdaad onvoorstelbaar, zelfs ik had dit niet verwacht. Ik bedoel, je weet dat het slecht gestelt is met de Islamitische wetenschap en dat het niveau niet echt hoog is. Een paar jaartjes teksten herhalen ergens in de Pakistaanse bergen en je bent Islamitisch wetenschapper tenslotte. Maar.... dat ze nu links en recht worden ingehaald door een kind van vijf moet toch zelfs jullie te denken geven. Dit zegt toch wel iets over de droeve staat de gemiddelde islamitische geleerde als zelfs het eerste best kind al minder seniel is. Abracadaver, met een andere kijk.

a3ir
07-03-2004, 22:49
abra,overdrijven is ook kunst

Khanoussi
07-03-2004, 23:07
Origineel gepost door ZeYNeP_Z Lekker makkelijk zou dat zijn he?Als Allah (saw) alles zou moeten oplossen wat de mens zelf heeft aangericht? Allah heeft ons immers hersens gegeven om helder na te denken en als wij die nou eens verstandig zouden gebruiken dan was er geen ellende op de deze aardkloot. Wat ik bedoel te zeggen , als er iets goeds/wonderbaarlijks gebeurt in de islamitische wereld dan is het altijd het werk van Allah. Maar die aardbevingen zijn weer niet zijn werk , ik ben benieuwd wat de reacties zijn als er een soort gelijke aardbeving in Israel of Amerika plaats vind. Dan is het allemaal het werk van Allah

Mocrobrains
08-03-2004, 10:36
Khanoussi broeder, De aardbeving in marokko dat heeft Allah swt gewild wie zegt dat het niet zo is. Alles wat er gebeurt op deze wereld komt door Allah swt of het nou goed/slecht/wonderbaarlijk/gevaarlijk maakt niet uit wat je er voor te zeggen hebt, Allah swt is machtig. Ik denk zelf dat het probleem bij ons zelf zit, veel en vaak word Allah swt alleen erbij geroepen als het om wat slechts gaat, en als het goed gaat dan vergeet men Allah swt en denken vele dat ze zonder Allah swt kunnen leven. Abracadaver jou reactie zegt genoeg over jou niveau meer hoef ik niet te zeggen, teminste dat is wat ik vind want wat jij zegt klopt helemaal niks van.

Mocrobrains
08-03-2004, 10:59
waarom geloof je dit niet, omdat jij nooit een wonder van Allah swt zult accepteren ofwat ???? Zeg eens eerlijk doet het pijn als je zoiets ziet, jij gaat volgens mij gewoon naar een uitweg zoeken dat het gewoon niet kan en komt met een rare opmerking een soort bart de graaf. Waar of niet waar Allah oehlem maar voor mij is allang bekend dat Allah swt echt bestaat zo een wonderlijk maakt het alleen maar duidelijker

Ouidath
08-03-2004, 11:04
Ik ga hier niet over discussieren...De meeste mensen die dat soort dingen over Allah swt zeggen zijn onwetend.Allah je hdiehoem goelo AMIEN!!

Khanoussi
08-03-2004, 11:06
Origineel gepost door Mocrobrains Khanoussi broeder, De aardbeving in marokko dat heeft Allah swt gewild wie zegt dat het niet zo is. Alles wat er gebeurt op deze wereld komt door Allah swt of het nou goed/slecht/wonderbaarlijk/gevaarlijk maakt niet uit wat je er voor te zeggen hebt, Allah swt is machtig. Ik denk zelf dat het probleem bij ons zelf zit, veel en vaak word Allah swt alleen erbij geroepen als het om wat slechts gaat, en als het goed gaat dan vergeet men Allah swt en denken vele dat ze zonder Allah swt kunnen leven. Abracadaver jou reactie zegt genoeg over jou niveau meer hoef ik niet te zeggen, teminste dat is wat ik vind want wat jij zegt klopt helemaal niks van. Tja ik denk dat onze meningen erg ver van elkaar verwijderd liggen , maar dat zal wel komen om dat jij gelovig bent en ik niet , want waarom straft hij de gelovigen (ik neem aan dat die mensen in Marokko en Iran gelovig waren) en niet de ongelovigen in het westen of waar dan ook. :confused: En waarom straft hij ze op zo een manier ?

Ouidath
08-03-2004, 11:09

Origineel gepost door Khanoussi Tja ik denk dat onze meningen erg ver van elkaar verwijderd liggen , maar dat zal wel komen om dat jij gelovig bent en ik niet , want waarom straft hij de gelovigen (ik neem aan dat die mensen in Marokko en Iran gelovig waren) en niet de ongelovigen in het westen of waar dan ook. :confused: En waarom straft hij ze op zo een manier ? Omdat je gelovig bent hoeft het nog niet te betekenen dat je perfect bent. Men neme Saddam Houssein bijvoorbeeld. Een moslim?? tja dat zegt hij maar wie heeft hem het recht gegeven om onschuldigen te vermoorden? Schrijft de islam dat voor? nee! Gaddab Allah Swt..Heel veel gelovigen doen hele verkeerde dingen..daarom zeg ik ALLAH je HDIEHOEM! en moge allah swt jou ook op het rechte pad brengen Khanoussi;)

Pagina's : [1] 2 3