Bekijk originele versie : Top 3 Negaffa's
Salam meiden, :)
Zoals iedereen weet, is de maand April en Mei, zeer geliefd om te gaan trouwen/ verloven. Die 2 maanden hebben de negaffa's het ook echt super druk, ze zitten bijna alle zaterdagen vol!
Ik ga insallah binnenkort ook verloven, en ik heb echt alle topics over Negaffa's gelezen.
Ik moet zeggen de meningen lopen uiteen. Uiteindelijk heb ik een aantal afspraken gemaakt met de volgende negaffa's (die waren gelukkig nog vrij op mijn datum)
- Negaffa Anissa: Amsterdam, Osdorp
- Negaffa Sahrazad: Amsterdam Noord
- Negaffa Chaima: Zeist
Mijn vragen aan jullie zijn:
- kennen jullie deze negaffa's?
- wat vinden jullie van hun werk?
- Wat is ongeveer een redelijke prijs voor 3 jurken, koningstoelen en de hele mikmak.
Let me know,
groetjes
Che3bia :zwaai:
ik ken ze ook niet
ik ken alleen fatima chakroni en nadia
Fatima vind ik persoonlijk de beste
rachida004
07-03-2004, 17:23
ik ben gisteren naar een trouwparij geweest van een mijn beste vriendin, en haar nagafa was chaima van zeist. en ik vond haar echt goed!!!!!!
de make-up was niet te over dreven, en de kleding was echt mooi!!!
dus ik zou maar bij haar een kijkje gaan nemen!!
P.s en ze is heeeeeeeeeel aardig vergelijke met de rest van de negafet die ik ken die heel erg kapsones zijn.
groetjes Rachida
sugerbabe_18
07-03-2004, 18:52
:) negaffa Bab Marrakech www.babmarrakech.nl
:zwaai:
Origineel gepost door che3bia
Salam meiden, :)
Zoals iedereen weet, is de maand April en Mei, zeer geliefd om te gaan trouwen/ verloven. Die 2 maanden hebben de neggafa's het ook echt super druk, ze zitten bijna alle zaterdagen vol!
Ik ga insallah binnenkort ook verloven, en ik heb echt alle topics over Negaffa's gelezen.
Ik moet zeggen de meningen lopen uiteen. Uiteindelijk heb ik een aantal afspraken gemaakt met de volgende neggafa's (die waren gelukkig nog vrij op mijn datum)
- Negaffa Anissa: Amsterdam, Osdorp
- Negaffa Sahrazad: Amsterdam Noord
- Negaffa Chaima: Zeist
Mijn vragen aan jullie zijn:
- kennen jullie deze neggafa's?
- wat vinden jullie van hun werk?
- Wat is ongeveer een redelijke prijs voor 3 jurken, koningstoelen en de hele mikmak.
Let me know,
groetjes
Che3bia :zwaai:
salaam,
laatst ging een kennis van mij trouwen
en zij had cheima als negeffa
ik vond dat ze er echt heel mooi uitzag
mooie kleding, mooie make-up
hele aparte ideeen heeft ze voor kapsels etc.
moehiem, een echte aanrader!!
xx hanoa
Salam meiden,
Thanks for jullie reacties, en SisterI ik ga zekr alles op papier zetten, dat voorkomt heeel wat problemen.
hanoa, jij ook bedankt meid!
Ik laat jullie weten wie het uit eindelijk zal worden!!!
groetjes
:zwaai:
maroccogirl80
08-03-2004, 23:55
ik zou inder 2keer nadenken voor je deze neg.doet want het zegt genoeg over hun dat ze nog datums vrij hebben.
Willen aub ook de telefoonnumers bij vermelden
alvast bedankt.
i need it................
Origineel gepost door sisterl
hoi
ik heb chaima meegemaakt dat wil zeggen 1 van hun want ze werken samen je weet dus nooit wie je krijgt.
ze hebben mooie kleding maar geen afspraak.
toen beloofde ze een podium meetenemen waarvoor betaalt is en die namen ze niet mee.
ook de kleding klopte niet ze had hele andere meegenomen dan we hadden uitgekozen.
als ik jou was moet je alles op papier laten zetten met handtekening.
sta je nooit voor verassingen.
dat geldt ook voor band,dj of catering
veel succes verder
ja, ze werkt idd samen en ik kan je een goede tip geven: laat je niet misleiden, haar foto/reclameboek ziet er goed uit maar in het echt is ze slecht! ze komt haar afspraken niet na, ze weigert een van te voren ergens voor te tekenen(niet voor niks) en ze heeft geen flauw benul van tijd, ze komt standaard altijd overal te laat opdraven en als ze houdt zich nooit aan de programmatijden. makeup ziet er niet uit, vooral veel en laag over laag....ze hebben zehma een visagiste maar die komt niet altijd standaard mee ondanks dat ze dat wel beloven! tja en verder....haar kleding laat ze niet uitstomen dus ziet er van dichtbij goor uit en in haar sluiertjes zitten gewoon grote gaten. het enige pluspuntje wat ik van haar kan bedenken zijn haar kapsels.
oh ja, ze kan absoluut niet tegen kritiek, mevrouw duldt geen tegenspraak...
p.s. laat je vooral via haar geen fotograve/cameravrouw (haar vriendinnen) aanlullen want die zijn van hetzelfde soort! amateurs.....
in ieder geval, succes met je keuze!
nour_el_imen_
09-03-2004, 10:35
mijn toip drie is Nadia uit maastricht op 1
Toeria uit amsterdam op 2
Malika uit osdorp op 3
ik heb cheima uit zeist al twee keer meegemaakt op bruiloften....... en wordt en niets bijzonders aan.............. het make-up was heel simpel iets wat je zelf ook kan en de jurken waren niet zo mooi.......
moehim dat is mijn mening........
en nadia uit maastricht ik heb haar al zo vaak meegemaakt en ken haar ook.......... zij is echt een schat van een vrouw en kapsones al helemaal niet..........
Heey meiden,
Ik ben al bij Negaffa Anissa (osdorp) geweest, en ik moet zeggen vond de kleding echt prachtig! Het is echt een prof! En de sieraden zijn helemaaaaal super mooi
Het decor is heeel apart, ze heeft niet van die standaard goud met rode stoelen die 3 meter hoog zijn, het is maar net wat je zelf mooi vindt.
Ze is wel erg duur. voor drie jurken (kapsels en make up) + decor vraagd ze € 750
Maar meiden, als je iets aparts wil, bel haar op en neem een kijkje, ik ben echt onder de indruk. :Iluvu:
Groetjes :zwaai:
Ghazella24
09-03-2004, 17:18
Origineel gepost door HighClassLady
Ik vind haar helemaal niet duur als ik jou zo hoor. :confused:
Zimba die vraagt 265 Euro per jurk, en de stoelen incl. decor waren 350 en 3emeria 250! Een kapsel voor bij je bruidsjurk 80 Euro!
Dat is pas duur.
:watte?:
HCL.
:schok:
Haar zou ik zeker niet nemen.. Te overdreven duur.. En geen mooie make up.. Of jurken.. Maar ieder z'n eigen smaak..:)
Een paar foto's van haar werk:
http://www.ramdan.nl/images_portfolio/resim11.jpg
http://www.ramdan.nl/images_portfolio/resim12.jpg
http://www.ramdan.nl/images_portfolio/resim20.jpg
http://www.ramdan.nl/images_portfolio/resim17.jpg
http://www.ramdan.nl/images_portfolio/resim32.jpg
http://www.ramdan.nl/images_portfolio/resim24.jpg
Zimba die 265 euro per jurk vraagt???? Dat is wel heel nieuw, ik had haar pas nog op mijn verloving en toen betaalde ik 150 euro per jurk incl. make-up en kapsel. Er was 1 jurk die was duurder was dan de anderen, 175 euro, maar dat was echt een hele mooie witte taksita, net een bruidsjurk. Ik heb alleen maar goede ervaringen met zimba, we hebben echt een hele gezellige en mooie avond gehad en iedereen was zeer onder de indruk van haar prestaties. Tja en die fotos, het zijn maar moment-opnames......
beni_bouyachie
10-03-2004, 10:18
maar ejjj vind et al heel wat dat ze er wat van heeft kunnen maken met die lelijke model joh :confused:
Aahahahaaaaaa!!!! Inderdaad, joh!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.