Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : msnvriend(verzonnen)

miss_anoniem
21-10-2002, 23:20

dit verhaal heb ik net al geplaatst onder een ander naam, maar doe het toch liever anoniem hihihihi he allemaal, ben ook begonnen aan een verhaal, hoop dat jullie het interesant zullen vinden. en voor de mensen die me een beetje kennen oweeeeeeeeeee als jullie me uitlachen hoofdpersoon: yamila= 19 jaar Trrrrrrrriiiiiiiiiiing, trrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiing, trrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiing!!!!!!!! Slaperig schakelde ik mijn wekker uit. Ik keek op de wekker en zag dat het 8 uur was. Moe en slaperig stond ik op en liep richting badkamer. Ik nam snel een lekkere warme bad en kleede me aan. Snel ging ik naar beneden om te ontbijten. Ik smeerde een broodje in en maakte thee, en liep naar de eetkamer. Ik moest om 11 uur naar school, ik moest nog zoveel doen we gaan al over een paar daagjes naar marokko. Op school aangekomen zie ik halima wachten, he alles goed vraga ik haar. ´ja prima met jou´vraagt ze. Hamdoelilah. Iwa kom we gaan effe naar de kantine tot het tijd is. En zo liepen we naar de kantine om een beetje te kletsen. Halima was een hele goed evriendin van mij, ik kon alles met haar bespreken en ik vertrouwde haar ook alles toe. Na wat ditjes en datjes besproken te hebben, liepen we naar de les. Ik kon me niet zo concentreren, ik zat steeds maar te denken aan marokko, hoe zou het nu zijn, ik ben al 2 jaar niet geweest, ik weet eigenlijk niet of ik wel zin heb om te gaan, het zal wel saai zijn daar. Pffffffffff eindelijk les is afgelopen, ik ruimde me spullen op en stond op, buiten was ik op halima aan het wachten, we zouden nog effe de stad ingaan, om nog wat spullen te kopen. Het is wel erg druk in de stad vind je niet halima vroeg ik. Ja zeker niet verwacht meestal komt iedereen pas na 3en. Na wat rondgelopen te hebben, hadden we honger, dus liepen we richting mac. Opeens hoorden we he pssssssst a zine, tfoeeeeeee dacht ik bijmezelf weten ze niet van ophouden elke keer dezelfde gezeur. We liepen gewoon door zonder om te kijken, maar ze liepen ons gewoon achterna, toen stapten we snel een winkel in, en ja hoor ze liepen door, fjoeeeeeeeeeeeew eindelijk verlost dacht ik bijmezelf. Na wat gegeten te hebben gingen we weer naar huis. Thuis aangekomen groette ik me ouders en ging naar boven om me om te kleden. Daarna ga ik effe moeder helpen in de keuken, die doet meskina bijna alles alleen. De andere kinderen waren nog niet thuis, vraag me af waar ze uithangen, zal wel bij vrienden zijn. Ik had een broer van 22 en 2 zusjes van 17 en 15 en een broertje van 12. Mijn broer was iemand die altijd ruzie had thuis met ouders, hij kwam altijd laat thuis enz, en dat vonden ze niet goed. Meestal pakken ze zijn sleutels af en komt ie er na 12en niet meer in, goed voor hem denk ik dan rotzak . Na me moeder geholpen te hebben ging ik nog effe wat tv kijken. Toen iedereen eindelijk thuis was gingen we eten. Na het eten ging ik tafel opruimen en liet het afwassen aan me zusje over. Ik was moe van het lopen en besloot maar te gaan slapen, maar eerst effe me mail checken. Ik opende me mail en ook msn, me hart begon te kloppen, hij was online J. Ik ga effe snel groeten en zeggen dat ik moe ben en ga slapen. Het was mo een jongen waar ik eerst mee mailde en nu mee msn, een hele lieve jongen was het, kon goed met hem praten, hij wou vaak afspreken maar daar was ik nog niet aan toe, inshalah ooit. Wat eerst groeten zou zijn monde uit op 3 uur msnen wowwwwww ik keek hoe laat het was weywwwww ik moet gaan slapen nu, anders kan ik morgen moeilijk opstaan. Ik nam afscheid en deed me pc uit, en ging slapen met een glimlach, wat was het toch een lieve jongen, ik zal het msnen missen als ik in maroc ben. J ik weet het daar kun je ook op internet, maar hij was er alleen in de avond. En met een glimlach viel ik in slaap. veel leesplezier ciao en hoor het wel als ik verder moet gaan bye bye :zwaai:

shafia
22-10-2002, 02:52
oww leuk begin ga aub door liefs Shafia

zahra16
22-10-2002, 10:10
mooi verhaal maak snel een vervolg!! liefs zahra;)

miss_anoniem
22-10-2002, 19:57
ik weet het daar kun je ook op internet, maar hij was er alleen in de avond. En met een glimlach viel ik in slaap. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa shit heb me verslapen, snel stond ik op en kleede me aan, snel ontbijten en deur uit, oefffffff altijd weer het zelfde met mij. Ik kwam gewoon te laat p school :@. Aaaa maakt niet uit, ik ga helemaal niet, ga gewoon effe in kantine zitten en daarna zie ik wel of ik mnaar de volgende les ga. In de kantine dacht ik nog aan gister avond, ik moest aan hem denken, weyew ik krijg gewoon vlinders in me buik als ik hem online zie, dat heb ik bij niemand alleen bij hem, ik dacht bijmezelf misschien betekent het wel wat. Tja wie weet. Ik hoorde iemand roepen, uh uh ja, wilieee meisje waar waren je gedachten, ik riep je al een tijdje en je reageerde niet. Oh het was halima, o ja sorry ik had je echt niet gehoord. Jaja el3afrita waar waren je gedachten. Uh nergens ik had je gewoon niet gehoord thats all. Oke oke ik geloof je. Iwa waar was je waarom ben je niet naar les gekomen. Sorry halima was te laat en had echt geen zin meer om te komen. Ok iwa kom we gaan nu naar de les, neeeeeeeeeeeee man ik ga niet, ik ga naar huis man geen zin, we gaan morgen al naar maroc, ik ga nog effe wat opruimen enzo. Yamilaaaaa kom nou anders is het saai. Nee ik ga spreek je nog wel beslamaaa. En toen ging ik naar huis. Thuis aangekomen was het echt een puinhoop, overal lachen tassen, koffers pfffffffffffff waar hebben ze al die trope voor nodig dacht ik bij mezelf. Ik liep naar me kamer en ging effe liggen, ik had abslouut geen zin om naar maroc te gaan, maar ja ik zal wel moeten, effe familie bezoek( echt leuk man, NOT). Ik hoorde me moeder roepen, yamilaa wa yamila, kom me es effe helpen, ik liep naar beneden en hielp me moeder effe. Savonds: Ik ging nog effe achter me pc, ik zag dat halima online was en een paar vriendinnen, dus hadden we een gezelig groepsgesprek. Over alles en nog wat. EN TOEN… kwam mo online, me hart begon te kloppen kreeg vlinders in me buik (l), oeffff was ik nou verliefd op een naam, dat kan niet, ik heb hem nog nooit gezien, hij is wel leuk en aardig op msn, maar wie zegt dat ie werkelijk zo is. MO zegt: He lieverd, alles goed. Yamila zegt: Hey, ja hamdoelilah met jou? Mo zegt: Ja lekker gaat zijn gangetje. Mo zegt: Ik heb je wel gemist moet ik je eerlijk zeggen, dacht hele tijd aan je, echt raar is dat terwijl ik je niet eens goed ken. Yamila zegt: Ja, ik heb jou ook gemist ;) Ik hoorde iemand de trap opkomen, snel sloot ik de venster, als het me broer was, was ik dood, hij vond het nooit goed als ik met jongens aan het msnen was, ik zag dat iemand de deur opende, het was mijn vader, fjoeeeeeew, hij vroeg of ik effe wat wou opzoeken, waga baba ik doe het zo. En hij ging weer weg. Ik zag allemaal vensters, ze zulen wel denken waarom reageerde ik ineens niet. Mo zegt: Echt waar heb je me gemist. Mo zegt: ??? Mo zegt: Hallooooo ben je er nog Mo zegt: ??????? Mo zegt: heb ik wat vverkeerds gezegd. Yamila zegt: Hay, sorry me vader kwam, moest effe wat doen vandaar dat ik niet reageerde. Yamila zegt: ???? Mo zegt : Oo, dacht al dat ik wat verkeerds heb gezegd. Yamila zegt: nee tuurlijk niet Mo zegt: Yamila heb je er al over nagedacht, om een keer wat te gaan drinken, gewoon als vrienden. WAT BEN JE AAN HET DOEN,ik keek om en zag me broer daar staan. veel leesplezier :zwaai: :zwaai: ik wil wel weten wat jullie ervan vinden, anders ben ik voor lucht aan het schrijven :)

Beloved
22-10-2002, 21:32

hey wat leuk!!! ik maak eigenlijks precies hetzelfde mee nu!! alleen chat ik al een jaar lang met die persoon!! en ik voel steeds meer en meer voor em anyway! ik ben benieuwd hoe het er hier aan toe gaat dus schrijf snel verder!!!

Beloved
23-10-2002, 16:26
leuk verhaal kom op!! schrijf please verder???

miss_anoniem
23-10-2002, 16:30
denk dat ik ermee stop heb er geen zin in als ik het voor jan en alleman doe, het word toch niet gelezen dus :rolleyes:

shafia
23-10-2002, 16:34
nee hoor ik lees het dus schrijf aub verder het lijkt me een heel leuk verhaal liefs shafia

mocrogurly
23-10-2002, 16:39
:) gO GiLry.............. :goedzo:EcHt eEn lEuK VeRhaAl jOh.......... dUz gA SnEl vErDeR !!! BouSsA mOcRoGuRlY :zwaai:

hasna_the_best
23-10-2002, 18:39
wayoow meid ga snel verderrrrrrrr

lil-icelady
23-10-2002, 18:55
nou ja,, ik d8 dit word een leuk lang verhaal maar zo te zien gaat het niet verder. ik hoop dat je zo gauw mogelijk verder gaat het is een goed begin. ciaoo xxx lil-icelady

Beloved
23-10-2002, 19:13
miss_anoniem» JE HOORT HET!!!

Endless
24-10-2002, 18:42

je moet echt verder gaan man!!!!!!!!!!!!!

Beloved
24-10-2002, 20:31
PLEASEEE!!!???¿¿¿¡¡¡

Nadia17
26-10-2002, 17:04
whaaaaaaaaaaaaaa SNEL YALLAH VERVOLGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG;)

Pagina's : [1] 2 3 4