Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mini notebook 'acer aspire one A11...'

missmoslimaa
21-12-2008, 19:51

hoi heeft er iemand zo'n mini notebook gekocht? zoja is t' ideaal voor iemand die alleen maar microsoft word, mails nachecken en msn nodig heeft? alvast bedankt

ILI_Amazigh
21-12-2008, 19:53
hoi heeft er iemand zo'n mini notebook gekocht? zoja is t' ideaal voor iemand die alleen maar microsoft word, mails nachecken en msn nodig heeft? alvast bedankt Daarvoor is hij idd ideaal, maar dan alleen voor gebruik buitenshuis. Uit ervaring van mensen weet ik dat het na een tijd toch niks is gezien je dan ook weer films wilt kunnen kijken enzo. Dan verlang je vanzelf wel naar een grote laptop. Ik zou het persoonlijk niet doen. Zonde van je geld.

missmoslimaa
21-12-2008, 19:58
nee ben zoiezo niet iemand die op laptop films gaat bekijken en muziek downloaden enz is gewoon meer voor microsoft word ivm me werk en mails. nu heb ik wel van mensen gehoord dat word en internet op zo'n mini notebook goed werkt maar hoe zit t met msn weet je dat? dat zijn voor mij 3belangrijke punten en ik weet kan ook naar zo'n zaak gaan en daar meer info vragen maar die gaan natuurlijk alleen maar denken aan hun verkoop en alleen maar rond de pot draaien

ILI_Amazigh
21-12-2008, 20:00
nee ben zoiezo niet iemand die op laptop films gaat bekijken en muziek downloaden enz is gewoon meer voor microsoft word ivm me werk en mails. nu heb ik wel van mensen gehoord dat word en internet op zo'n mini notebook goed werkt maar hoe zit t met msn weet je dat? dat zijn voor mij 3belangrijke punten en ik weet kan ook naar zo'n zaak gaan en daar meer info vragen maar die gaan natuurlijk alleen maar denken aan hun verkoop en alleen maar rond de pot draaien MSN zou er in principe ook goed om moeten kunnen werken. Zolang het bij die simpele software blijft werkt het allemaal wel maar wel rekening houden met de beperkingen. Ik zou het persoonlijk niet kopen maar goed iedereen zn eigen eisen toch.

missmoslimaa
21-12-2008, 20:02

ok dat moest ik even weten dank je

leilaetta
20-12-2009, 16:45
weet iemand of je er ook een normale msn op kan downloaden voorbeeld msn 7.5 of 8.1 want heb nu zelf msn im er op staaan