Bekijk originele versie : Idols Discrimineert!
Hallo allemaal,
Idols is naar mijn mening helemaal fake. Het is voor opgezet. Ze weten van begin af aan wie ze in de laatste ronden willen hebben en manipuleren de uitslagen en het beeldmateriaal.
Het is mij opgevallen dat er heel weinig goede talenten zijn overgebleven terwijl er in de voorronden toch echt wel betere kandidaten waren, waaronder de Marokkaanse Danas. Zo waren er nog wel meer kandidaten van buitenlandse afkomst die echt heel goed konden zingen die zijn afgewezen.
Ik denk echt dat Idols een bepaalde samenstelling in de eindronden wil hebben en dat zij dit bereiken door al vroeg te selecteren wie er niet door mag. Ik vertrouw het niet en kijk ook niet meer om deze reden. Ik houd niet van Discriminatie en van oneerlijke TV. Ik boycot Idols..
AlHoceima_Leila
05-03-2004, 15:46
Ach jah het waas niet zo goed om het nog een keer voor de tweede keer te doen want de eerste is gewoon het leukst en het best en de tweede is gewoon stom ongeacht wie er in zit. :zwaai:
Origineel gepost door rnaj
Idols wat is dat
Da's met deelnemer Ron die op de folder van de Thermos schijnt te staan (rtl boulevard)
Ik wist het wel. Ook dit topic gaat weer over nichten. :D
:nl: ze zitten ook overal het lijkt bijna een trend te worden :nl:
Ze waren er altijd al, alleen wij zien ze nu zitten
Rnaj, geen mietje
nour_el_3oejoen
05-03-2004, 18:18
...een persoon moet zanger worden uit liefde voor zangkunst en niet omdat diegene het leuk vind om voor de camera's te staan! Helaas noemen veel deelnemers het laatste als argument...
Idols is niet om de beste zangers/zangeressen te helpen. Het is om geld te verdienen. De jury heeft de beste kijk op de marketing lijkt mij. Op het moment dat je afvalt is het toch wel duidelijk dat er met anderen meer geld valt te verdienen. Ook een racist neemt een neger aan als hij voor omzet zorgt. Hebzucht is sterker dan 'idealen' als racisme.
Kassadar
06-03-2004, 12:06
Hind was vorige ik keer anders wel 3e plaats,en dat is ook geen nederlander dus het valt allemaal wel mee volgens mij.
En ze heeft het zelfs nu beter dan jim en jamai die 2 maken alleen maar recklames nu,en zij zingt nog steets :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.