Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hij Komt Totaal Niet Waar Jij Vandaan Komt

Pagina's : [1] 2 3

zeytoena
07-03-2004, 11:08

Beste mensen, Ik heb een vraagje????????????????????????????????????? :confused: Vaak doen mensen moeilijk om waar die persoon vandaan komt. :confused: Zo heb ik een vriendin die alleen maar naar jongens kijkt die jbella zijn, dus jongens uit tetouan of tanger, reden HAAAR OUDERS ZULLEN NOOIT EEN DAGIELIE OF EEN RIFFIE OF EEN SOESIE accepteren. En laatst was er een jongen die mijn vriendin leuk vond maar niet verder wilde gaan omdat ze uit tetouan kwam, zij kon namelijk geen berbers, en dat zouden zijn ouders niet accepteren. Je hebt hier een taalbarierre tussen die 2. Moehim is het bij jullie ook zij, want als ik naar mijn familie kijk Mijn broer is getrouwd met een SAHRAWIA Mijn andere broer met een JEBLIA DE RWAFFA Mijn zus is getrouwd met een JEBLIE DE RWAFFA Mijn andere zus is getrouwd met een CASAWIE In ons familie komt dat voor komt het bij jullie voor????????? kussies zeytoena

01LaHbIbAh09
07-03-2004, 11:20
Wa Oe3alaikum Salaam Wr Wb, Ik weet wat jij Bedoelt, maar bij ons is het Gelukkig niet meer zo. Een Tijdje terug wel maar nu niet meer.

01LaHbIbAh09
07-03-2004, 11:21
Ikzelf ben ook een Berberse en Verloofd met een Arabische. :)

AlMoet-Oukil
07-03-2004, 11:51
Origineel gepost door zeytoena Beste mensen, Ik heb een vraagje????????????????????????????????????? :confused: Vaak doen mensen moeilijk om waar die persoon vandaan komt. :confused: Zo heb ik een vriendin die alleen maar naar jongens kijkt die jbella zijn, dus jongens uit tetouan of tanger, reden HAAAR OUDERS ZULLEN NOOIT EEN DAGIELIE OF EEN RIFFIE OF EEN SOESIE accepteren. En laatst was er een jongen die mijn vriendin leuk vond maar niet verder wilde gaan omdat ze uit tetouan kwam, zij kon namelijk geen berbers, en dat zouden zijn ouders niet accepteren. Je hebt hier een taalbarierre tussen die 2. Moehim is het bij jullie ook zij, want als ik naar mijn familie kijk Mijn broer is getrouwd met een SAHRAWIA Mijn andere broer met een JEBLIA DE RWAFFA Mijn zus is getrouwd met een JEBLIE DE RWAFFA Mijn andere zus is getrouwd met een CASAWIE In ons familie komt dat voor komt het bij jullie voor????????? kussies zeytoena Gelijk heb je hee... Bij ons in de familie is dat ook niet zo`n punt..punt nr één = Islamitisch en tweede punt = Marokkaans, de rest boeit ze eigenlijk niet veel. Elk mens wilt zijn gekregen opvoeding van zijn ouders doorgeven aan z`n kinderen, soms is iets hsouma bij iemand waardat juist bij een ander heel gewoon is....En je kinderen zullen 3 talen of meer moeten kennen toch? 1 arabisch, 2 berbers, 3 nederlands Maar meestal in dat soort gevallen krijg je wel slimme kinderen die talen snel oppikken opschool (een voordeel) :p :zwaai:

Lady_moi
07-03-2004, 11:57

Ik ben misschien wel geen marokkaanse maar ik ben ook zo. :o Ik moet eentje hebben van een bepaalde streek in marokko :melig: ( waar zeg ik nie héhé) En dat terwijl mn ouders iedereen accepteren als hij maar moslim is :eek:

Mocro4eva
07-03-2004, 12:02
Bij ons doen ze daar niet moeilijk over. :D

Ciham
07-03-2004, 12:03
Het gaat erom of een man en vrouw goed bij elkaar passen. Afkomst dat van elkaar verschilt hoeft niet eens een probleem te zijn, kan alleen maar leuk en leerzaam zijn.

cheima
07-03-2004, 12:16
Origineel gepost door Lady_moi Ik ben misschien wel geen marokkaanse maar ik ben ook zo. :o Ik moet eentje hebben van een bepaalde streek in marokko :melig: ( waar zeg ik nie héhé) En dat terwijl mn ouders iedereen accepteren als hij maar moslim is :eek: :watte?:Wil jij met een Marokkaan trouwen ? :melig: Ciao..

maghrebgirl20
07-03-2004, 12:42
Origineel gepost door Lady_moi Ik ben misschien wel geen marokkaanse maar ik ben ook zo. :o Ik moet eentje hebben van een bepaalde streek in marokko :melig: ( waar zeg ik nie héhé) En dat terwijl mn ouders iedereen accepteren als hij maar moslim is :eek: ben jij geen marokkaanse?

cheima
07-03-2004, 12:46
Origineel gepost door maghrebgirl20 ben jij geen marokkaanse? Half Belg, Half Algerijns..:) Ciao..

Lady_moi
07-03-2004, 12:56
Jaloers? :stout: Origineel gepost door cheima :watte?:Wil jij met een Marokkaan trouwen ? :melig: Ciao..

cheima
07-03-2004, 13:28
Origineel gepost door Lady_moi Jaloers? :stout: :watte?: Nou nee ! :confused: :melig: :melig: :melig: Ciao..:melig:

Lady_moi
07-03-2004, 13:34
Voorwa dan zo grote muile opezette :confused: ===> :watte?: Origineel gepost door cheima :watte?: Nou nee ! :confused: :melig: :melig: :melig: Ciao..:melig:

cheima
07-03-2004, 13:43
Origineel gepost door Lady_moi Voorwa dan zo grote muile opezette :confused: ===> :watte?: :watte?: Huh..say what ? :melig: Ciao..

Lady_moi
07-03-2004, 13:44

Zet u bril op :) Origineel gepost door cheima :watte?: Huh..say what ? :melig: Ciao..

Pagina's : [1] 2 3