Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hou jij meer van mij, dan ik van jou?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Badriya
22-10-2002, 15:53

In de verte sprak een stem, ik wist dat ik de stem kende maar kon me even niet bedenken van wie die was. Ik hoorde ook niet wat er gezegd werd. Ik had wel vaker van dit soort momenten dat ik even van de wereld was, waar ik in gedachten dan naartoe ga weet ik niet eens. Opeens spreekt de stem luider ‘waar ben je met je gedachten??!’, in een klap ben ik weer terug in de realiteit. De stem is van Sammad mijn man, mijn lieve man van wie ik zoveel hou. ‘Ja sorry, ik was effe weg… wat zei je?’ ‘Niks ik was aan het vertellen over gisterenavond.. maar waarom droom je steeds weg, waar denk je dan aan’. Ik moet antwoorden dat ik het niet weet, maar dat kan hij niet begrijpen… Ik vind het wel zielig voor hem, omdat ik ongeïnteresseerd overkom als ik zo afwezig ben. Soms bedenk ik me of ik Sammad wel verdien, hij is altijd zo goed voor mij geweest. En ik hou ook echt van hem. Maar mijn hart kan niet vergeten dat ik vroeger zo erg naar een ander heb verlangd. 4 jaar lang dacht ik dat Ilyes de enige man voor mij was, dat wij voor elkaar bestemd waren en dat we samen oud zouden worden. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Nu ben ik getrouwd met Sammad, een hele lieve jongen die helemaal gek op mij is… alles gaat goed tussen ons, maar ik kan me niet openstellen voor hem. Ik kan niet helemaal open zijn. Er zijn veel dingen die hij niet over mij weet en waarvan ik hoop dat hij er nooit achter komt.

Noa
22-10-2002, 15:55
Ga vooral verder...

Missy_Hanaa
22-10-2002, 15:59
ha badriya 1 ding: ga verder want het begint spannend te worden Greetz Missy_hanaa

Badriya
22-10-2002, 16:18
Ik wil mezelf overtuigen dat ik Sammad een gunst doe door hem te laten geloven dat ik echt zo vlekkeloos ben zoals hij denkt dat ik ben. Ik ben heel lief tegen hem, zorg voor ons huis, sta klaar voor zijn familie (waar ik goed mee kan opschieten), heb respect voor zijn vrienden en laat hem vrij om zijn eigen te dingen te blijven doen.. Je zou haast denken dat ik de perfecte vrouw voor hem ben. Maar helaas is niemand perfect en heb ik een eigen verleden… Een verleden dat ik het liefste wil vergeten door er niet aan te denken, maar dat wordt me onmogelijk gemaakt doordat Ilyes vorige maand is komen wonen in dezelfde stad als ik en Sammad. Ilyes… als ik denk aan de dag dat ik hem voor het eerst zag voel ik de warmte weer naar mijn hoofd stijgen!!

Badriya
31-10-2002, 11:47

Ik voelde de muziek keihard door mijn hoofd dreunen, overal zag ik lachende gezichten en er werd geflirt dat het een lieve lust is… grappig hoe dat altijd zo gaat op gemengde bruiloften. Hoewel ik er niet op uit was om iemand ‘aan de haak te slaan’, vond ik het wel leuk om me lekker op te tutten voor zo’n gelegenheid. Ik had onlangs m’n haar geverfd, een donkere kleur met een dieprode gloed waardoor mijn groene ogen extra goed uitkwamen. Ik had lichte make-up op, alleen mascara met wat lila oogschaduw en lipgloss. Verder had ik een dieppaarse takshita aan, die ik had laten naaien in een apart nieuw model… waar ik zilveren sieraden bij droeg. Het was de bruiloft van mijn buurmeisje, ze had alles op alles gezet om er een sprookjesbruiloft van te maken. En dat was haar ook zeker gelukt, alles was tip top in orde. Zelfs de bruidegom leek zo’n uit een sprookje gestapt te zijn… een heuse prins! Ik was lichtjes jaloers op de bruid… ik liet mezelf helemaal meeslepen met de sfeer en begon te dromen over mijn bruiloft (doet niet elk vrijgezelle meisje dat op bruiloften?). Ik werd gestoord door m’n beste vriendin Soraya die me de vloer optrok om te dansen. Zij was de hele avond al bezig met haar dansmarathon, maar ikzelf hield er niet zo van om in het middelpunt van de aandacht te staan. Dus hoewel ik wel van dansen houdt, bleef ik zoveel mogelijk zitten. Maar nu was Soraya sterker dan mijn verlegenheid en haalde me over. Ik gaf toe en na één nummer had ik de smaak helemaal te pakken!! Alle mensen op de dansvloer stonden in een kring en steeds dansten er twee mensen in het midden van die kring. Ineens werd mijn blik getrokken door twee stralende ogen die recht tegenover mij in de kring stonden. Na een paar seconden drong de rest van het gezicht tot mij door. En vrijwel direct begonnen er allerlei belletjes te rinkelen in mijn hoofd… dit was zonder twijfel de mooiste jongen die ik in mijn 19-jarige leven had gezien!!! :love: De daarop volgende minuten beleefde ik in een roes… Degenen die aan het dansen waren gingen terug in de kring, maar voordat ze dat doen moeten ze eerst iemand uit de kring op de dansvloer trekken en die persoon moet dan weer een tweede erbij halen om mee te dansen. Nou je raadt het al… voor ik het wist stond ik in het midden van 20 klappende mensen te dansen met een mysterieuze, bloedmooie jongen die mijn hart bijna een stilstand (Allah yahfed) bezorgde!! Toen we weer terug de kring inliepen had hij m’n hand nog vast… hij kwam even heel dichtbij en zei in m’n oor ‘tbarkellah 3lik’! Voor mijn gevoel kreeg ik toen de rest van de avond geen adem meer… Eenmaal weer terug aan tafel keek Soraya mij aan alsof ik een geest was. “Wat is er?” vroeg ik naïef. “Wat er is??? Laa ma kayen wallou al lalla WAT WAS DAT NET OP DE DANSVLOER????” schreeuwde ze.

Badriya
31-10-2002, 12:13
“Alle meisjes in de kring hielden hun adem in toen het Ilyes’s beurt was om te dansen, ze hoopte allemaal dat hij naar hun toe zou komen… en zomaar uit het niets stapt hij op jou af! Het enige wat ik terugzei was “dus hij heet Ilyes…*zucht* zelfs z’n naam is mooi!” Oeeeeeh Nouriya is in luuuuuuuuuuuuuuv!! Nou meid ik ben foetsie want jouw luuuuuuuuverluuuuverboy komt deze kant op… ga rechtop zitten en druk je borsten vooruit’ zegt ze met een knipoog en ze loopt richting de bar. Daar zit ik dan… onbewust volg ik haar advies op, hoewel ik niet eens weet of Ilyes wel naar mij toekomt want ik zit met mijn rug naar hem toe. Maar ik krijg snel genoeg antwoord… Ik rook eerst een heerlijke geur en daarna hoorde ik iemand in mijn oor zeggen ‘waar heb jij zo leren dansen’… als reflex draaide ik me meteen om waardoor ik met mijn gezicht tegen het zijne kom! Oh my god dacht ik… deze jongen wil mij echt dood hebben, want weer sloeg mijn hart tellen over!! We zeiden tegelijk sorry… alleen zei hij het op een normale manier en zei ik het terwijl mijn bloed naar mijn hoofd stroomde en mijn hart zo erg in mijn keel klopte dat het er voor mijn gevoel elk moment vandoor kon gaan!! Ilyes kwam bij mij aan tafel zitten. Hij was uitermate charmant en bleek de broer van de bruidegom te zijn. Hij zei dat hij z’n broertje maar eerst liet trouwen zodat hij op zijn bruiloft een leuke vrouw zou tegenkomen waarmee hij zelf kon trouwen. Hij zei het als grapje, maar stiekem hoopte ik dat dat op mij sloeg…

Badriya
31-10-2002, 12:40
Ik hoor een vreemd geluid en ben weer meteen terug in het heden. Het vreemde geluid komt van het mobieltje van Sammad want dat ligt op het bureau en hij heeft de trilfunctie aanstaan… “Samm… je telefoon gaat!” “Oh houbi wil jij dan even opnemen llah y gellik, ik sta net onder de douche!!” Ik moest er in het begin aan wennen dat ik zijn mobiele telefoon mocht opnemen… het was voor mij wel een teken dat hij dus niks te verbergen had en dat ik hem volledig kan vertrouwen. Ik zag een 06- nummer wat niet stond opgeslagen in zijn telefoonboek, dus ik nam op… ‘Hallo met Nouriya’ ik hoor een zucht en daarna wordt er opgehangen. Vreemd…

Badriya
31-10-2002, 15:48
Wil niemand dat ik verder ga met m'n verhaal :(

tetouania_zina
31-10-2002, 15:59
ga verder een mooi verhaal :goedzo:

Lunatic
31-10-2002, 16:13
ja ga verder is net zo spannend

hasna_the_best
31-10-2002, 16:20
ga gauw verder meid

Badriya
31-10-2002, 17:03
“Zal ik terugbellen” denk ik hardop. “Wie was het?” vraagt Sammad. “Ik weet het niet, er is opgehangen maar er staat wel een nummer”. Ik lees het nummer op, maar Sammad herkent het ook niet. Hij stelt voor dat ik terugbel, dat doe ik… maar hij staat uit. Als ik de voicemail hoor, voel ik de grond onder mijn voeten wegvallen!!! Dit is het nummer van Ilyes! Als een gek begin ik te zweten, waarom belt Ilyes mijn man?! Waarom komt hij in mijn leven en waarom… waaaaaaaaarom voel ik kriebels in mijn buik bij het horen van zijn stem??! Sammad komt de kamer binnen en vraagt verbaasd wat er met me aan de hand is… “je bent ineens zo bleek” zegt ie. Oh nee niks hoor, ik voel me alleen een beetje duizelig… lieg ik. Ooh wat haatte ik het om tegen hem te liegen, vooral omdat hij zo lief is. “Ga dan maar lekker op bed liggen, ik ga dan even wat te eten voor ons maken” Hij trekt de dekens over me heen, geeft me een kus op m’n voorhoofd en gaat naar de keuken. Hij schijnt de telefoon te zijn vergeten want hij heeft er niet meer naar gevraagd. Maar straks gaat hij zelf dat nummer terugbellen schiet er door me heen. Ik sta op en pak z’n mobiel. Ik schrijf het nummer op een papiertje en wis het dan uit z’n telefoon. Pfff wat moet ik hier nou weer mee…. Ik dacht dat ik Ilyes voorgoed achter me had gelaten!!

Badriya
31-10-2002, 17:04
Ilyes Met een zucht hang ik de telefoon op… Nouriya had zelf opgenomen! Is het dan toch waar?! Is Sammad met Nouriya getrouwd? Mijn neef Mohsin had dat al tegen mij verteld, hij is op de hoogte van mijn gevoelens voor Nouriya. Hij dacht dat ik naar Utrecht was verhuisd om Nouriya op te zoeken, dus vertelde hij me dat ze inmiddels getrouwd is. Ik ben verhuisd in verband met mijn werk en ik deed echt mijn best om Nouriya te vergeten, maar sinds Mohsin zei dat ze getrouwd was begon ik me weer helemaal te verliezen in mijn gevoelens voor haar. Nouriya… haar naam stond in mijn hart gegraveerd. Ik herinner me nog de dag dat ik tegen haar zei dat haar ouders haar de perfecte naam hebben gegeven… dat ze ECHT het lichtpunt van mijn hele leven was. Ik herinner me zoveel dingen, maar wat ik nooit zal vergeten… is de dag dat ik haar voor het eerst zag. Mijn broer Adil ging trouwen met zijn prinsesje Amal. Het was een leuk stel. De organisatie van de bruiloft hadden Amal, haar vriendin en zusjes op zich genomen… Ik hield eigenlijk niet van bruiloften en al helemaal niet van gemengde bruiloften. Maar deze keer werd er natuurlijk van mij verwacht dat ik er bij was. Ik wist dat er een hoop meiden aanwezig zouden zijn die mij wel zagen zitten. En dat was het laatste waar ik zin in had op dat moment… ik had mijn uitgaansjaren achter mij gelaten. De jaren waarin ik zoveel mogelijk meisjes het hoofd op hol bracht… ik was een echte player geweest. Veel mensen dachten dat ik dat nog steeds was, slechts goede vrienden wisten dat ik was veranderd… Het liefste had ikzelf ook een prinsesje waarvoor ik helemaal zou gaan! Ik probeerde zoveel mogelijk boodschappen te doen voor mijn moeder, zodat ik zo min mogelijk in de zaal hoefde te zijn. Totdat mijn oog opeens viel op een schoonheid met hoge klasse!! Ik zag haar dromerig kijken naar het bruidspaar… wat een plaatje was ze! Het was alsof ik bliksem voelde, voor het eerst in mijn leven waren mijn hoofd en hart het met elkaar eens… beide zeiden ze : ga ervoor, dit is JOUW meisje!!

Badriya
31-10-2002, 17:06
Meiden bedankt voor jullie reacties... daardoor krijg ik zin om verder te schrijven!!!

Lunatic
31-10-2002, 17:09

wil je niet meer in het licht schrijven is erg moeilijk om te lezen verder is het heel mooi wil je aub verder gaan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27