Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraag om mijn advies alleen als je er echt mee doet

Pagina's : [1] 2 3

ik_oke_is
05-03-2004, 15:35

waarom vragen meisjes altijd om mijn advies :engel: om ze daarna in de wind te slaan, ik verspil mijn kostbare tijd aan jullie randgevalle, :maf:

Soul_Searching
05-03-2004, 15:38
Geef je ze wel goed advies?

ik_oke_is
05-03-2004, 15:47
Origineel gepost door Soul_Searching Geef je ze wel goed advies? ik probeer goede raad te geven, en meestal sluit ik dan af met een gezegde; bv. iemand is gesmeten (gedumpt) en na zoveel tijd gaan ze toch terug samen, alhoewel ik haar had verwittigd en gezegd neit doen, dus deze middag zei ik tegen haar : als een zwijn in haar eigen kak gaat zitte, moet ze niet verschieten dat ze stinkt :maf: gevolg :::> :zweep: met haar :maf2:

Soul_Searching
05-03-2004, 15:51
Origineel gepost door ik_oke_is ik probeer goede raad te geven, en meestal sluit ik dan af met een gezegde; bv. iemand is gesmeten (gedumpt) en na zoveel tijd gaan ze toch terug samen, alhoewel ik haar had verwittigd en gezegd neit doen, dus deze middag zei ik tegen haar : als een zwijn in haar eigen kak gaat zitte, moet ze niet verschieten dat ze stinkt :maf: gevolg :::> :zweep: met haar :maf2: Hahahahahahaha misschien moet je het serieuzer overbrengen i.p.v zulke gezegdes te gebruiken. (heb trouwens die gezegde nog nooit gehoord)

ik_oke_is
05-03-2004, 16:03

Origineel gepost door Soul_Searching Hahahahahahaha misschien moet je het serieuzer overbrengen i.p.v zulke gezegdes te gebruiken. (heb trouwens die gezegde nog nooit gehoord) . ze zijn ook van mij :maf:

ik_oke_is
05-03-2004, 16:06
Origineel gepost door Lampjuh :lol: :jammer: ik geef serieus advies, wat zit jij daar zo te lachen :maf: :maf2:

ik_oke_is
05-03-2004, 16:08
Origineel gepost door SuperSalima Het ligt heus niet aan jou. Meer aan het soort advies die je geeft. Leuke uitspraken....maar of ze nou echt helpen. amaai je bent zo serieus geworden :maf: wil je ook shi advies :maf2:

Soul_Searching
05-03-2004, 16:11
Origineel gepost door ik_oke_is . ze zijn ook van mij :maf: Zozo meneer creatief verzin dan ook goede gezegdes en geef dat dan als voorbeeld want die van net was lachwekkend. ;)

ik_oke_is
05-03-2004, 16:12
Origineel gepost door SuperSalima Advies is Altijd welkom Ik ben altijd al serieus geweest :o Maar nooit afgedaan aan mijn motto: een dag niet gelachen ...is een dag niet geleefd. :( ik wil de ouwe supersalima terug .... :maf: maar ik kan je alleen advies geven ,als je me daarom vraagt hé :maf2:

ik_oke_is
05-03-2004, 16:17
Origineel gepost door SuperSalima Ik kom wel terug....Ooit :) :maf: Alsof ik jou advies noodig heb :ego: ik hoef geen rolstoel met remmen zei de lamme, en hij sukkelde het kanaal in :jammer: :maf:

ik_oke_is
05-03-2004, 16:22
Origineel gepost door SuperSalima :eek: Ik zie waarom men het niet erg op prijs stelt advies van je te krijgen :hihi: :hihi: safi; ik zie dat jij ook al geen goed advies meer nodig hebt :maf2:

Lampjuh
05-03-2004, 16:24
Ik wil advies :(

ik_oke_is
05-03-2004, 16:26
Origineel gepost door Lampjuh Ik wil advies :( Ik ben er altijd voor je , dat weet je toch hé :maf: vraag maar , waar zit je mee

Lampjuh
05-03-2004, 16:27
Wat zal ik gaan eten patat met gehakt of Djaz :maf:

Aimana
05-03-2004, 16:31

Origineel gepost door ik_oke_is waarom vragen meisjes altijd om mijn advies :engel: om ze daarna in de wind te slaan, ik verspil mijn kostbare tijd aan jullie randgevalle, :maf: Oke dan heb ik jou advies ook nodig! Ik zal je verzekeren dan verspil je je tijd echt niet :D

Pagina's : [1] 2 3