Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoofddoek

Pagina's : [1] 2

kariagirl
05-03-2004, 19:26

mag je als je hoofddoek draagt truien met driekwart mouwen dragen

Lima
05-03-2004, 19:39
Nee, dat mag niet. Je armen moeten namelijk helemaal bedekt zijn en niet voor driekwart. Weet je wat je wel kan doen ? ;) Stel dat je een zwarte driekwart blouse hebt tot je knieen, dan kan je daar onder een lange dunne truitje aan doen(die je hele arm bedekt) die een andere kleur heeft dan je blouse....Rood/roze/wit/beige...... Als je een beetje kleuren kan combineren, zie je er prachtig uit !!! Je kan je kleren heel mooi combineren met je hoofddoek... Ik hoop dat je hier wat aan hebt.... Ma3a Salama :zwaai:

kariagirl
05-03-2004, 19:58
Nee, dat mag niet. Je armen moeten namelijk helemaal bedekt zijn en niet voor driekwart. Weet je wat je wel kan doen ? Stel dat je een zwarte driekwart blouse hebt tot je knieen, dan kan je daar onder een lange dunne truitje aan doen(die je hele arm bedekt) die een andere kleur heeft dan je blouse....Rood/roze/wit/beige...... Als je een beetje kleuren kan combineren, zie je er prachtig uit !!! Je kan je kleren heel mooi combineren met je hoofddoek... Ik hoop dat je hier wat aan hebt.... Ma3a Salama dank je wel voor je reactie maar in de zomer is het er toch te warm voor twee truitjes aan

minatje83
06-03-2004, 22:32
Origineel gepost door kariagirl mag je als je hoofddoek draagt truien met driekwart mouwen dragen ik vind dit een hele stomme vraag, want je schrijft als je hoofdoek draagt.... als moslima (met of zonder) moet je je helemaal bedekken,dus geen driekwart mouwen truien en soort gelijke kleding salam

Tahadart
06-03-2004, 23:10

Origineel gepost door minatje83 ik vind dit een hele stomme vraag, want je schrijft als je hoofdoek draagt.... als moslima (met of zonder) moet je je helemaal bedekken,dus geen driekwart mouwen truien en soort gelijke kleding salam ze vraagt het tenminste en van vragen leer je meer dus je hoeft niet gelijk te zeggen 'stomme vraag' :rolleyes:

kariagirl
07-03-2004, 11:50
dank je wel voor jullie reactie minatje het is maar een vraag miss vind jij het een stomme vraag maar ik niet

misstomaatje
07-03-2004, 13:59
Origineel gepost door kariagirl mag je als je hoofddoek draagt truien met driekwart mouwen dragen nee tuurlijk mag dat niet

majdaj
08-03-2004, 13:34
Wat mij opvalt op sommige discussies is het volgende, Als iemand een vraag stelt die voor hem/haar belangrijk is dan wordt hij/zij zo aangevallen door een ander. Nu dus ook weer. Worden anderen hier ook niet moe van?????????????

nourelhouda
08-03-2004, 14:53
jaah echt wel je hebt gelijk. Ze geven je meteen indruk alsof het zoo een stomme vraag is.. irritant hoor mensen

kariagirl
08-03-2004, 20:37
Wat mij opvalt op sommige discussies is het volgende, Als iemand een vraag stelt die voor hem/haar belangrijk is dan wordt hij/zij zo aangevallen door een ander. Nu dus ook weer. Worden anderen hier ook niet moe van????????????? woellah je hebt gelijk ik haat dat dan heb ik meteen spijt dat ik het heb gevraagt kiss kariagirl

Lalla_Salma
09-03-2004, 10:43
Er bestaan geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden!!!!

Simpele_MEid
09-03-2004, 14:43
lala salma daarmeee ben ik het mee eens, En antwoord op je vraaag karia girl weet je nu al ondertussen. En pss: Laat de rare gekkerds maar doen ze hebben aandacht nodig. :-)

boug85
10-03-2004, 01:11
Origineel gepost door kariagirl mag je als je hoofddoek draagt truien met driekwart mouwen dragen Als je je hoofddoek goed draagt dan mag je alleen je handen en je gezicht gezien.

Atlas_Gebergte
10-03-2004, 13:13
Origineel gepost door kariagirl Nee, dat mag niet. Je armen moeten namelijk helemaal bedekt zijn en niet voor driekwart. Weet je wat je wel kan doen ? Stel dat je een zwarte driekwart blouse hebt tot je knieen, dan kan je daar onder een lange dunne truitje aan doen(die je hele arm bedekt) die een andere kleur heeft dan je blouse....Rood/roze/wit/beige...... Als je een beetje kleuren kan combineren, zie je er prachtig uit !!! Je kan je kleren heel mooi combineren met je hoofddoek... Ik hoop dat je hier wat aan hebt.... Ma3a Salama dank je wel voor je reactie maar in de zomer is het er toch te warm voor twee truitjes aan De warmte van de hel is duizend maal erger dan die van de zomer, denk daar maar eens aan.

Manon
10-03-2004, 13:20

Citaat minatje83: ik vind dit een hele stomme vraag Stomme vragen bestaan niet, en buy the way ik vind dit juist een hele goede vraag want Kariagirl vraagt dit waarschijnlijk omdat ze een goede moslima wilt zijn. Beslama!

Pagina's : [1] 2