Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Betaalbare foto en Video repportage ook op DvD

LZN
05-03-2004, 16:25

wil je een betaalbare repportage op dvd en een mooie album bel dan 06-14313460..

lady_amsterdam
05-03-2004, 16:30
werken er ook vrouwen bij je? want ik wil een vrouw als fotograve...

SamirAmor
05-03-2004, 16:48
Ik kan jullie iemand anders aanraden!!! Maar jullie moeten deze twee dames pas benaderen als jullie echt kwaliteit willen hebben!!!! Want je betaald echt voor je kwaliteit. Op de bruiloft van mij zus hebben we expres hollandse dames genomen voor dit werk, en van deze vrouwtjes kan je pas echt zeggen dat ze proffesioneel zijn!!! Ze weten wat ze doen, en ze zijn nog eens super lief en aardig!!! Ze werken allebei apart maar, Eentje is dus fotograafe en eentje is een camera vrouw( zij doet ook documentaires voor andere projecten) Ze hebben het bij ons bruiloft voor het eerst een marokkaanse bruiloft meegemaakt. En ik moet zeggen petje af voor deze dames !!! Voor een eerste keertje bij een marokkaanse bruiloft hebben ze het echt top gedaan! Maar oke als jullie zeggen ik wil wel met hun in contact komen stuur me maar een pmtje. En nogmaals het is vrij prijzig, ik weet wel dat ze iets duurder zijn dan die zogenaamde foto/camera vrouwtje die op marokkaanse bruiloften filmen. Maar oke laat maar weten of jullie in contact willen komen. Doeii

nacira
05-03-2004, 16:59
Salaam, Ik las je bericht over nederlansde cameravrouwen, en ik vroeg me af of je mij kan vertellen hoe duur ze ongeveer zijn. Alvast bedankt

samimosam
08-03-2004, 15:19

Shlim mannetje wil ze3ma met shlimme vrouwtjes werken yek? En oh ja....je had het over marokkaanse nep-fotogrven op bruiloften...Wie kan garanderen dat jij er ook niet 1 bent? :confused: Ewa, Lay rebbe7 (in ieder geval niet over mijn rug) :o Maha Salama :zwaai:

samimosam
09-03-2004, 12:22
Ewa goya, Laat jij anderen ook in hun waarde en ga niet anderen afkraken. Lees je berichten even terug. Je bent net als de rest: anderen de grond inboren om er zelf beter van te worden. Mashallah... :(