Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : alles voor mn kinderen zelfs mn leven

Pagina's : [1] 2

tonymontana
06-03-2004, 15:21

ik ben getrouwd geweest met een nl meisje waar ik mee 2 kinderen heb nu onze relatie naar de maan is ben ik van plan om mn kinderen te kidnappen terug naar marokko te sturen ik laat hen daar door mn ma en mn oma hen op een islamitische wijze opvoeden jammer voor hen dat ze hun moeder niet zullen kennen maar de islam zal hun hart wel met liefde vullen toch

HalveWaarheid
06-03-2004, 15:24
Goed zo!

Lady_moi
06-03-2004, 15:25
Ja mensen he is back :D

tonymontana
06-03-2004, 15:35
Origineel gepost door Lady_moi Ja mensen he is back :D ey schat hoe is t met je :) met mij hmdl goed hoor ;) alleen ben ik maar voor even terug ik zit in bieb mijn pc is kapot man meliet el7ajet :giechel: dus kmoet even w8ten dan haal ik ander dan ben ik back 4 good :zwaai: ok ciao

Lady_moi
06-03-2004, 15:39

:goedzo: Aah jammer van u pc :( Ma komt goed :melig: Kbegon net u topics te missen :maf2: Beslema :zwaai: Origineel gepost door tonymontana ey schat hoe is t met je :) met mij hmdl goed hoor ;) alleen ben ik maar voor even terug ik zit in bieb mijn pc is kapot man meliet el7ajet :giechel: dus kmoet even w8ten dan haal ik ander dan ben ik back 4 good :zwaai: ok ciao

LoVeLy_HaNaN
06-03-2004, 17:42
Whaaha of niej..:melig2:

XTINA
06-03-2004, 17:48
Origineel gepost door tonymontana ik ben getrouwd geweest met een nl meisje waar ik mee 2 kinderen heb nu onze relatie naar de maan is ben ik van plan om mn kinderen te kidnappen terug naar marokko te sturen ik laat hen daar door mn ma en mn oma hen op een islamitische wijze opvoeden jammer voor hen dat ze hun moeder niet zullen kennen maar de islam zal hun hart wel met liefde vullen toch Sallaam, Je hoeft je kinderen niet perse te ontvoeren naar Marokko, zodat je ze met de islam kan opvoeden. Lijkt me verschrikkelijk als een kind opgroeit zonder moeder :(. Probeer je 'vrouw' te overtuigen van de islam, en maak haar duidelijk dat jij wilt dat je kinderen opgroeien met de islam. Hoop dat alles goed gaat komen, vertrouw op ALLAH ;)

Miss_Tjinkwiet
06-03-2004, 17:55
het is wel jou keuze maar er zijn ook andere oplossingen. vecht voor je kinderen maar haal ze niet van hun moeder vandaan dat zullen ze je op latere leeftijd misschien niet in dank af nemen, en je hebt een grote kans dat ze je zelfs wel gaan haten.En dan raak je ze ook kwijt!!! haal alles eruit wat er in zit en vecht voor ze, keihard.als je kinderen wat ouder zijn mogen ze zelf de keuze maken waar ze gaan wonen. sterkte, bid tot allah en het komt goed insjallah.

Lady_moi
06-03-2004, 17:59
Ik lach me kapot :haha:

XTINA
06-03-2004, 20:36
Aha, hoor net dat ik niks van jou serieus moet nemen :confused: Triest hoor, Triest !

sammmy
06-03-2004, 20:41
Origineel gepost door tonymontana ik ben getrouwd geweest met een nl meisje waar ik mee 2 kinderen heb nu onze relatie naar de maan is ben ik van plan om mn kinderen te kidnappen terug naar marokko te sturen ik laat hen daar door mn ma en mn oma hen op een islamitische wijze opvoeden jammer voor hen dat ze hun moeder niet zullen kennen maar de islam zal hun hart wel met liefde vullen toch goed zo... :goedzo: als je hulp nodig hebt... :cool: me is hier.....

Lampjuh
06-03-2004, 20:46
Waarom ga je niet met je kinderen mee naar Marokko :s kanje ook wat van de islam leren, :s

XTINA
06-03-2004, 20:47
:lol: :lol:

Samirrrrr
06-03-2004, 23:47
:D ik heb zo'n film gezien over een iranees die een amerikaanse vrouw heeft! die vrouw werd para man :D

Lady_moi
07-03-2004, 02:26

:maf: :hihi:

Pagina's : [1] 2