Bekijk originele versie : Wat ik me af vraag ..dames die verkering hebbe..
LoVeLy_HaNaN
06-03-2004, 20:31
Zijn jullie niej bang dat jullie betrapt worden met jullie vriendje??
Wajow...zijn jullie niej bang voor jullie broers, vaders, voor de roddels enso...??
:zwaai:
Lady_moi
06-03-2004, 20:54
Ik was toen meer bang van Allah dan van me ouders..
praatjes
06-03-2004, 21:00
Haha jullie meiden vrezen amper Allah, laat staan de eigen fammilie. Gewoon angstloos zijn jullie klaar!
bloempie
06-03-2004, 21:03
Hey pratjes maker
hoe weet je dat allemaal zo goed dat meiden angstloos zijn???
:confused:
verkering ? 3lla woordgebruik ;)
Iwa ja, als je een serieuze relatie hebt met iemand dan zorg je ervoor dat je niet wordt gezien hè
praatjes
06-03-2004, 21:09
Origineel gepost door bloempie
Hey pratjes maker
hoe weet je dat allemaal zo goed dat meiden angstloos zijn???
:confused:
Ik heb het met mijn beide ogen zelf meegemaakt :D . Indrukwekkend gewoon hoever jullie de streep door kunnen strepen! Ik durf het zelf allemaal niet, jullie meisjes wel.
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN
Wajow...zijn jullie niej bang voor jullie broers, vaders, voor de roddels enso...??
Zijn juist een van de dingen die je niet bang voor moet zijn van ALLAH moet je bang zijn hoe gaan we dat later verklaren.
shakira_lopez
06-03-2004, 21:14
wajooowwwwwwwwww Ik ben als de dood daar voor... al is het me vriendje niet ik praat nooit tegen jongens in het openbaar mijn vader maakt mij letterlijk en viguurlijk dood...... :(
bloempie
06-03-2004, 21:15
Origineel gepost door praatjes
Ik heb het met mijn beide ogen zelf meegemaakt :D . Indrukwekkend gewoon hoever jullie de streep door kunnen strepen! Ik durf het zelf allemaal niet, jullie meisjes wel.
Lucht je hart op jongen je weet zelf donders goed dat wat je zegt niet waar is ...
maar wat is er verkeerd aan om een relatie te nemen ja dan moet het maar stiekem ... Maar er is geen andere weg behalve met iemand trouwen en een groote kans dat het een verkeerde keuze blijkt te zijn dan is er geen terug weg meer ....dus geef mij maar dat stiekemige gedoe..... :zwaai:
minatje83
06-03-2004, 21:52
ik denk dat je meer moet vrezen voor allah swt, dan je ouders en de anderen. Om niet gezien te worden door je ouders ga je ver weg, naar een anders stad, waar niemand je kent, maar voor allah swt kun je je nergens verbergen. volgens ben je nog jong en heb je nog (geen) relaties achter de rug, anders had je dit geweten. En wanneer je met degene bent, ben je niet bang om gepakt te zijn,
salam,
Lady_moi
06-03-2004, 22:00
Allah ziet alles echt waar.
Als Allah wil kan hij u laten betrappen ook al ben je in tokyo.
Beter geen relaties. Ge hebt er nix aan dan gewoon zonden, pijn en verdriet.
Iedereen denkt van ja HIJ IS HET HIJ IS ANDERS.
Ma ge weet nie waarom het haram is.
Nooit meer een relatie voor mij.
En ik hoop dat de anderen die nog geen relaties hebben gehad het ook zo houden.
Alles heeft een reden dames. Laat u nie strikken door mooie praatjes..
En denk aan de dag des oordeels. Hoe zult ge dat dan verklaren?
Moge Allah ons op het rechte pad houden Amien.. En onze zonden vergeven Amien.
Beslema.
miss_adidas
06-03-2004, 22:55
Origineel gepost door Lady_moi
Allah ziet alles echt waar.
Als Allah wil kan hij u laten betrappen ook al ben je in tokyo.
Beter geen relaties. Ge hebt er nix aan dan gewoon zonden, pijn en verdriet.
Iedereen denkt van ja HIJ IS HET HIJ IS ANDERS.
Ma ge weet nie waarom het haram is.
Nooit meer een relatie voor mij.
En ik hoop dat de anderen die nog geen relaties hebben gehad het ook zo houden.
Alles heeft een reden dames. Laat u nie strikken door mooie praatjes..
En denk aan de dag des oordeels. Hoe zult ge dat dan verklaren?
Moge Allah ons op het rechte pad houden Amien.. En onze zonden vergeven Amien.
Beslema.
prachtig gzegt....!!!!
LoVeLy_HaNaN
06-03-2004, 23:02
Origineel gepost door Lady_moi
Ik was toen meer bang van Allah dan van me ouders..
Jah, maar er zijn ook meiden die eerst aan hun broer denken, ze zijn sow bang voor hem...
LoVeLy_HaNaN
06-03-2004, 23:05
Origineel gepost door Eastboy
Zijn juist een van de dingen die je niet bang voor moet zijn van ALLAH moet je bang zijn hoe gaan we dat later verklaren.
Precies :goedzo:
Vrezen jullie Allah (swt) niet dames..die een relatie nemen/hebbe?
(is dat een goede woordgebruik XTINA ;) )
LoVeLy_HaNaN
06-03-2004, 23:09
Origineel gepost door minatje83
ik denk dat je meer moet vrezen voor allah swt, dan je ouders en de anderen. Om niet gezien te worden door je ouders ga je ver weg, naar een anders stad, waar niemand je kent, maar voor allah swt kun je je nergens verbergen. volgens ben je nog jong en heb je nog (geen) relaties achter de rug, anders had je dit geweten. En wanneer je met degene bent, ben je niet bang om gepakt te zijn,
salam,
Jah ik weet dat je naar een andere stad kunt gaan en daarso een vriendje kunt nemen nemen..maar ik ken genoeg meiden die gewoon in hun eigen stadje een vriend neme...
Nou ik denk, dat als je met je vriend bent, in je eigen stadje, dang kijk je elk moment wel om je heen om te kijke of je iemand bekend ziet enso..denk je ook niej???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.