Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help mij!!!

Pagina's : [1] 2

ratjuhh
23-12-2008, 22:32

ik ben gisteren achter gekomen dat ik 6 weken zwanger ben van me verloofde. ik heb het met mij verloofde over gehad die zegt tegen mij dat we het beter niet kunnen houden omdat het schande is bij onze ouders en ons huisje is niet klaar en dit is mij laatste jaar van me studie en wil het graag afmaken en pas in julli trouwen inshallah! ik ben dus hellemaal de klus kwijt. Het is mij eerder over komen dat ik op mij 17 jaar zwanger was heb een abortus gepleegd. Nu denk ik bij me zelf ik kan het niet nog een keer doen!! En weet iemand meschien als je voor de tweede keer abortus doet dat je dan later niet meer kinderen kunt krijgen??????? Ik wil graag meningen van de damens horen dus geen commetaar!! en ik wil graag antwoord op mij vraag krijgen!!

Radijsje_
23-12-2008, 22:35
Ik zou de huwelijksdatum verzetten naar heeeel snel en dan trouwen maar en dat huisje snel inrichten. Ik zou mijn kind nooit kunnen vermoorden. Schande dat je het al 1 keer gedaan hebt. Een 2e keer kan echt niet. Trouwen dus!!!

PrinceAladin
23-12-2008, 22:40
weet je verloofde dat ook? van die 1e keer

ratjuhh
23-12-2008, 22:55
ik heb het hem wel in het beging van ons relatie verteld maar hij weet het niet meer denk ik want hij zegt er niks over!!

imrabte
23-12-2008, 23:04

of ht nou schande voor je ouders is ofnie ik zou me meer om allah druk maken. je hbt al befout begaan en maak niet ng een fout door en abortus te plegen. dnk aub na hoe kun je nou een kind doodmaken. een kind vn je eigen vlees en bloed. en wat ik helemaal raar vind is dt je verloofde jou juist overhaalt om weg te halen. hij moet beter weten. hoe oud is hij als ik vragen mag?

Zonnetje_78
23-12-2008, 23:06
Zijn jullie eigenlijk wel al getrouwd maar nog geen feestje gehad? Of ook nog helemaal niet getrouwd? Zonnetje

Oumairam
24-12-2008, 00:00
ik zou het houden, en hij moet er maar voor opdraaien! bespreek dit met je ouders, een kind doden is haraaaaam en je zult er spijt van hebben moest je het weg doen

Asaala
24-12-2008, 00:15
Een ezel stoot zich geen twee maal aan de zelfde steen, voor jouw blijkbaar niet van toepassing. Heb je dan geweten? Verzet je trouwdatum maar!!

Yasmina27
24-12-2008, 01:45
Echt stom , ik hoop dat je verloofde nog met je wil trouwen anders heb je een nog grotere probleen . Je hebt blijkbaar de eerste les genegeerd .

sayed25
24-12-2008, 09:32
Hij weet het niet meer? haha Is je verloofde vergeten dat je een moordenaar bent geweest? walahila zwina hadi

mama_lief
24-12-2008, 10:20
Ik zou dat kind houden meid.. een moord plegen dat is wat je op je geweten hebt.. en je kan niet nog een keer dezelfde fout maken. ik zou me meer zorgen maken om allah swt en niet om de mensen om me heen. en als je de tweede keer abortus pleegt is er wel kans op een kind. maar of allah je die zal schenken allah oe a3lam!

Ansariya
24-12-2008, 10:27
ik ben gisteren achter gekomen dat ik 6 weken zwanger ben van me verloofde. ik heb het met mij verloofde over gehad die zegt tegen mij dat we het beter niet kunnen houden omdat het schande is bij onze ouders en ons huisje is niet klaar en dit is mij laatste jaar van me studie en wil het graag afmaken en pas in julli trouwen inshallah! ik ben dus hellemaal de klus kwijt. Het is mij eerder over komen dat ik op mij 17 jaar zwanger was heb een abortus gepleegd. Nu denk ik bij me zelf ik kan het niet nog een keer doen!! En weet iemand meschien als je voor de tweede keer abortus doet dat je dan later niet meer kinderen kunt krijgen??????? Ik wil graag meningen van de damens horen dus geen commetaar!! en ik wil graag antwoord op mij vraag krijgen!! Laa Hawla wa La quwata illa Bi'llahi al3aliyein al3adiem... Ik kan niet geloven dat het zover staat met de 'moslims' van tegenwoordig. Absoluut niet... Ik vind het zoooo erg. Woulah. Zo erg. Ik houd mn hart vast voor de volgende generatie... :traan1: Besef nu eens, dat het leven maar spel en vermaak is, dat het op 1 2 3 kan stoppen, besef nu eens, dat we allemaal het graf in zullen gaan en dat we voor iedere daad verantwoording zullen afleggen!!! Subhana Allah, de 'kafiers' bekeren zich en de 'moslims' worden tegenwoordig 'kafiers'. :jammer: Het beoordelen is aan Allah subhana wata'Allah. Al wat ik jou kan aanraden, is eens diep en lang na te denken over tgene jij hierboven hebt beschreven. Doet het je geen pijn? Schaam je je niet tov je Schepper? Heb je niet zo'n moment dat je gewoon in je slaapkamer de hele tijd dua's en gebeden verricht, met de tranen die van je ogen stromen? Dit is tussen jou en je Schepper. Je bent Hem - meermaals - ongehoorzaam geweest en hebt - toch wel - zware zondes gepleegd.. Jij was natuurlijk niet alleen, je verloofde maakt hier ook van deel uit. Ik hoop voor je, dat jullie wél al zewjiya hebben. Dan zijn jullie ook wettelijk voor elkaar.. Halal. Insha Allah. Meid, richt je naar Allah, en SMEEEEEK HEM om vergeving, alsjeblieft... Voor jou eigen goed! Weet dat Hy de Barmhartige, GENADEVOLLE is. Maar je moet er wél moeite voor doen en er niet zomaar van uitgaan dat dit vanzelfsprekend bereikt zal worden!!

ratjuhh
24-12-2008, 12:10
we zouden aankomende maand op papieren trouwen. maar mijn ouders en zijn ouders hebben met elkaar al een paar keer kennis gemaakt. hij is ouder dan mij! ik weet ook dat ik al een fout heb gemaakt dat het niet nog een keer kan gebeuren het is mij eigen vlees en bloed die ik dood! ik huil elke dag en vraag vergevenis aan allah swt. ene keer zegt hij houd het kind maar andere keer zegt hij van nee denk aan ons ouders en het huis moet eerst klaar zijn. ik ga het gewoon houden ik ga zeggen tegen hem dat we maar bij zijn ouders gaan wonen tot ons huis klaar is. En een bruiloft ga ik dan niet geven mijn ouders zullen daar niet blij mee zijn maar ja ik moet aan mij kind denken! en mij studie ga ik niet los laten dan maar elke dag 50 km heen en weer. maar bedankt voor jullie reacties

dunai
24-12-2008, 12:16
Subhana alah, je zult toch echt denken dat je je les wel hebt geleerd, overduidelijk dus niet. na 40 dagen mag je geen abortus meer plegen omdat het kind al aan het ontwikkelen is, daarnaast pleeg je een moord en dat wordt heel zwaar gerekend bij allah, zoals hier boven wordt vermeld heb vreef voor allah niet voor je hiernaasten jij weet waar je aan toe bent begonnen ik ga vanuit dat je niet gedwonen bent om met je verloofd het bed in te duiken, door vaker abortus te plegen vermindert de kans op kinderen later. toon berrow en smeek om vergevenis, want dit kan niet waar zijn waarom zijn de meiden van nu subhana allah snel met alles leer van je ouders neem hun als voorbeeld zij bewaarde altijd hun eer tot de laatste dag en wat mankeert onze jongens van tegenwoordig, waarom laat jullie de duivel dingen veluisteren. ik ben officieel getrouwd en mijn man mag zelfs nu niet in mijn buurt komen tot onze huwelijk dat is afspraak die wij samen hebben gemaakt hoe moeilijk het ook voor hem is, heb vrees voor allah en verdiep je in je geloof en zorg dat je imaam sterk wordt. mogen allah onze lijden en onze zondes doen vergeven en ons belonen met het paradijs. p.s niets gebeurt van zelf als jij niet achteraan gaat samen met je verloofde dan komt er niets van.

Tanit
24-12-2008, 12:55

ik ben gisteren achter gekomen dat ik 6 weken zwanger ben van me verloofde. ik heb het met mij verloofde over gehad die zegt tegen mij dat we het beter niet kunnen houden omdat het schande is bij onze ouders en ons huisje is niet klaar en dit is mij laatste jaar van me studie en wil het graag afmaken en pas in julli trouwen inshallah! ik ben dus hellemaal de klus kwijt. Het is mij eerder over komen dat ik op mij 17 jaar zwanger was heb een abortus gepleegd. Nu denk ik bij me zelf ik kan het niet nog een keer doen!! En weet iemand meschien als je voor de tweede keer abortus doet dat je dan later niet meer kinderen kunt krijgen??????? Ik wil graag meningen van de damens horen dus geen commetaar!! en ik wil graag antwoord op mij vraag krijgen!! Dan doe je toch eerst die zawzia dan trouw je volgend jaar. Je kunt wel een abortus plegen maar denk je dan dat je niet boos gaat worden op je man? Dat je hem gaat verwijten. Als jullie nu al zo met elkaar omgaan en hij het belangrijker vindt wat de omgeving denkt denk je dat je dan gelukkig met hem kan worden?:confused: Ik denk dat je toch nog een keer met hem moet praten hierover. Het is niet niks en hij is ook verantwoordelijk. Je hoeft het niet zelf op te lossen.

Pagina's : [1] 2