Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke vergunningen en hoe duur kost het om 'n etenstentje te stallen in belgie?

eyyou
18-12-2008, 01:23

In belgie heb je gelukkig niet zoveeeeeel gerompslomp met bureaucratie . Alleen denk ik dat je met zo'n etenstentje ( loempiatentje zeg maar wat ) wel 't een en ander op 'n rijtje moet zetten Wie weet daar wat meer over?

eyyou
18-12-2008, 13:07
Als je zo'n eettentje hebt gestalt in bijvoorbeeld het centrum van ' Leuven' . Wat voor vergunning moet je dan hebben en/of hoeveel stallingskosten betaal je dan? Wie kan mij dit vertellen? :nijn:

eyyou
20-12-2008, 13:31
upper de up upP Upp :nijn:

brownie74
20-12-2008, 14:11
In belgie heb je gelukkig niet zoveeeeeel gerompslomp met bureaucratie . Alleen denk ik dat je met zo'n etenstentje ( loempiatentje zeg maar wat ) wel 't een en ander op 'n rijtje moet zetten Wie weet daar wat meer over? je moet contact opnemen met het gemeentebestuur. Ik weet dat je voor die friettentjes een vergunning moet hebben en dat het gemeentebestuur een paar jaar geleden zelf een loterij heeft georganiseerd om de beste plaatsen toe te wijzen....de zaakvoerders hadden er een bepaalde kapitaal voor over( bedrag was om vn te duizelen,25000,50 000 weet het niet meer) ze zeiden dat het een koopje was omdat het zo terugverdiend was in Leuven. je kan ook een mobiele eettent nemen en de markten doen, bijvoorbeeld maandag in leuven, dinsdag in Bertem,.....etc komt je wss goedkoper uit. ( zoek wel eerst uit wanneer het juist markt is in Leuven)

brownie74
20-12-2008, 14:26

http://www.horecaovernames.com/frituurleuven/ voila,hier heb je er eentje waarvoor je zelfs geen vergunning meer moet aanvragen. ik verwacht dus op zijn minst een pakje friet als je ermee doorgaat:D