Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Einde Van De Wereld

Pagina's : [1] 2

Trebendo
05-03-2004, 18:36

Een imam uit een moskee van Zwijndrecht zei vandaag tijdens zjoemoe3a gebed: El Igwan, Ayoha El moslimien......Zien jullie al die aardbevingen.....Zien jullie al die overstromingen.....Zien jullie al die oorlogen.....Heb je al die onschuldige doden gezien..... El Igwan, het uur is bijna aangebroken....Het Einde van de Wereld is nabij :) Toen mijn vader thuis kwam van het gebed, vertelde hij mij dit :( Ik kreeg zo een raar gevoel in mijn buik..pff onbeschrijfbaar dat gevoel. Nog nooit eerder had ik het gekregen. Moge Allah (swt) al onze zonden vergeven & de zjenna laten betreden inshallah....Emien Moge Allah (swt) alle moslims vergeven voor alles zondes inshallah..... Emien e rab El3alamien... Mensen....Verdiep je in je godsdienst. Voordat je het weet...Kan je niks meer doen aan je verleden/leven. Richt jezelf tot Allah (swt), en bid dat je in zjenna komt Ma3a salama :zwaai:

AlMoet-Oukil
05-03-2004, 18:41
Heej bro... Nu heb ik al geen zin meer om wat te doen vanavond door jou :( thxn

Trebendo
05-03-2004, 18:45
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil Heej bro... Nu heb ik al geen zin meer om wat te doen vanavond door jou :( thxn Sorry e goja Maar is beter dat je niks gaat doen :goedzo: Probeer het zo vol te houden :) Thalla :) Ps: Mensen, het is niet verzonnen :)

Lady_moi
05-03-2004, 20:08
Amien.. Ik krijg er helemaal rillingen van..

MocrowGirlBella
05-03-2004, 20:21

Yah zoiets hoorde ik ook het is ckr erg om te horen :jammer: :zwaai:

Trebendo
05-03-2004, 21:07
Origineel gepost door SuperSalima Er zijn inderdaad wat tekens die duiden op 't naderen van de jaum elqiama......maar of dit echt zo dicht bij is Allahu A3lem...Ik hoop van niet....want er zijn vele moslims die hun leven nog kunnen verbeteren....Allah ihdiena Jami3an! Laten we hopen dat we inshallah gelukkig en oud kunnen worden met onze familie :) Inshallah

sammmy
05-03-2004, 21:10
Origineel gepost door Trebendo Een imam uit een moskee van Zwijndrecht zei vandaag tijdens zjoemoe3a gebed: El Igwan, Ayoha El moslimien......Zien jullie al die aardbevingen.....Zien jullie al die overstromingen.....Zien jullie al die oorlogen.....Heb je al die onschuldige doden gezien..... El Igwan, het uur is bijna aangebroken....Het Einde van de Wereld is nabij :) Toen mijn vader thuis kwam van het gebed, vertelde hij mij dit :( Ik kreeg zo een raar gevoel in mijn buik..pff onbeschrijfbaar dat gevoel. Nog nooit eerder had ik het gekregen. Moge Allah (swt) al onze zonden vergeven & de zjenna laten betreden inshallah....Emien Moge Allah (swt) alle moslims vergeven voor alles zondes inshallah..... Emien e rab El3alamien... Mensen....Verdiep je in je godsdienst. Voordat je het weet...Kan je niks meer doen aan je verleden/leven. Richt jezelf tot Allah (swt), en bid dat je in zjenna komt Ma3a salama :zwaai: je weet mijn mening....

Darine_Chamalia
05-03-2004, 21:44
Moge Allah swt. ons ogen doen openen, en ons niet doen verdwalen in het westerse leven. Moge Allah swt. ons het goede pad wijzen en ons niet doen afdwalen. Moge Allah swt. ons beschermen tegen het kwade en het goede dichter naar ons toe te brengen. Het is duidelijk dat het einde in zicht is, maar niemand behalve Allah swt. kan de eeuwen, jaren, maanden, dagen, uren, minuten, sec. aftellen. Amien. Darine,

Trebendo
05-03-2004, 22:18
Origineel gepost door sammmy je weet mijn mening.... Ja die weet ik madame :) Ps volgende keer weet je het :( Origineel gepost door SuperSalima Amien! Emien :goedzo: Origineel gepost door Darine_Chamalia Moge Allah swt. ons ogen doen openen, en ons niet doen verdwalen in het westerse leven. Moge Allah swt. ons het goede pad wijzen en ons niet doen afdwalen. Moge Allah swt. ons beschermen tegen het kwade en het goede dichter naar ons toe te brengen. Het is duidelijk dat het einde in zicht is, maar niemand behalve Allah swt. kan de eeuwen, jaren, maanden, dagen, uren, minuten, sec. aftellen. Amien. Darine, Inshallah, inshallah Emien :)

Trebendo
05-03-2004, 23:24
Wat zijn de grote tekenen Bro?

Ciham
05-03-2004, 23:28
En toch... ook al moet en nog veel komen, zoals het nu eraan toegaat in de wereld dat duid werkelijk op het dichterbij komen van een eind aan dit bestaan op aarde. Kijk hoeveel mensen het normaal vinden elkaar neer te schieten, elkaar af te maken, aardbevingen, hongersnoden, landen die de macht willen, een muur die ergens wordt gebouwd waar moslims wonen, elke dag zelfmoordaanslagen en ga zo maar door. Zucht....er is zoveel ellende en er wacht ons nog meer als we onze best niet doen..

Boo
05-03-2004, 23:33
Aleikoum salaam, Wallah krijg hier echt tranen van. Mag Allah swt onze zonde's vergeven en ons lijden op het recht pad..AMIEN AMIEN AMIEN Bedankt voor het plaatsen het doet je zeker wat om dit te lezen. Ik hoop dat wij Moesliemine allemaal de kans krijgen om onze slechte daden om te zetten in goede daden en Haj en Oemrah mogen verichten. Wasalaam

Trebendo
05-03-2004, 23:36
Ciham ik geef je groot gelijk :goedzo: Boo: Inshallah komt het goed :) :goedzo: Emieeen

sneakynawal
05-03-2004, 23:40
Zo erg is het toch ook niet!

Ciham
05-03-2004, 23:47

Origineel gepost door Sanchez die ellende wat je boven beschrijft is altijd al geweest, dacht je soms dat mensen van vroeger beter waren dan die van nu? dat zegt alsnog niks aangezien de GROTE tekenen ( hierover kan je op het internet tal van informatie vinden ) nog niet zijn aangebroken is het laatste uur helaas nog niet nabij Is al geweest?? beste man, zoals het vroeger is geweest is het nu weer anders. Elke tijd kent zijn wonden. Heb je de weersveranderingen gezien en opgemerkt? de enorme aardbevingen die de laatste maanden overal duizende mensen het leven kost, de enorme en groeiende haat die mensen hebben tegen elkaar?, de jacht op terroristen, waarbij alles wat in de weg staat wordt weg geblazen? in de Koran staat: wat we met onze eigen handen maken, zal ons zelf vernietigen. En we krijgen elke dag tekens om ons wakker te schudden. Maar de "grote tekens" moeten nog komen. Maar zijn we dan al niet zover dat het Uur nadert? hoe lang nog voor dat er op de Hoorn wordt geblaast?

Pagina's : [1] 2