Bekijk originele versie : ik heb 57 euro gekregen van belastingdienst! maar dat klopt niet!!
islam-4_Everboy
23-12-2008, 10:06
het moet zijn 47 euro. ook omdat ik tandards 3 hebt aangevraagd. maar alsnog zo hoog kan zorg toeslag niet zijn. het is altijd het gemiddelde:rolleyes:
islam-4_Everboy
23-12-2008, 10:12
vraag het na bij de belasting dienst.
het kan zo zijn dat ze een "fout" hebben gemaakt,
en voordat je het weet krijg je later opeens een bericht met rente...
Ja drm, is ook bij me broer zo. hij moest 150 eind van het jaar terug betalen. te veel belasting terug gave gekregen. hij kreeg in plaats van 47 euro 110 euro. en hij moest maar 85 euro betalen voor basis verzekering
atlaslion
23-12-2008, 10:12
het moet zijn 47 euro. ook omdat ik tandards 3 hebt aangevraagd. maar alsnog zo hoog kan zorg toeslag niet zijn. het is altijd het gemiddelde:rolleyes:
klopt ook want het is nu verhoogd... ik krijg nu ook met tandarts erbij gwn 57 euro... de maandelijkse bedraf dat je kreeg is nu verhoogd naar 57 euro..:goedzo:
Als het goed is heb je ook een brief erbij ontvangen...
Salaam Alaykoem,
Dit is het nieuwe bedrag wat jij krijgt voor 2009. Jij krijgt het altijd een maand vooruit betaald, dus dit is het bedrag van januari 2009.
Verder heeft het niks te maken met hoe jij verzekerd bent, maar met hoeveel jij aan inkomsten hebt per jaar.
islam-4_Everboy
23-12-2008, 10:30
Salaam Alaykoem,
Dit is het nieuwe bedrag wat jij krijgt voor 2009. Jij krijgt het altijd een maand vooruit betaald, dus dit is het bedrag van januari 2009.
Verder heeft het niks te maken met hoe jij verzekerd bent, maar met hoeveel jij aan inkomsten hebt per jaar.
wowww dan is dat wel erg veel!! dan betaal ik maar 43 euro.
En over dat vooruit betalen wist ik al
Sanea_Girl
23-12-2008, 10:35
Volgens mij klopt het wel war je krijgt , maar je moet wel effe kijken op je polisblad hoeveel je vanaf Januarie 2009 gaat betalen.
Je gaat zoiezo meer betalen en daarom zal je ook meer zorgtoeslag ontvangen .
gr. sanae
jij moet er wel rekening mee houden dat dit geen garantie is dat jij volgend jaar niks terug hoeft te betalen.
06-12345678
23-12-2008, 11:33
Ik wist het eerst niet maar je krijgt ook rente als je geld krijgt van ze, niet alleen als je wat moet betalen.
check je formulier.
Ik denk dat ik geen geld meer aanneem van de belastingdienst. Ik wil het gelijk terugstorten. Rente ontvangen en betalen is verboden. Hoeft van mij niet meer. Dan maar geen geld van de belasting. Of ze moeten het veranderen. Tot ze het zeker weten wat je hoort te ontvangen en dan uitbetalen zonder rente.
Ik zit ook te denken aan een hadith. het ging ongeveer zo
als je wat geeft moet je het niet terugvragen. Is hetzelfde als een hond die overgeeft en daarna weer zijn braaksel opeet.
Laat maar zitten denk ik dan hoeft van mij echt niet. Als je wat betaald hebt moet je het maar zo laten en niets terugvragen want als je het krijgt zit er ook rente bij. Ook als je wat moet betalen zit er rente bij.
vraag het na bij de belasting dienst.
het kan zo zijn dat ze een "fout" hebben gemaakt,
en voordat je het weet krijg je later opeens een bericht met rente...
DOUKALIA18
23-12-2008, 12:22
Ik heb dus nooit aangegeven dat ik ben gaan werken en heb blijkbaar ruim 1,5 jaar lang teveel ontvangen ben met smart aan het wachten op die leuke blauwe envelop:moe:
goofytjuh
23-12-2008, 12:50
ik heb ook 57 euro gekregen weet ook nie wrm ineens dat bedrag:kweetnie:
imen_oujdia
23-12-2008, 13:01
er staat bij mij maand januari, krijgen we ook nog van december?
imen_oujdia
23-12-2008, 13:04
ik heb niets ontvangen voor de maand december
imen_oujdia
23-12-2008, 13:06
nee je hebt gelijk, die hebben we ontvangen in november
nisrin83
23-12-2008, 13:07
Dit klopt wel, is geen fout. Ik heb overigens 58 euro!
islam-4_Everboy
23-12-2008, 22:45
hoe kun je dan geld terug vragen van de belasting, als je te veel hebt betaald??? moet ik gewoon naar de belastingdienst gaan?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.