Bekijk originele versie : iemand uit marokko halen: strengere regels en een waarschuwing
er is vandaag besloten dat de allochtonen di ehun partners uit het buitenland willen halen, dat het leeftijdsminimum van je partner niet meer 18 is maar 21. Ook moet de man/vrouw die zijn/haar parnter uit het buitenland wil halen minstens 20% boven het minimumloon ( ong. 1200 euro) verdienen."
Waarschuwing: de laatste tijden werken bij de politie een tal van 'verraders' die illegale mensen in nederland zoeken en hun adres en andere gegevens aan de politie doorgeven.
Voor iedereen die zo'n verrader kent, graag lever je broeder/zuster niet in aan de politie. Die mensen hebben duizenden guldens betaald om hier te komen..........
ook graag niet veel praten over die mensen 'in trouble' in het openbaar en wees voorzichtig met je vrienden/kennissen als je daarover praat.
Ik zag wel een paar die verraders rondlopen.....
Origineel gepost door youssefback
er is vandaag besloten dat de allochtonen di ehun partners uit het buitenland willen halen, dat het leeftijdsminimum van je partner niet meer 18 is maar 21. Ook moet de man/vrouw die zijn/haar parnter uit het buitenland wil halen minstens 20% boven het minimumloon ( ong. 1200 euro) verdienen."
Waarschuwing: de laatste tijden werken bij de politie een tal van 'verraders' die illegale mensen in nederland zoeken en hun adres en andere gegevens aan de politie doorgeven.
Voor iedereen die zo'n verrader kent, graag lever je broeder/zuster niet in aan de politie. Die mensen hebben duizenden guldens betaald om hier te komen..........
ook graag niet veel praten over die mensen 'in trouble' in het openbaar en wees voorzichtig met je vrienden/kennissen als je daarover praat.
Ik zag wel een paar die verraders rondlopen....
Ik heb nog slechter nieuws voor je :D
De Vreemdelingenpolitie heeft zijn administratieve taken overgedragen aan de IND en de gemeente.
Dit betekent in de praktijk dat de Vreemdelingenpolitie zich meer gaat toespitsen op hier illegaal verblijvende personen.
Of je nou een illegale prostituee of illegale pizzabakker bent.
You better watch out................... :D ;)
RitaMaria
05-03-2004, 21:06
Het mag nog 'strenger' ... :)
The_Borg
05-03-2004, 22:38
Hm...lijkt me vrij vervelend. Maar waarom al die moeite doen voor een vrouw uit het buitenland. Hier zijn ook genoeg lekkere wijven toch?
IFRIQUIA
05-03-2004, 22:51
ben ik met rita en grendel eens als je niet legaal kan komen blijf weg want het maakt dingen on -nodig moeilijk voor de marocs die hier wel zitten dit geldt trouwens voor iedereen ook de illigalen zelf want het gaat niet goed met de houding en opinie van de orginele hollanders hier ze zijn het zat en gelijk hebben ze ............maar daar tegen moet nederland werkvergunningen geven ipv verblijfsvergunningen zodat mensen toch kunnen komen en een boterham kunnen verdienen zodat ze in eigen land weer verder kunnen.
IFRIQUIA
05-03-2004, 22:53
The_Borg
liefde maakt blind en het is geen wijf maar vrouw en ze is niet lekker maar mooi /knap .....hahaha het is geen lust object maar levend wezen net als jij borg .
RitaMaria
05-03-2004, 22:54
Origineel gepost door IFRIQUIA
The_Borg
liefde maakt blind en het is geen wijf maar vrouw en ze is niet lekker maar mooi /knap .....hahaha het is geen lust object maar levend wezen net als jij borg .
Wat ben jij een schatje IFRIQUIA.. :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:
maarre trust me..vrouwen kunnen ook lekker zijn, net
zoals er ook lekkere mannen bestaan.. :)
IFRIQUIA
05-03-2004, 23:50
Wat ben jij een schatje IFRIQUIA..
maarre trust me..vrouwen kunnen ook lekker zijn, net
zoals er ook lekkere mannen bestaan..
je weet me wel te raken ...... :o :zwaai:
Origineel gepost door youssefback
dat weet ik ook..uit ervaring.
de prijzen voor verblijsverguning/naturalisering zijn fors gestegen, terwijl de economische omstandigheden in nederland als geheel steeds verslecht (0.7% gekrompen).
Ik vraag me af hoe ze criminaliteit willen bestrijden, als ze criminaliteit wekken!!
Ze willen de criminaliteit bestrijden door mensen die bij voorbaat kansloos zijn omdat ze de taal niet spreken en niet kunnen lezen en schrijven te weren.
Want dit zijn de mensen die bij voorbaat een uitzichtloos bestaan hebben en die mogelijk fouten gaan maken wanneer blijkt dat ze niet rond kunnen komen van de uitkering die niet de gouden berg blijkt te zijn waarover in het land van herkomst steeds wordt gesproken.
Origineel gepost door IFRIQUIA
ben ik met rita en grendel eens als je niet legaal kan komen blijf weg want het maakt dingen on -nodig moeilijk voor de marocs die hier wel zitten dit geldt trouwens voor iedereen ook de illigalen zelf want het gaat niet goed met de houding en opinie van de orginele hollanders hier ze zijn het zat en gelijk hebben ze ............maar daar tegen moet nederland werkvergunningen geven ipv verblijfsvergunningen zodat mensen toch kunnen komen en een boterham kunnen verdienen zodat ze in eigen land weer verder kunnen.
Dat geven van een werkvergunning zou een uitstekend plan zijn als die mensen na hun periode van werken inderdaad terug zouden gaan naar het land van herkomst.
Maar was het niet zo dat de eerste generatie gastarbeiders ook het voornemen hadden om na een paar jaar werken weer terug te gaan naar hun vaderland? Dat is ruim 30 jaar geleden en veel van die mensen zitten er nog steeds.
En dáár heb ik ook niets op tegen want zij hebben meegeholpen om dit land op te bouwen en mogen van mij nu genieten van hun welverdiende rust en hun pensioen wat ze door het betalen van hun premies hebben opgespaard.
Ik ben echter bang dat veel van die nieuwe mensen na een periode werken echt niet meer terug willen en dan in de illegaliteit terechtkomen.
Zelfs Gümus kwam weer terug en was weer niet weg te branden.
IFRIQUIA
06-03-2004, 00:23
hola sanchez, één en al hypocrieten op deze topic .
leuk maar motiveer je uitspraak zodat ik weet waar je het over hebt ...
IFRIQUIA
06-03-2004, 00:25
Dat geven van een werkvergunning zou een uitstekend plan zijn als die mensen na hun periode van werken inderdaad terug zouden gaan naar het land van herkomst.
Maar was het niet zo dat de eerste generatie gastarbeiders ook het voornemen hadden om na een paar jaar werken weer terug te gaan naar hun vaderland? Dat is ruim 30 jaar geleden en veel van die mensen zitten er nog steeds.
En dáár heb ik ook niets op tegen want zij hebben meegeholpen om dit land op te bouwen en mogen van mij nu genieten van hun welverdiende rust en hun pensioen wat ze door het betalen van hun premies hebben opgespaard.
Ik ben echter bang dat veel van die nieuwe mensen na een periode werken echt niet meer terug willen en dan in de illegaliteit terechtkomen.
Zelfs Gümus kwam weer terug en was weer niet weg te branden.
dat kwam door onduidelijkheid die hoop geeft maar men moet eerlijk blijven dan weet iedereen hoe laat het is ........zo worden veel problemen opgelost en is uiteindelijk ook de enigste optie.
naoual1985
06-03-2004, 15:23
Hey
Het is beter dat ze het strenger maken. Hier hebben ze toch leuke mannen en vrouwen... dus waarom ver weg zoeken!
RitaMaria
06-03-2004, 15:51
In ieder geval analfabeten-stop..
Het verplicht stellen van een cursus nederlands in het land van
herkomst...en nkennis laten nemen met de gewoontes.
Tempelier
06-03-2004, 15:59
Wat mij betreft maken ze die leeftijd nog hoger dan 21.
Kan iedereen gewoon op zichzelf wonen en zelfstandig worden inplaats van na de pubertijd meteen een huwelijk aan te gaan met iemand die je amper kent.
Maar dat mag dan weer niet volgens internationale regels.
Een analfabeten stop RitaMaria? Ik ben tegen die importhuwelijken maar "domme" of "onopgeleide" mensen anders behandelen dan mensen met een diploma gaat zelfs mij een beetje ver.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.