Bekijk originele versie : Serieuze Topic....
_MaJesTeiT_
06-03-2004, 19:32
Salaam Alleikoum,
Wanneer vindt jij dat iemand te vertrouwen is?
Wanneer kun je de ander 100% vertrouwen of kan dat nooit?
Wie vertrouwt mensen te snel?
Wie kan je vertellen, dat de ander helemaal geen kwaad zal verrichten?
Ga je op je gevoel en laat je het aan God over?
Deel het met ons mee en wie weet leren we van elkaar's ervaringen?
Groetjes
Ik vertrouw mensen te snel...
En achteraf hoor ik de waarheid...
Of ik kom er zelf achter... Ik ben beetje blond als het gaat om vertrouwen, ik vertrouw iemand heel vlug
Lady_moi
06-03-2004, 19:35
Ik kwee nie ik zie da gewoon aan gedrag en manier van spreken of iemand betrouwbaar is of nie.
Ma kvertrouw nie snel mense.
Tahadart
06-03-2004, 19:36
Ik vertrouwde mensen ook heeel erg snel. Nu niet meer ik weet nu dat je een persoon nooit voor de 100% kan vertrouwen.
Soul_Searching
06-03-2004, 19:41
Ja vroeger vertrouwde ik mensen veel te snel maar nu no way ik moet diegene toch wel lang kennen voordat ik hem/haar kan vertrouwen het heeft bij mij heel veel tijd nodig :(
tatouzient
06-03-2004, 19:59
buite mn eige broers/zusse, ouders en mn beste vriendin (die ken ik 15j ondertusse) vertrouw ik niemand...
vertrouwe is iets da je moet verdiene en ni iets da je zomaar doet...
Tatou.
martilgirlz15
06-03-2004, 20:01
ik denk dat je noooit iemand 100% kan vertrouwen, alleen doe ik dat wel heel snel, mensen kunnen zich anders voordoen dan ze zijn, daarom moet je altijd eerst iemand heel goed leren kennen voordat je ze pas echt kunt vertrouwen.
Iemand in vertrouwen nemen is altijd een risico of je nou wilt of niet
Je hebt kans, dat diegene helemaal waardeloos is..maar het kan ook andersom.
Als je gevoel zegt, dat je diegene kan vertrouwen dan moet je die kans wagen uiteindelijk is het sowieso toch een risico.
praatjes
06-03-2004, 21:38
Niemand is volledig te vertrouwen, wallo garantiebewijs!
loeloesch
06-03-2004, 21:40
Ik vertrouw mensen inderdaad HEEL erg snel, ga altijd uit van het beste, denk altijd positief van: ''Waarom zou diegene dat nou weer door vertellen....niemand is toch zo gemeen"
Wat als gevolg heeft dat ik vaak word telleurgesteld :( Maar gelukkig nog geen ramp gebeurt , waarbij het ernstig is uitgelopen, en heb mezelf de voornemen genomen, NOOIT meer iemand te vertrouwen :)
habiba_riffa
06-03-2004, 23:32
Ik vertrouw mensen nooit zo heel snel.
Bij mijn kan het soms maanden duren voordat ik iemand vertrouw.
toprakkizi
07-03-2004, 21:51
Ik zelf vetrouw niemand behalve een vriendin van mij die ik al heel me leven ken ik ken haar ddor en door en ik weet alles van haar.Dus alleen aan mij vriendin vertel ik alles en aan Allah!
Maar niemand kent mij ik ben een rustig meid ik weet wel bijna alles over mensen want iedereen komt naar mij als ze wat kwijt willen of advies willen! Maar zelf zeg ik niets! :zwaai: Vetrouw namelijk mensen niet zo gauw.en niet zo snel!
maghrebgirl20
07-03-2004, 22:06
ik vertrouw niet snel mensen, maar ik voel het wel direct aan als ik mensen kan vertrouwen geloof ik
Tinkeltje
07-03-2004, 22:25
Vertrouwen moet zeker verdiend worden...ik ga vaak op mijn gevoel/intuitie af als het op vertrouwen aankomt. Ik vertrouw mensen ook niet snel...maar dit is per individu verschillend!!
ik vertrouw niemand helemaal,wanner het erop aan komt,zoekt iedre zijn eigen weg.
Je kunt mensen vertrouwen tot op een bepaalde hoogte,maar leg je vertrouwen nooit helemaal bij een persoon.
Vertrouw op Allah (swt)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.