Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn gelukkig leventje werd ruw verstoord!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

MoCrOcHiCa
21-10-2002, 22:49

Ik ga proberen een verhaal te schrijven, was al een keer eerder begonnen met een verhaal maar jah was onzin ik ga het nog 1x proberen..... aangezien ik toch niets te doen heb reageer er maar op als je wilt Heerlijk was het om weer in Marokko te zijn, wat had ik die zon toch gemist en al het andere dat Marokko zo mooi maakt. Nawel voelde zich altijd thuis in marokko, als 20 jarige studente had ze al veel meegemaakt en vond ze het elk jaar weer leuk om aan alles in Nederland te ontsnappen, en een heerlijke tijd in Marokko door te brengen. Met het idee dat het de mooiste zomer ooit zou worden kwamen we aan bij ons huis , het was al heel erg laat. ik dook als eerst de badkamer in om even bij tekomen van de lange reis. Na 1 half uur in de douche te hebben gezeten riep mijn moeder dat het nu wel lang genoeg had geduurd. Ja ik kan niet alles voor mijzelf willen, aangezien mijn broer en broertje ook nog moeten douchen en niet te vergeten mijn ouders. Ik kwam de douche uit en liep in mijn pyama naar mijn kamer. Heerlijk was dit , ik ben gewoon in Tanger. Ik liep naar het balkon en keek naar buiten, wat lag alles er toch vredig bij , Daar zal over en paar uurtjes wel verandering in gebracht worden. IK besloot maar om te gaan slapen net zoals de rest van Tanger. De volgende ochtend was ik om half 8 al wakker, ik voelde me wel schuldig tegenover mijn moeder omdat ik gisteren helemaal niet mee heb geholpen met uitladen ofzo dus besloot ik om het maar goed te maken met een heerlijk ontbijt. Ik maakte ergyef ( soort marokaanse pannenkoen ) en Marokaanse thee, om half 9 hoorde ik mijn ouders en broertje al naar beneden komen , we gingen samen ontbijten, mijn ouders bedankte mij voor het ontbijt , Achraf mijn oudere broer mompelde jaloers: ze is gewoon aan het slijmen, ik gooide een theedoek naar zijn hoofd en we begonnen allebij te lachen Met Achraf had ik veel meegemaakt , hij was maar 1 jaar ouder en begreep me als geen ander. We volgden de zelfde opleiding op dezelfde school , in tegenstelling tot andere meiden die ik ken kon ik heel goed met mijn broer opschieten. Hij deed mij inzien dat rechten studeren echt iets voor mij was, en daar was ik hem ook heel dankbaar voor. Hij zou naar de zomervakantie aan zijn laatste jaar beginnen , ik moest dan nog 2 jaar en verheugde me er al op om als advocaat door het leven te gaan. Mijn ouders waren heel trots op ons en hoopte dat ons 8 jaar oud broertje Aysam ook in onze voetstappen zou treden. Na het eten ruimde ik af, mijn moeder wou opstaan om te gaan afwassen maar ik duwde haar terug op de bank en liet Achraf opstaan om mij te helpen. Je kon gewoon zien aan mijn moeder dat ze heel blij met ons was, het kon ook niet anders, achraf en ik hadden een goede reputatie in de buurt en deden nooit iets fout , teminste dat dachten onze ouders we haalde ook weleens kattekwaad uit. Achraf vroeg me tijdens het afwassen of ik vanavond met hem Tanger wou gaan verkennen, wie sloeg zo'n aanbod nou af? Eerst zouden we naar mijn opa en oma gaan dus we moesten een beetje opschieten. Na het afwassen ging ik naar boven om daar de bedden op te maken en vervolgens te dweilen, wat rook het hier nu lekker fris ik besloot om beneden aan de slag te gaan, de sala ( woonkamer met marokaanse banken) kreeg een goede beurt , na 2 sala's en ook nog eens de trappen te hebben gedweild was ik bek af. Mijn ouders waren er klaar voor om naar mijn Opa en oma te gaan, heel de famillie zou daar zijn dus we moesten de cadeau's natuurlijk gereed houden. Mijn ouders besloten om samen met mijn broertje alvast te gaan en Achraf en ik moesten ze later maar inhalen. Achraf was ongeduldig , hij wou Najim natuurlijk zien , najim was mijn neef uit Nederland , Achraf en Najim konden echt heel goed met elkaar opschieten aangezien najim nu al 2 weken in marokko was hadden ze elkaar dus 2 weken niet gezien en hij zou natuurlijk nu ook bij opa en oma zijn Heerlijk was dat als heel de famillie compleet is. Ik ging snel douchen en liet achraf achter in de sala , meskien hij riep me nog na dat ik niet uren voor de spiegel moest gaan staan. Ik kwam de douche uit en liep mijn kamer in, tot mijn verbazing vond ik daar een briefje op mijn bed, van wie zou dat nou zijn dacht ik. Hij was helemaal in het engels en was aan mij gericht. dear Nawel I have missed you , I thank allah that you came back again this is the year that i cannot langer live in silence anymore, this year i am gonna make you mine nomather what it takes , nawel i love you and you will learn to love me also, I am sure that you will accept me als your housbant en if you don't you will be sorry So what i am trying to say is, Nawel you will marrie me ,if you like it or not........ There's nou doubt about it, kisses and love youre soon to be housbant karim Ik las de brief nog een keer over, en rende in mijn badjas naar beneden naar Achraf hahhahha achraf grappig ben jij zeg , wat steld deze brief nu voor, wou je me bang maken ik gooide de brief op de grond en liep naar boven Achraf kwam me meteen achterna en keek me raar aan, Nawel zei hij ik heb helemaal gen brief geschreven ik heb wel wat beters te doen. Hij pakte de brief op en las hem , vol afschuw scheurde hij de brief, wat moet karim van jou? Wie is karim vroeg ik hem, de zoon van tante aisha, nawel doe niet alsof je dat niet wist Ik herrinerde me hem weer, hij was die jongen die mij altijd de les proberde te lezen en me constant in de gaten hield vorige zomer. Ik kreeg tranen in mijn ogen en vroeg Achraf wat dit te betekenen had en wat karim van mij wou. Achraf vertelde me dat karim me vorig jaar om mijn hand wou komen vragen en dat hij geen NEE antword zou accepteren, Ook vertelde hij dat als Najim en hij niet zoveel moeite hadden gedaan om hem tegen te houden hij alsnog gekomen was het drong niet echt tot me door wat achraf 's laatste zin was pas later op mijn kamer, toen ik me aan het aankleden was drong het tot me door Nawel deze jongen gaat tot het uiterste hij is geobsedeert door jou, pas op. Ik begon weer te huilen, Achraf hoorde mij en kwam naar boven, hij zei dat het wel goed zou komen, en dat hij er alles aan zou doen om mijn gelukkig leven nooit te laten eindiggen ik kuste hem op zijn wang en stuurde hem mijn kamer uit om mijn kleren aan te doen.............................. als jullie het wat vinden ga ik verder als het NIKS is stop ik dus zeg maar gewoon jullie mening

Moi_Oujdia
21-10-2002, 22:54
Tbarak allah een leuk begin ga verder, ik ben benieuwd...

hasna_the_best
21-10-2002, 23:03
meid ga verder je bent tog online dus kom maar op met je vervolg!!!

Endless
22-10-2002, 15:09
ga verder alsjeblieftttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!111 liefs sarah

MoCrOcHiCa
22-10-2002, 21:26

Ik trok maar wat uit mijn koffer, ik had dus echt geen zin om er mooi uit te zien voor die eikel. Ik koos voor een witte linnen rok met een roze truitje,deed nog snel mijn witte hoofdoek op met een roze sjaaltje en klaar was ik. Achraf was verbaasd dat ik al zo snel klaar was , maar hij zei er niets over. We moesten met de taxi gaan want lopend zouden we er wel even mee bezig zijn,Achraf stelde voor om later die avond voor een huurauto te gaan kijken ik vond het een geweldig idee. Het leek uren te duren voordat we eindelijk een taxi hadden aangehouden, Drissia a goejah zei achraf en we reden , eenmaal aangekomen liet ik Achraf de taxi betalen ,stapte uit en liep alvast naar mijn opa's huis. achraf haalde me al snel in en samen liepen we naar binnen, de deur stond al open. Na ontelbaar veel treden te hebben beklommen waren we er eindelijk, mijn opa had een groot huis dus we waren wel even zoet geweest met de reis naar boven. We troffen een woonkamer vol met mensen, waarvan ik de helft niet eens kende , dat zullen wel buren zijn ofzo. Ik liep meteen op mijn oma af en gaf haar 4 kussen ze kon me maar niet loslaten en bleef steeds herhalen : a bentie erza3tie ghzela ( dat ik mooi was geworden) en dat moest ze ze zeggen waar iedereen bij was, ik voelde dat ik een kleurtje kreeg. Mijn opa had ik ook heel erg gemist ook hij kon me maar niet loslaten, Achraf en ik waren de lievelings kleinkinderen van mijn opa en oma dat hadden ze ons vaak gezegt. Ik ging vervolgens de rij af om de rst van de famillie te groeten, toen ik tot mijn schrik bij tante Aisha aankwam begon ik me raar te voelen, Achraf zag mijn reactie en gebaarde dat er niets aan de hand was dus ook haar groete ik. Na 2 uurtje, gegeten, gelachen en gepraat te hebben kwam najim binnen, Achraf en ik stonden onmiddelijk op, om hem te gan groeten , ik gaf hem 4 kusjes en kon het niet laten om hem ook nog eens te omhelzen, wat had ik hem gemist. Achraf, najim en ik waren van jongs af aan al onafscheidelijk geweest van elkaar , we maakte veel lol samen. HIj was even oud als mij en had net zijn handels opleiding gehaald en was van plan na de zomervakantie zijn eigen restaurantje te openen, Ik was wel trots op mijn neef, opeens zag ik dat Achraf een jongen groete in de gang , maar ik kon niet precies zien wie het was dus liep ik er naar toe. Tot mijn schrik was het karim, Ik volgde Achraf's voorbeeld en schudde hem ook de hand niet van harte natuurlijk maar ja. Na nog even gekletst te hebben met de famillie namen Achraf , najim en ik afscheid van de familie om de stad in te gaan. Mijn ouders riepen ons nog na dat we het niet te laat moesten maken, ze vertrouwde ons dus lieten ze het daar maar bij. Achraf stelde eerst voor om een auto te gaan huren,we waren het er allebij mee ens dat het en golf 4 moest zijn net als die van Najim Zo gezegt zo gedaan, we kwamen bij een verhuurzaak aan, Achraf en nabil handelde het papierwerk af en ik stond in mijn eentje bij de auto. Opeens kreeg ik sterk het gevoel dat ik bekeken werd, ik draaide me om en werd verblind door wat ik zag, ik keek in de mooiste groene ogen ooit De jongen was duidelijk van nl afkomst ik zag het aan zijn pasport dat hij in zijn handen hield, hij was hier zeker ook om een auto te huren. Hij lachte naar mij ik lachte terug en liet het daar maar bij, ik besloot om te gaan kijken hoever Achraf was met het papierwerk. Na wat papieren in gevuld te hebben was alles afgehandeld, en konden we wegrijden n onze mooie auto, ok hij was gehuurd maar ja ik was er aardig aan gehecht geraakt hahahha, ik was echt verslaafd aan auto's in Nederland had ik een eigen auto , een renault megane, elke plaats die ik bezocht bezocht ik met mijn auto. We liepen naar de auto tot ik die jongen met de groene ogen op ons af zag komen, wat is hij van plan dacht ik. Najiiiiiiiiiiiiiiim, taarrrrrrriiiiiiiikkkkkkk , najim en,tarik zo heette die jongen kennenlijk bleken elkaar te kennen. Na wat gepraat te hebben vroeg najim of die jongen met ons mee ging, zijn zusje was met hem en hij vroeg of het ok was als zij ook mee ging, tuuurlijk zei ik dan heb ik temisnte ook iemand om mee te praten. Z o gezegt zo gedaan, zijn zusje heette Dounia en was 19 jaar oud en volgde een opleiding voor kinderarts daar zou ze nog wel even zoet mee zijn dacht ik. tarik was 21 en had net zijn eigen kledingzak geopend, met alleen maar topmerken zoals: Gucci,D&G,Vercase, armani en noem maar op. Na wat rondgereden te hebben en eindelijk onze auto's geparkeerd te hebben besloten we om wat te gaan drinken bij Tropicana een beroemd cafetje in tanger. We namen plaats en zagen dat er veel marokaanse nederlanders in de zaak waren, de Nederlandse taal was dus duidelijk te horen. Dounia was een hele aardige spontane meid, ze was een betje verlegen maar ja daar zal wel een verklaring voor zijn, tarik was heel open vertelde vel over zijn toekonstplannen ....etc.... het was een grappige jongen, nog steeds was ik in shock door zijn ogen , ook dounia had groene ogen. Ik zag Achraf en Dounia de hele tijd stiekem naar elkaar kijken, ik zocht er voor de rest niets achter. Na wat gedronken te hebben besloten we een wandeling te gaan maken langs de boulevard, wat had ik tanger gemist het was nog altijd even druk als voorheen. Opeens zag ik een bekend gezicht , Karim! nee net wat ik nodig had , hij liep langs me en stopte een briefje in mijn hand. Nawel!!!!!!! I have been following you fore over a houre know, and i noticed that you may be in love whit that guy whit the green eyes. nawel don't get any idee's because you can't be with him, before the summer is over you'll be mine so act like my wife and not like a *****. Nawel this isn't a joke, now one can stop me.............. karim Ik kreeg tranen na het lezen van deze brief , achraf zag het en las de brief , hij vcroeg mij waanneer ik die brief had gehad en wilde Karim meteen achterna gaan toen ik hem vertelde dat karim net langsliep. Najim was helemaal boos, is die jongen nu alweer bezig zei hij, ik doe hem wat! Tarik en Dounia keken ons raar aan , ik vind het niet gek dit was voor hen totaal onverwacht , ze begrepen er niets van dus besloot najim ze alles uit te leggen Nu hadden we helemaal de poppetjes an het dansen, Dounia huilde met mij mee en Tarik was nog bozer als dat Achraf en najim waren, Ik vond het zo lief van Tarik dat hij zei: Nawel ik beloof jou dat je niets tegen je zin hoeft te doen, daar gaan ik voor zorgen.................

farah16
22-10-2002, 22:00
he mooi verhaal meid, ga verder ik wacht op een vervolg!!! groetjes farah

sweetsara
22-10-2002, 22:02
coel, ga snel verder!!!!!!! ik ben benieuwd naar het vervolg!!!!!! groetjes sara

MoCrOcHiCa
22-10-2002, 22:06
thanx meiden, ben blij dat mijn verhaal teminste door een par mensen gewaardeert wordt ik ga zo verder xxxxxxxxx

missriffia2002
22-10-2002, 23:15
ey schrijf snel verder!!!!! is mooi echt waar!!

Msattia
22-10-2002, 23:16
leuk verhaal, ga verder, ben wel benieuwd, naar wat er nog gaat gebeuren

missriffia2002
23-10-2002, 11:44
ey heb je nog steeds niets geschreven schiet eens op want dit is een kij tof verhaal duss VERVOL!!!!!!!!!!!

hasna_the_best
23-10-2002, 13:48
luk verhaal joh ga gauw verderrrrrrrrrrrrr snel ook oke?

MoCrOcHiCa
23-10-2002, 16:33
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie's, ik had gisteren weer een stukje geplaatst , maar er is dus kennenlijk iets misgegaan want het staat er niet op, sooooooooorrrrrrrrrryyyyyyyyyy, maar ik ga nu verder Najim sloeg een arm om mij heen en zo liepen wij verder, het voelde goed dat ik met het idee dat er mensen waren die om mij gaven verder kon gaan, en proberen de dingen die zich afspeelde te vergeten. Ik was echt blij met zo'n broer en neef, ook waren Tarik en Dounia heel lief voor mij , als Karim niet in het spel was verschenen had ik mijn leven als perfect omschreven, maar ja dit is al mektab ik kan er niets aan veranderen dacht ik. We liepen nog een hele tijd winkels in winkels uit, uiteindelijk kocht ik in een sieraden winkel een kettinkje dat ik al een hele tijd van plan was te kopen, hij was van goud en in een hartje zat de N gegrafeerd , een goud ringetje trok mijn aandacht , hij had een hart vorm en was gevuld met allemaal kleine diamantjes. Prachtig was die ring , tarik zag het en vroeg me of ik van plan was om de hele winkel leeg te kopen. Nee ik laat het hier maar bij, de volgende keer koop ik die ring wel, en we liepen de winkel uit. Tarik stelde voor om op de boulevard weer wat te gaan drinken, dat deden we dus. tring tring tring , na een lange tijd drong het tot me door dat het mijn tel was. de verbinding was inmiddels al verbroken , ik dacht ze bellen wel terug als het belangrijk is , na een half uur ging weer mijn tel met nawel, heeeey nawel hoorde ik aan de andere kant van de lijn , het was Yousra, wat was ik blij mijn beste vriendin te horen Yousra en ik zaten in dezelfde klas en gingen veel met elkaar om we waren net zusjes Yousra vertelde dat ze in algeciras was , ze vroeg of ik morgen wat te doen had ze wou wat leuks gaan doen. Ik vroeg of ze het erg vond als Najim en Achraf ook mee gingen , neey zei ze ze was maar al te blij, yousra was al 2 jaar hopeloos verliefd op Najim, maar najim mocht het niet weten. Ik vroeg najim en achraf meteen of ze mee wouden gaan morgen, en tot mijn grote verbazing zei najim meteen ja toen hij hoorde dat Het Yousra was met wie ik aan de tel zat, ook vroeg ik DOunia en tarik of ze zin hadden om mee te gaan, zij stemde meteen toe Okey lieverd zei ik tegen Yousra dan komen we je morgen om 6 uur ophalen wagha zina is goed, beslema tot morgen , en zo verbraken we de verbinding. Nu had ik teminste weer iets om naar uit te kijken.......................

rahmona
23-10-2002, 16:46
wanneer kunnen we een vervolg verwachten, ik heb net pas gelezen het is een heel leuk verhaal liefs rahmona

hasna_the_best
23-10-2002, 16:51

leuk verhaal ga snel verderrrrrrrrrrr

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19