Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen !

Endless
06-03-2004, 19:17

Waarom zappen mannen alle tv-kanalen af? Waarom zeuren vrouwen? Waarom laten mannen altijd de wc-bril omhoog staan? Waarom praten vrouwen zo veel? Waarom willen mannen altijd gelijk hebben? Waarom zijn volwassen mannen zo geïnteresseerd in jongensspeelgoed? Waarom willen vrouwen altijd alle details horen? :hihi: Al deze antwoorden kan je vinden in een ontzettend goed boek, ik heb het gelezen ( het is wel dik ) maar zeker moeite waard. Ik heb erg gelachen, en dingen komen zo bekend voor ! In de bestseller Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen verklaren Allan en Barbara Pease de soms onoverbrugbare verschillen tussen man en vrouw. Hun nieuwe boek gaat nog een stuk verder en beschrijft wat er gebeurt wanneer de zo verschillende seksen zich tot elkaar aangetrokken voelen en - erger nog - met elkaar willen samenleven! Vooral voor dames, die getrouwd zijn is dit zekerrr de moeite waard trust me ! :hihi:

Tahadart
06-03-2004, 19:38
waarom waarom waarom? omdat vrouwen van venus zijn en mannen van mars.. off eeh was het juist omgekeerd? mohim dat is ook een boek.

Lady_moi
06-03-2004, 19:42
Ok.

Endless
06-03-2004, 20:59
Origineel gepost door Tahadart waarom waarom waarom? omdat vrouwen van venus zijn en mannen van mars.. off eeh was het juist omgekeerd? mohim dat is ook een boek. Ja dat boek, heb ik ook gedeeltelijk gelezen. Maar er staan echt grappige verhalen in..ook herkenbare verhalen. Mohim, echt een aanrader !

Endless
07-03-2004, 18:01

Echt doen hoor ! :)

LieveMeisje
07-03-2004, 18:07
hoe heet die boek??? :D

Endless
07-03-2004, 18:25
Waarom mannen liegen, en vrouwen altijd schoenen kopen. :) Je kan ook kijken op www.spectrum.nl, en dan bij zoeken ''Waarom mannen liegen'' intypen dan zie je de rest. De schrijfers zijn, Allan en Barbara Pease ;)

LieveMeisje
07-03-2004, 18:27
shoukran :blauwkus:

Endless
07-03-2004, 18:31
Your welcome ;)

Junkie
07-03-2004, 20:32
Zeker weer van die Amerikaanse psychologie met een hoog dr. Phil-gehalte.

Endless
07-03-2004, 20:38
Vast, maar is wel allemaal erg herkenbaar wat daar staat. Er staat ook in dat mannen, dit boek helemaal niets vinden. :p

Mouny
07-03-2004, 22:21
Zeker heel herkenbaar..maar ja.. de MAROKAANSE MAN opzich is weer een heel ander wezen en moet eigenlijk ook een boek over geschreven worden....