Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik vind er geen zak meer aan...

Pagina's : [1] 2 3

LZN
05-03-2004, 20:37

Heel het forum hier...niets meer aan, mensen schrijven geen topic's meer maar gaan plakken en knippen, en zo onstaat er weer een onzin-topic..(ja, deze ook..) Dan heb je moderators die willekeurig topic's verwijderen, gewoon omdat ze de p*i*k op iemand hebben... :rolleyes: En het gescheld, ook niet meer leuk... En al die zogenaamde moslim-praatjes, gewoon hypocriet.. En dan al die koningsgezinde topic's...afschaffen dat koningshuis! En last but not least..die eeuwenoude, vervelende berbers versus arabieren topic's... Ik vind er hier niks meer aan, ga denk ik weg...kan iemand mij bannen zodat ik niet meer terug hoef te komen?.

tonk
05-03-2004, 20:39
Je bent vergeten te melden dat het een groot gemis is dat Scottie is gebanned.

GrandmasterJ
05-03-2004, 21:26
wees blij dat, is zo een anti-alles wat maar marokkaans of moslim is mannetje, echt een eng ventje. en je hebt groot gelijk, altijd maar weer dezelfde topics. Zijn wij marokkanen dan zo saai? denk het niet toch, we hebben altijd wel wat te vertellen maar ik wil graag andere discussies zien. over de economie, werkeloosheid, armoede, milieu, sport. etc...

tonk
05-03-2004, 21:28
Als je wilt dat het leuker wordt, start dan zelf die boeiende discussie, post zelf zinvolle bijdragen. Klagen kan iedereen. Een beter forum begint bij jezelf.

tonk
05-03-2004, 21:51

Origineel gepost door Dave202 Scottie moet terug komen :bril: Desnoods met een andere naam. Schattie of zo.

grendel
05-03-2004, 21:53
Origineel gepost door shahinda35 Heel het forum hier...niets meer aan, mensen schrijven geen topic's meer maar gaan plakken en knippen, en zo onstaat er weer een onzin-topic..(ja, deze ook..) Dan heb je moderators die willekeurig topic's verwijderen, gewoon omdat ze de p*i*k op iemand hebben... :rolleyes: En het gescheld, ook niet meer leuk... En al die zogenaamde moslim-praatjes, gewoon hypocriet.. En dan al die koningsgezinde topic's...afschaffen dat koningshuis! En last but not least..die eeuwenoude, vervelende berbers versus arabieren topic's... Ik vind er hier niks meer aan, ga denk ik weg...kan iemand mij bannen zodat ik niet meer terug hoef te komen? Zoals Tonk al zei, Het is makkelijk om af te zeiken, als je zelf geen moeite neemt om met iets interesants te komen. Je hebt internet, integenstelling tot andere minder bedeelden als wij, dus doe een beetje moeite ;) Go roam the world wide web for us, and bring us something spectacular :D Ik zal je een beetje helpen. http://www.directoryresources.info/ daar ben je waarschijnlijk voorlopig wel mee zoet.... :D ;) PS dit is positief bedoeld ;)

a3ir
05-03-2004, 21:57
scotie moet terug ....uit welke maf kees heeft hem gebanned. je moet toch tegen kritiek kunnen.

AlHoceima_Leila
05-03-2004, 22:20
Jeetje jullie doen alsof de wereld is geeindigd doordat Scottie gebanned is. Hij kom nog wel terug wees niet getreurd.

sneakynawal
05-03-2004, 22:57
Origineel gepost door shahinda35 Heel het forum hier...niets meer aan, mensen schrijven geen topic's meer maar gaan plakken en knippen, en zo onstaat er weer een onzin-topic..(ja, deze ook..) Dan heb je moderators die willekeurig topic's verwijderen, gewoon omdat ze de p*i*k op iemand hebben... :rolleyes: En het gescheld, ook niet meer leuk... En al die zogenaamde moslim-praatjes, gewoon hypocriet.. En dan al die koningsgezinde topic's...afschaffen dat koningshuis! En last but not least..die eeuwenoude, vervelende berbers versus arabieren topic's... Ik vind er hier niks meer aan, ga denk ik weg...kan iemand mij bannen zodat ik niet meer terug hoef te komen? Je kan ook gewoon op het kruisje klikken :D

sneakynawal
05-03-2004, 22:59
Origineel gepost door tonk Desnoods met een andere naam. Schattie of zo. Schattie <-- :D

IFRIQUIA
05-03-2004, 23:57
we kunnen niet zonder elkaar in het begin schold ik ook op hem maar dan zie dat hij toch een punt maakt en soms zelfs gelijk je mag het dan niet eens zijn maar het blijft een mening en we PRATEN met elkaar . alles zit hier door elkaar super links tot extreem rechts uit alle uithoeken van de wereld/Nederland mooi he ?

IFRIQUIA
05-03-2004, 23:59
vanaf de ezel tot world wide web wat en vooruitgang voor ''sommige'' hahahaha

IFRIQUIA
06-03-2004, 00:09
ik ''mis'' niemand gelukkig , maar dat wilt niet zeggen dat iemand niet welkom is .........wat je niet mist kan je kwetsen is mijn motto op een paar dingen na ...

zolikha
06-03-2004, 11:21
scotiie mag oprotten

AlHoceima_Leila
06-03-2004, 14:04

Origineel gepost door shahinda35 zoals ik al eerder zei...een rouwstemming.. :rolleyes: Ik wil jou ook vragen, Leila..wat vind jij van het forum op dit moment? Wat kan zo blijven en wat zou anders kunnen? Jah het is de laatste tijd een beetje eentoning en het gaat bijna altijd om hetzelfde en er zijn gewoon std twee groepen die tegen elkaar discussieren dat is soms ook goed maar jah . Ik hoop dat ik je vragen een beetje beantwoord heb.

Pagina's : [1] 2 3