Bekijk originele versie : Wie kent er een goed boek?
Kaboutertje
22-10-2002, 10:01
Hoi Allemaal,
Ik heb een verzoek kennen jullie leuke arabische boeken? Ik heb De Gevangen al gelezen van malika oufkir en Sultana ik heb ook een boek dat heet Bruiloft aan zee maar volgens mij is dat geen leuk boek kennen jullie leuke boeken? laat het me graag a.ub. weten.
Kaboutertje
22-10-2002, 10:40
kent er niemand een goed boek??? dat geloof ik niet!!! kom op mensen...
De Poorten van het Paradijs, de schrijfster is volgens mij Elizabeth Wood.
Het verhaal gaat over een rijke Egyptische familie, hij is wel dik en je kan niet meer stoppen met lezen
Ojaaa Schaduw van het Zand, gaat ook over een rijke Egyptische familie en de de schrijfter is Soheir Khassogi (ik weet niet of de achternaam goed heb geschreven...)
Is ook heel goed..en mooi
Kaboutertje
22-10-2002, 10:59
dank je meid..ik ga ze meteen opschrijven.
"Nog een keer mijn moeder gezien"
Een waar gebeurd verhaal over een meisje die is onwetend is uitgehuwelijkt aan een jongen in Jemen samen met haar zusje door hun vader..
Ik weet alleen de voornaam van de schrijfster en dat is Zana.
Ja ik ben alleen goed in het onthouden van titels maar schrijvers ho maar... hahaha
Nou ik hoop dat ik je hiermee heb verder geholpen en dat je die boeken kan vinden in de bib... het is echt een frustatie als ze al uitgeleend zijn... moet je weken wachten terwijl je weet dat het leuke boeken zijn...
Sultana daar heb ik echt 3 maanden op gewacht... diegene die hem had geleend was hem kwijt... ik werd gek.. ik wist dat een goed boek was (en waargebeurd) en toen ik hem eindelijk in mijn handen had, ben ik gelijk naar huis gesprint en meteen gaan lezen... tot mijn ogen niet meer konden.. ;) ;)
Kaboutertje
22-10-2002, 11:16
dank je meid..ik weet het Sultana is echt een prachtige boek ik heb ze alledrie gelezen van haar ik had ale drie boeken echt waar in 1 dag uit. als je eenmaal leest kan je niet ophouden. heb jij ze ook alle drie gelezen? trouwens de titel van het boek nog een keer mijn moeder gezien kan hem niet vinden op internet ik ga wel ff nog een keer kijken in ieder geval bedankt.
Sorry het is "nog een keer mijn moeder zien" en niet gezien
Heeft Sultana drie boeken.....!! vertel die titels eens... ik heb maar 1 dik boek van haar gelezen.. en die ging toch over haar leven als Arabische prinses in Saoudi-Arabie..??
Kaboutertje
22-10-2002, 11:29
he meissie..
dan nog kan ik geen 1 titel vinden dat daarmee begint..maar ik kijk wel als ik in de bieb ben..nou de schrijfster Jean P. Sasson heeft drie boeken geschreven de eerste is Sultana de vervolg daarop is Sultana's Dochters en de derde en tevens ook het laatste boek is Sultana's Droom. ik heb vandaag pas de laatste boek uitgelezen echt een moi boek. volgens mij heb jij alleen maar Sultana gelezen.
Klopt ik heb alleen die eerste boek gelezen..... zijn ze al uit in de bib..??
En trouwens waar kijk je op het net...??
Kaboutertje
22-10-2002, 11:37
ja ik heb de drie boeken vanuit de bieb geleend..hihi waar anders..ik kijk gewoon naar www.bibliotheken-flevoland.nl hangt er vanaf wat je woonplaats is zet je in plaats van flevoland de provincie waar je vandaan komt..daar kan je kijken bij de dichtsbijzijnde bieb of die boeken er zijn waar jij naar op zoek bent..snappie??
:confused: ik snap het wel alleen bij mijn provicie namelijk Utrecht, doet ie het niet.. :confused:
Kaboutertje
22-10-2002, 11:54
nee lieverd dan moet je zuid-holland proberen want daar ligt Utrecht. Utrecht is een stad geen provincie. snap je? probeer zuid-holland maar
Jaa ook een stad lieverd, maar Utrecht is ook een provicie... net als Groningen dat is een stad maar ook een provincie.. snappie.. kijk maar in de atlas.. (ik was vroeger heel goed in aardrijkskunde)
Trouwens ik las in je profile dat je administratief medewerkster was... ben ik namelijk ook...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.