Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De vriend van mijn nichtje wilde het al met haar doen maar.......

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
22-10-2002, 17:38

Hallo Ik spreek namens mijn nichtje.Ze had een paar weken verkering met een Marokkaanse jongen van 17 jaar en zij is 13. Zij is ook Marokkaans.Haar vriendje wilde afgelopen week komen.Ze hadden elkaar gebeld en hij vroeg of ze een hotelletje wilden pakken.Ze vroeg waarom en toen zei hij 'ik wil het met je doen'.Zij zei tegen hem nee.Hij bleef er maar over zeuren,hij zei denk er maar over na.Maar zei wilt maagd blijven tot haar huwelijk en zo hoort het ook!Aan de andere kant denkt ze zal ik het doen en de andere kant wilt ze het niet.:traan1: Ze weet echt niet wat ze moet doen.Namens mijn nichtje 'geef me wat meningen'.:confused:.

Asiake
22-10-2002, 17:45
salaam eerst en vooral, ik vind het heel erg dat je nog meningen vraagt over dit onderwerp. Hoe oud ben jij? 13jaar is al hééél jong om een relatie te beginnen!! En aub, als dat meisje en die jongen ook moslims zijn, dan praten ze er nog niet eens over! Iedereen weet wel duidelijk wat Allah daarover zegt!! Wat er over maagdelijkheid staat in de koran!! dus, lees het eens, en maak de juiste keuze! Moge Allah (swt) over jullie waken inchaallah!!

Asiake
22-10-2002, 17:52
ik bedoel het niet slecht hoor! Maar komaan, 13jaar! Da's nog een kind! ZIj zou nog moeten spelen en niet aan jongens moeten denken! Zoals hierboven al is gezegd, ze zou haar leven kunnen kapotmaken!! En misschien weet ze niet zoveel over islam, ik weet niet, maar leer het haar dan! Maak haar duidelijk wat er in de islam wordt over gezegd!! xxx

ChebaB
22-10-2002, 17:53
Origineel gepost door *Maroc*Amira Hallo Ik spreek namens mijn nichtje.Ze had een paar weken verkering met een Marokkaanse jongen van 17 jaar en zij is 13. Zij is ook Marokkaans.Haar vriendje wilde afgelopen week komen.Ze hadden elkaar gebeld en hij vroeg of ze een hotelletje wilden pakken.Ze vroeg waarom en toen zei hij 'ik wil het met je doen'.Zij zei tegen hem nee.Hij bleef er maar over zeuren,hij zei denk er maar over na.Maar zei wilt maagd blijven tot haar huwelijk en zo hoort het ook!Aan de andere kant denkt ze zal ik het doen en de andere kant wilt ze het niet.:traan1: Ze weet echt niet wat ze moet doen.Namens mijn nichtje 'geef me wat meningen'.:confused: :schok: :schrik2: :wow: :watte?: :schok: Tja, je hebt van die mensen.............. :jammer: En dan nog om meningen vragen :confused:

pannenkoek
22-10-2002, 17:53

ehh.....west in hotel is wel OK :D

_BENZIE_
22-10-2002, 18:00
17 jaar met een meisje van 13? yalatief.....

Najib26
22-10-2002, 18:19
Het wordt steeds erger met de Marokkanen. Was het eerst normaal geworden dat een meisje van 16 zich laat betasten; nu wil iemand van 13 zich laten ontmaagden. Wat een wereld.

Najib26
22-10-2002, 18:23
Ik heb het goed gelezen, kijk maar: Origineel gepost door *Maroc*Amira Aan de andere kant denkt ze zal ik het doen en de andere kant wilt ze het niet.

AlMoet-Oukil
22-10-2002, 18:30
...Salaam Heej is trouwens wel erg hoor...13 jaar..awillie Zij heeft dan geen respect voor haarzelf en voor Allah Is ze moslim?...ik bedoel ..ik ken haar niet.. En ze moet geen contact meer nemen met zulke jongens en niet eens relatie als ze zo nu al denkt...:S...allahi ster.. Maar k hoop dat ze verstandig wordt..inshallah Allah staat haar wel bij als ze de RECHTE pad op gaat

emsoem
22-10-2002, 18:35
ow breng die nichtje maar ff hier geloof dat er bij haar een steekje los zit die sla ik wel ff vast hoor geen probleem hoor............ a mens je laat je nichtje van 13 jaar toch niet een relatie beginnen met een 17 jarige........ ik vraag me dan wel af wat voor nicht jij bent...... =emsoem=

berbertje00
22-10-2002, 18:51
Ik ben echt blij dat het uit is, niet negatief bedoelt!! Ze heeft een heel leven nog voor zich.

laboudanda
22-10-2002, 18:54
Zeg tegen hun dat ze geen hotelletje moeten pakken ..in plaats daarvan kunnen ze naar de KAATSHEUVEL......tjah als je plezier wilt gaan hebben ...op naar de KAATSHEUVEL!

Chaimaa
22-10-2002, 18:55
wajaaaaaaaaw a ness het gaat niet om de leeftijd!!! je moet eens naar je ouders kijken hoeveel verschil er tussen ze zit...misschien is dat meisje volwassener dan ke denkt...AGE AINT NOTHING BUT A NUMBER maar het gaat om het verdomme principe...Haar maagdelijkheid...die jongen deugt voor geen meter en weg ermee!!

Lady_moi
22-10-2002, 19:02
13jaar????? :schrik2: :schrik2: :schrik2: DIE HEEFT NU GEEN JONGEN NODIG DA IS NOG EEN KIND

Bent_Fes
22-10-2002, 19:29

Allatiefffffffff 13 jaar, waar gaat dit heen?? Ik vindt het een heel eng gedachten, dat een kind van 13 verkering heeft en nadankt over 'het doen', bahhh!!! Ik vindt het een vieze gedachten, omdat ik ook een zusje heb van 13 en die kijkt nog tekenfilms en speelt met poppen, en kan het me dus nauwelijks voorstellen!! Trouwens maroc amira, hoe oud ben jij??

Pagina's : [1] 2 3 4