Bekijk originele versie : waarom negatief doen om die clip
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
mimi_tangaouia
22-10-2002, 13:42
Ik ben het echt zat om iedere keer topics te lezen over die clip over die K U T marokanen
wees een keer blij dat een marokaan positef in de publiciteit komt
en wat die meiden doen moeten ze zelf weten
wie zijn jullie om daar over te oordelen
mimi
ja ik ben er ook wel trots op hoor over dat liedje en die wijven moeten vooral doen wat ze willen als hun ouders het niet erg vinden why not ik zou het alleen nooit doen :zwaai:
mimi_tangaouia
22-10-2002, 13:49
Origineel gepost door Lunatic
ja ik ben er ook wel trots op hoor over dat liedje en die wijven moeten vooral doen wat ze willen als hun ouders het niet erg vinden why not ik zou het alleen nooit doen :zwaai:
groot gelijk
mimi
Missrapster
22-10-2002, 13:50
ieder leeft zn eige leven........en zo moeten we het houden ook....dus let alleen op je zelf wat je doet enzo....die song doet het !!!
ik vind dat liedje goed maar ja wat die dames daar doen is wel een beetje schande voor de marokkaanse maatschappij vind ik! maar ja ze moeten zelf weten wat ze doen!!!
Meknessia_warda70
22-10-2002, 13:57
ik vind het liedje heel leuk en ik ben er hartsikke trots op.
we zullen hun leren dat er over marokanen niet valt te praten:D:D
mimi_tangaouia
22-10-2002, 13:57
Origineel gepost door Nadia17
ik vind dat liedje goed maar ja wat die dames daar doen is wel een beetje schande voor de marokkaanse maatschappij vind ik! maar ja ze moeten zelf weten wat ze doen!!!
wie zegt dat het marokanen zijn???
misschien waren datvwel turkse dames
mimi
er zitten zekers wel mocro's bij goed kijken alleen die wijven met dat blonde haar zijn turks die andere met die grote ....... zijn wel marocs haha
mimi_tangaouia
22-10-2002, 14:01
Origineel gepost door Lunatic
er zitten zekers wel mocro's bij goed kijken alleen die wijven met dat blonde haar zijn turks die andere met die grote ....... zijn wel marocs haha
ja en dan wat ook al zijn het marokanen waaro zo negatief en wat doen je dan verkeerd ze dansen alleen maar en toevallig lopen er ook paar bij met een blote buik so what??!!!
ik snao het niet laat ze lekker hun gang gaan ze moeten dat zelf weten
mimi
Missrapster
22-10-2002, 14:05
hahhahahah....laat ze naked lopen...maar plzzzz.....als je vet hebt...ga sporten...maar maak me niet blind he....
alhoceima
22-10-2002, 14:10
jullie zijn echt ziek!, wat nou positief in het nieuws, weten jullie wel wat hij zingt!! kijk dat die hollanders ons zo noemen, ik wil het woord niet eens herhalen, betekend niet dat een marokkaan zelf erover moet zingen, belachelijk vind ik het! ik schaam me echt voor mijn soort...ik ben echt sprakeloos, waar gaat dit toch heen allemaal.......
xxTigerxx
22-10-2002, 14:14
Origineel gepost door alhoceima
jullie zijn echt ziek!, wat nou positief in het nieuws, weten jullie wel wat hij zingt!! kijk dat die hollanders ons zo noemen, ik wil het woord niet eens herhalen, betekend niet dat een marokkaan zelf erover moet zingen, belachelijk vind ik het! ik schaam me echt voor mijn soort...ik ben echt sprakeloos, waar gaat dit toch heen allemaal.......
Denk dat ie meer om geld denkt dan om de reputatie man van de marrokkanen....anders had ie wel een serieuse clip gemaakt..
ahaha die is goed, ja dat bolle wijf hadden ze beter meer naar achter kunnen zetten, want je ziet bijna haar schaamstreek:haha:
Sorry maar wat jullie zeggen is BLAAAAAA en dat weten jullie.
Volgens mij herkennen jullie jezelf in die dames. Daarom proberen jullie het positief te maken. Zijn clip gaat over marokkanen dus ik neem aan dat er tenminste/voornamelijk marokkanen in zitten. En jullie weten dat wat ze doen gewoon nergens op slaat en nix te maken heeft met zijn tekst. Als jij dat positieve publiciteit vindt dan kan ik alleen zeggen......SUBHANA LAAH.
Eindelijk "positieve"publiciteit........waar slaat dat nou weer op. Mij gaat het om dat God weet hoe ik ben. Kan mij het wat schelen hoe Nederlanders over mij denken.
pfffffffffff
kais
nee ze bedoelen denk ik (tenminste ik) dat we eindelijk positief in het nieuws staan omdat we terug vechten zeg maar en daarmee wordt de nlers niet beledigd en boei over die wijven ze boeien mij niet de ballen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.