Bekijk originele versie : Playen
Ze3ma alleen boys Playen?
Ke ke sien :o
je hebt genoeg girls die Boys playen!!
Maar dan ook heel goed Playen op een hele harde manier!
De lu.l hoeft niet meteen het gaatje in te betreden! :rolleyes:
:auw: sjoooooww.
Nassimatje
07-03-2004, 00:13
ben je wel een vrouw, want je klinkt net als een man die goed is geflacht :giechel:
Samirrrrr
07-03-2004, 00:15
ik weet maar al te goed hoe goed vrouwen kunnen flashen:kwaad:
3 jaar is naar z'n moer omdat ze me niet trouw kon blijven!
MMMmmmHHHhhhhh dit kan echt leuk gaan worden MEt gescheld enzo
hahahah ja er zijn fuk.ing goeie wijven die goed kunnen flachen!
maarre vverdwaaldd daar weet je alles van hoe je moet flachen:haha:
Origineel gepost door Samirrrrr
ik weet maar al te goed hoe goed vrouwen kunnen flashen:kwaad:
3 jaar is naar z'n moer omdat ze me niet trouw kon blijven!
Oooohahaha shit man kan toch niet. Wat heb je toen met haar gedaan...
Samirrrrr
07-03-2004, 00:23
Origineel gepost door ppp
Oooohahaha shit man kan toch niet. Wat heb je toen met haar gedaan...
ik wilde echt met haar trouwen eh :( ze was alles wat ik wilde in een vrouw maar ik was niet de enige blijkbaar. :jammer:
met haar gedaan? wat moet ik doen? :confused:
Samirrrrr
07-03-2004, 00:27
Origineel gepost door vverdwaaldd
:o Haar slaan :auw:
duuuhhhhhhhhhhhh
:D en wat heb ik daar dan aan?
ik ben wel blij dat ze toen niet bij me was anders had ik haar wel wat aangedaan maar erna was m'n woede gezakt en walgde ik van haar. :(
Indeed geef mij de five........:haha:
De jongetjes die jij beplayd zijn weerloze slachtoffertjes die geen ervaring hebben en de klap nooit zien aan komen omdat ze tot over hun oren verliefd zijn.
De echte players (zoals ik), zal dit noooooit overkomen tizzzzz een playster zehma
Die bitches moet je ****** en dan dumpen…net als een pak melk voordat die over datum is en je het niet meer kunt gebruiken.
Samirrrrr
07-03-2004, 00:31
De jongetjes die jij beplayd zijn weerloze slachtoffertjes die geen ervaring hebben en de klap nooit zien aan komen omdat ze tot over hun oren verliefd zijn.
De echte players (zoals ik), zal dit noooooit overkomen tizzzzz een playster zehma
Die bitches moet je ****** en dan dumpen…net als een pak melk voordat die over datum is en je het niet meer kunt gebruiken.
:D bro je bent geen haar beter!
:D en wat heb ik daar dan aan?
ik ben wel blij dat ze toen niet bij me was anders had ik haar wel wat aangedaan maar erna was m'n woede gezakt en walgde ik van haar. :(
zoiets zo ik nooit over mijn hart kunnen verkrijgen. Zolang ik die **** niet heb afgetuigd zal ik geen oog dicht doen.
allen het feit dat jij voor mij een onbekende jongen bent die gedumpt is roept bij mij al zo veel woede op dat ik die **** zelf de kanker had geslagen.
:D bro je bent geen haar beter!
ik ben liever de dader dan het slachtoffer.......heb ik gelijk of niet.............
praatjes
07-03-2004, 00:37
Ze3ma alleen boys Playen?
Ke ke sien :o
je hebt genoeg girls die Boys playen!!
Maar dan ook heel goed Playen op een hele harde manier!
De lu.l hoeft niet meteen het gaatje in te betreden! :rolleyes:
:auw: sjoooooww
Zulke meisjes zijn prima slachtoffer voor mijn gruwelijkdaden. Waarom kom ik ze nooit tegen, ik weet er heel goed mee om te gaan!
Samirrrrr
07-03-2004, 00:39
zoiets zo ik nooit over mijn hart kunnen verkrijgen. Zolang ik die **** niet heb afgetuigd zal ik geen oog dicht doen.
allen het feit dat jij voor mij een onbekende jongen bent die gedumpt is roept bij mij al zo veel woede op dat ik die **** zelf de kanker had geslagen.
ik voelde me zwaar genaaid ja :D maar nu heb ik iets veel beters voor in de plaats gekregen en ben ik haar eigenlijk al vergeten maar die 3 jaar was te lang om helemaal te vergeten:D
m'n matties kwamen met die ziekste acties, haar chanteren bedreigen en de gekste dingen aandoen maar daar voelde ik me gewoon te goed voor :maf3:
Samirrrrr
07-03-2004, 00:42
ik ben liever de dader dan het slachtoffer.......heb ik gelijk of niet.............
:D je hebt meer dan gelijk.
shetherapy
07-03-2004, 00:44
.. that's the game .. you play .. or you get played ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.