Bekijk originele versie : Ik wil een oorlog tegen Loverboys beginnen
therealjebli
21-10-2002, 23:29
Salaam broeders en zusters
Waar ik zo'n hekel aan heb,zijn die zogenaamde Loverboys.
Waarom bestaan zulke types?Waarom veroorzaken ze zoveel pijn en ellende??
Zijn ze niet bang voor Allah Subhanahu Wa ta3ala?
In ieder geval,deze jongens zijn duivels.
Ik wil ze op elke manier bestrijden,maar ik weet niet hoe en waar ik me moet beginnen.
Ik wil dat onze moslimmeisjes veilig en op een goeie manier kunnen leven en dat zo'n snotaap haar het leven komt zuur maken.
Maar als iemand voorstelle heeft,graag,dan hoor ik het wel.
Je kan me mailen of ik zie het hie wel als reactie.
Moge Allah onze moslimsmeisjes behoeden tegen het kwaad van deze duivelse Loverboys en moge Allah ons behoeden tegen het kwaad van de sjaitan la3anahoe Allah.
Wa salamu alaikum,
jullie broeder Mohamed Chandoudi
mohamedchandoudi@hotmail.com
een zeer nobele streven beste broeder , maar helaas zulke jongens zijn uitschot , en zoals je weet uitschot heb je altijd en overal .
en bovendien ik zeg altijd soort trekt soort ., want een echte moslimmeisje weet wel beter dan zich met (zulke) jongens in te laten ,
een echte dame blijft ver uit de buurt van dat tuig zo kan ze zichzelf het beste beschermen , en niet anders ...
Misschien met een paar mannen door Hoog Catherijne patrouileren? Ik zag een keer hoe een jongen een meisje lastig viel. Ik kon niks doen behalve er bij te staan en daarna het meisje op haar gemak stelleb. Zij waren met een hele grote groep.
laboudanda
22-10-2002, 00:02
Origineel gepost door remii
een zeer nobele streven beste broeder , maar helaas zulke jongens zijn uitschot , en zoals je weet uitschot heb je altijd en overal .
en bovendien ik zeg altijd soort trekt soort ., want een echte moslimmeisje weet wel beter dan zich met (zulke) jongens in te laten ,
een echte dame blijft ver uit de buurt van dat tuig zo kan ze zichzelf het beste beschermen , en niet anders ...
Jah precies die stomme Koppentasters hebben een te hoge UITSCHOT....man die dingen blijven maar terug komen he..tjeeeh je repareerd ze ..je reinigd ze maar neeeh ze komen vers van het magazijn naar de werkplaats....die stomme klachten ook !!
_BENZIE_
22-10-2002, 02:11
tuurlijk jochie,
begin jij maar een oorlog tegen loverboys... dan mag je wel een
kogelvrijevest gaan dragen een een 9mm cemi automaat.
anders kom je echt niet ver.
Origineel gepost door _BENZIE_
tuurlijk jochie,
begin jij maar een oorlog tegen loverboys... dan mag je wel een
kogelvrijevest gaan dragen een een 9mm cemi automaat.
anders kom je echt niet ver.
:giechel: He aauwe .... :D
Iemand pistooltje kopen ??? Is getest alles :auw: ...
therealjebli
22-10-2002, 10:56
Salaam Benzie
Vor het geval dat je me bang probeert te maken,ik ben niet bang voor arme zielen netals mij en helmaal niet voor duivels.Ik ben bang voor Allah.Als ik zo doodga,dan is het de wil van Allah.En als ik ddoga,heb tenminste mijn beste gedaan om zulke duivelse Loverboys op te ruimen en onze moslimmeisjes beschermd.
Dus meneer Benzie,voordat je iets zegt moet je nadenken.
Moge Allah ons behoeden tegen het kwaad van de sjaitan la3anahoe Allah.
Wa salamu alaikum,
jullie broeder Mohamed Chandoudi.
Onslaught
22-10-2002, 11:03
een goede strijd, maar denk aan ander strijden heren denk goed na
Een heeele goede strijd...
Er worden de laatste tijd vaak meisjes lastig gevallen zonder dat ze erom vragen....
Als ze zien dat ze geen interesse heeft is ze voor hun de grootste .......
En wordt ze uitgescholden en aan haar getrokken...
Maar er zijn ook jammer genoeg ook meiden die hierin trappen...
Er was hier paar jaar geleden een programma over gemaakt over Loverboys in Den Bosch, die zijn gelukkig opgepakt..
Onslaught
22-10-2002, 11:21
goerd voor ze laat ze maar elkaar playen zeehomos
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.