Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Feestzaal

brownie74
20-12-2008, 15:19

Waarom hebben Marokkanen niet zulke feestzalen? http://immo.spotter.be/nl/Feestzaal-handelszaak-500m-met-parking-Nieuwbouw94-grondopp350m/Spot_1969957.htm

MysticB
20-12-2008, 15:23
Ik heb veel marokkaanse feesten geweten die in een mooie zaal doorgingen :) dus het is afhankelijk van het budget, want er zijn andere kosten die er bij komen ;)

DMBC
21-12-2008, 01:25
Deze feestzalen kosten heel veel geld. Als je een goed zaal zoekt, kun je beter op de zogenaamde A-locaties zoeken. Het moet uiteindelijke bereikbaar en mooie zaal zijn. Deze kun je dus niet zomaar kopen. Daarnaast financieert de banken nooit voor 100%. Laten we zeggen dat ze 70% financieren. Een geschikte zaal in Nederland kost gauw meer dan een miljoen. Je hebt dus minimaal 300.000 eigen vermogen/kapitaal nodig.

brownie74
21-12-2008, 01:31
Deze feestzalen kosten heel veel geld. Als je een goed zaal zoekt, kun je beter op de zogenaamde A-locaties zoeken. Het moet uiteindelijke bereikbaar en mooie zaal zijn. Deze kun je dus niet zomaar kopen. Daarnaast financieert de banken nooit voor 100%. Laten we zeggen dat ze 70% financieren. Een geschikte zaal in Nederland kost gauw meer dan een miljoen. Je hebt dus minimaal 300.000 eigen vermogen/kapitaal nodig. Tja,Chinezen,Italianen, Turken kopen dat meestal met een hele familie op en verdelen de winst netjes onder elkaar.;)

DMBC
21-12-2008, 01:41

Dat klopt. Dat is ook wat ik zie bij de zaaleigenaren. Marokkanen hebben helaas wat minder met samenwerken. Als je met z'n vieren zo'n zaal koopt, kun je snel zo'n bedrag* bij elkaar krijgen. *= Eigen vermogen

brownie74
21-12-2008, 01:53
Dat klopt. Dat is ook wat ik zie bij de zaaleigenaren. Marokkanen hebben helaas wat minder met samenwerken. Als je met z'n vieren zo'n zaal koopt, kun je snel zo'n bedrag* bij elkaar krijgen. *= Eigen vermogen idd,je kan dan de inkomsten leggen in een pot en herinvesteren in een andere,...etc maar helaas vertrouwen marokkanen elkaar niet zo erg.