Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sex voor trouwen??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

manar.tjjuh
19-12-2008, 20:39

Er komen hier veel verhalen rond van dat meiden het gewoon doen voor ze uberhaupt getrouwd zijn, of het nou waar is of niet maakt nu niet uit,,Maar vinden zij niet dat zij fout zitten??? Eigenlijk ook geldig voor de mannen, maar het is gewoon heel erg bizar als het om de vrouwen onder ons gaat. Ik vind het zelf absoluut niet kunnen, een moslim/moslima hoort gewoon maagd te zijn. vertel mij is???

amouraaa
19-12-2008, 20:42
Ja dat vind ik ook, ben het totaaaaaaaaaal met jou eens.

imane_200
19-12-2008, 20:58
voor de meeste heeft het ''maagd zijn'' toch geen waarde meer.. zelfs de meeste jongens vinden het niet eens erg als een meisje geen maagd meer is tegenwoordig

Bootylove26
19-12-2008, 21:34
Er komen hier veel verhalen rond van dat meiden het gewoon doen voor ze uberhaupt getrouwd zijn, of het nou waar is of niet maakt nu niet uit,,Maar vinden zij niet dat zij fout zitten??? Eigenlijk ook geldig voor de mannen, maar het is gewoon heel erg bizar als het om de vrouwen onder ons gaat. Ik vind het zelf absoluut niet kunnen, een moslim/moslima hoort gewoon maagd te zijn. vertel mij is??? ik ben ook heeelemaal met je eens

rana17
19-12-2008, 21:53

Verleiding is tegenwoordig te groot zeggen ze dan... Maar ik ben het helemaal met je eens... Als je toch seks wilt hebben ga gewoon trouwen... Dan doe je het op z'n halaal ;) vind ik toch... Maar BEIDEN moeten maagd zijn niet enkel de vrouw...

grapenmaker
19-12-2008, 23:00
Er komen hier veel verhalen rond van dat meiden het gewoon doen voor ze uberhaupt getrouwd zijn, of het nou waar is of niet maakt nu niet uit,,Maar vinden zij niet dat zij fout zitten??? Eigenlijk ook geldig voor de mannen, maar het is gewoon heel erg bizar als het om de vrouwen onder ons gaat. Ik vind het zelf absoluut niet kunnen, een moslim/moslima hoort gewoon maagd te zijn. vertel mij is??? , ja en ze horen dan ook niet hier rond te snuffelen:moe: maaar gewoon in de keuken te staan, of andere nuttige zaken doen:moe:

Melak
19-12-2008, 23:37
:likje: geniet er vollop van

almohad
26-12-2008, 01:15
Om eerlijk te zijn is er vanuit de kant van de jongens veel vraag naar meisjes die aan sex voor het huwelijk doen. De jongens/mannen die dat niet willen zijn ieder een uitzondering. Als jullie dames jongens horen schreeuwen van dat de meisjes van tegenwoordig afgelikt zijn, dan moeten jullie goed in jullie oren knopen dat de zelfde jongens zelfmoord zouden plegen als meisjes niet afgelikt zouden willen woorden. Bij veel vraag ontstaat er veel aanbod.

sexyChiCkie
26-12-2008, 02:02
Er komen hier veel verhalen rond van dat meiden het gewoon doen voor ze uberhaupt getrouwd zijn, of het nou waar is of niet maakt nu niet uit,,Maar vinden zij niet dat zij fout zitten??? Eigenlijk ook geldig voor de mannen, maar het is gewoon heel erg bizar als het om de vrouwen onder ons gaat. Ik vind het zelf absoluut niet kunnen, een moslim/moslima hoort gewoon maagd te zijn. vertel mij is??? dus jij wilt zeggen dat als jij gaat trouwe dat man ook nog maagd s?? ha ha ha ha zodat als julllie samen in bedliggen en alebei nix van bakke..

Berber4life
26-12-2008, 03:14
Er komen hier veel verhalen rond van dat meiden het gewoon doen voor ze uberhaupt getrouwd zijn, of het nou waar is of niet maakt nu niet uit,,Maar vinden zij niet dat zij fout zitten??? Eigenlijk ook geldig voor de mannen, maar het is gewoon heel erg bizar als het om de vrouwen onder ons gaat. Ik vind het zelf absoluut niet kunnen, een moslim/moslima hoort gewoon maagd te zijn. vertel mij is??? dat is emancipatie/integratie. en helaas geloven de marokkanen van tegenwoordig dat ze dat echt bereiken terwijl ze eigenlijjk afdwalen en steeds verder:(

berberpareltje
26-12-2008, 10:29
ik ben het het er helemaal mee eens eerst trouwen dan sexen en niet eerder

Dr.love
26-12-2008, 10:42
voor de meeste heeft het ''maagd zijn'' toch geen waarde meer.. zelfs de meeste jongens vinden het niet eens erg als een meisje geen maagd meer is tegenwoordig wie heeft jou dat verteld???? ik ken geen een jongen die dat zou accepteren!! en geloof mij maar ik ken heeeel veel jongens

berberpareltje
26-12-2008, 10:48
voor de meeste heeft het ''maagd zijn'' toch geen waarde meer.. zelfs de meeste jongens vinden het niet eens erg als een meisje geen maagd meer is tegenwoordig omg voor wie vrezen jullie ?? en wie heeft jou deze onzin gefluisterd aub hou op er is geen jongen /man die een ontmaagd meid wil aleen als ze gescheiden is miss maar gewoon onmaagd nou sorry ik ken er geen een die dat wil en geloof me het zal ook nooit veranderen dus kom niet met onzin aanwapperen :maf:

scania
26-12-2008, 11:00
omg voor wie vrezen jullie ?? en wie heeft jou deze onzin gefluisterd aub hou op er is geen jongen /man die een ontmaagd meid wil aleen als ze gescheiden is miss maar gewoon onmaagd nou sorry ik ken er geen een die dat wil en geloof me het zal ook nooit veranderen dus kom niet met onzin aanwapperen :maf: mee eens:goedzo: goeiemorgen ;)

berberpareltje
26-12-2008, 11:03

mee eens:goedzo: goeiemorgen ;) goeiemorgen schat alles goed :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6