Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer verlaag je jezelf?

Pagina's : [1] 2

Bachelorette
05-03-2004, 14:14

?

Bachelorette
05-03-2004, 14:26
Origineel gepost door ILHAMTIED ALS DIEGENE NIET HETZELFDE VOOR JE VOELT DAN IS BIJNA ALLES WAT JE DOET LAAG IN ZIJN OGEN!!! je hebt wel je grenzen en je overschrijdt ze niet in daad maar wel in woord...verlaag je jezelf dan ook? ps. kan je die capslock uit laten, leest irritant ;)

SAMMYGIRL
05-03-2004, 14:29
Hem/haar boven bv. je ouders verkiezen! En dingen doen waar je zelf niet achter staat en waarvan je weet dat het niet goed is, toch doen om de ander maar te vriend te houden!:jammer:

SOmaar
05-03-2004, 14:35
als je niet volgens de islam leeft en een vriend neemt!

Bachelorette
05-03-2004, 14:49

Origineel gepost door SOmaar als je niet volgens de islam leeft en een vriend neemt! islam is inderdaad leidraad in ons leven, maar niemand is perfect en IEDEREEN maakt fouten. je kan die fouten beperken door grenzen te trekken en niet te overschrijden. maar mens is zwak, dus bid tot allah dat Hij je imaan sterk maakt. dat je een vriend neemt, wil niet zeggen dat je je al erg hebt verlaagd, tuurlijk is het erg in de Islam, maar in hoeverre laat je je meeslepen (hoeverre verlaag je jezelf ;) )

minatje83
05-03-2004, 14:59
Origineel gepost door Bachelorette je hebt wel je grenzen en je overschrijdt ze niet in daad maar wel in woord...verlaag je jezelf dan ook? ps. kan je die capslock uit laten, leest irritant ;) ik denk als je je grenzen in woord overschrijdt , je dan niet je zelf verlaagd. Ik denk dat het voor ieder ander geval van je zelf verlagen, geldt. Voor mij is het hoogste punt van je zelf verlagen, wanneer mijn vriend tegen mij zegt: ik wil met je slapen,of andere sexeule handelingen, en dat ik dan "nee" zeg, en dat hij na een week het uitmaakt, en dat ik dan op zn woorden terug kom, en zn "wil" toch zal uitvoeren. ps: mooie avater :Iluvu: salam

SOmaar
05-03-2004, 15:03
Origineel gepost door Bachelorette islam is inderdaad leidraad in ons leven, maar niemand is perfect en IEDEREEN maakt fouten. je kan die fouten beperken door grenzen te trekken en niet te overschrijden. maar mens is zwak, dus bid tot allah dat Hij je imaan sterk maakt. dat je een vriend neemt, wil niet zeggen dat je je al erg hebt verlaagd, tuurlijk is het erg in de Islam, maar in hoeverre laat je je meeslepen (hoeverre verlaag je jezelf ;) ) ja dat bedoel ik nou maar had geen zin om het te schrjven :) maar je snapt het wel wat ik bedoel. :zwaai:

Bachelorette
05-03-2004, 15:05
Origineel gepost door minatje83 ik denk als je je grenzen in woord overschrijdt , je dan niet je zelf verlaagd. Ik denk dat het voor ieder ander geval van je zelf verlagen, geldt. Voor mij is het hoogste punt van je zelf verlagen, wanneer mijn vriend tegen mij zegt: ik wil met je slapen,of andere sexeule handelingen, en dat ik dan "nee" zeg, en dat hij na een week het uitmaakt, en dat ik dan op zn woorden terug kom, en zn "wil" toch zal uitvoeren. ps: mooie avater :Iluvu: salam 3alaikoem salaam Precies wat ik bedoel, je zegt het wel te doen, maar wanneer puntje bij paaltje komt, haak je af, maar in woord heb je (half) toegegeven..snap je me? ps. dank je, vind em ook mooi :verliefd:

Zolodo
05-03-2004, 15:07
Origineel gepost door Bachelorette islam is inderdaad leidraad in ons leven, maar niemand is perfect en IEDEREEN maakt fouten. je kan die fouten beperken door grenzen te trekken en niet te overschrijden. maar mens is zwak, dus bid tot allah dat Hij je imaan sterk maakt. dat je een vriend neemt, wil niet zeggen dat je je al erg hebt verlaagd, tuurlijk is het erg in de Islam, maar in hoeverre laat je je meeslepen (hoeverre verlaag je jezelf ;) ) Als je een vriend/vriendin en je verwaarloosd je echte vrienden, dan verlaag je jezelf.

Bachelorette
05-03-2004, 15:18
Origineel gepost door Zolodo Als je een vriend/vriendin en je verwaarloosd je echte vrienden, dan verlaag je jezelf. Als ze je niet meer ziet staan is het nooit echt een vriendin geweest, maar het hoeft niet, als je vriendin met iemand gaat, dan vind ik het niet erg als ze minder tijd voor mij heeft. Ik vind het niet meer dan logisch als je haar de tijd geeft. eerlijkheid duurt het langst, ben liever eerlijk dan dat ik me laat verwaarlozen.

Bachelorette
05-03-2004, 15:25
Origineel gepost door SuperSalima Je verlaagt je wanneer je iets doet wat je eiegnlijk niet wil doen Je verlaagt je dan tegenover jezelf.....Geen controle over je eigen doen en handelen hebben. Juist :goedzo: je overschrijdt je grens om een ander tevreden te stellen. je principes en trots zet je opzij zoals je vuilnis op straat zet. maar is het niet zo dat als je je verlaagt in woord dat sneller gedacht wordt het ook te gaan doen?

Bachelorette
05-03-2004, 15:33
Origineel gepost door SuperSalima Woorden kunnen vaak heel anders zijn dan wat je werkelijk zou doen. Een mens kan van alles zeggen en beweren...maar 't blijkt pas wanneer diegene overgaat in actie. Ik hoop het, want in woorden heb ik msayeb gedaan :o Allah yahdiena oe safi..amien dank je meid :blauwkus:

minatje83
05-03-2004, 18:50
Origineel gepost door Bachelorette Juist :goedzo: je overschrijdt je grens om een ander tevreden te stellen. je principes en trots zet je opzij zoals je vuilnis op straat zet. maar is het niet zo dat als je je verlaagt in woord dat sneller gedacht wordt het ook te gaan doen? volgens mij snap ik wel wat je bedoelt... ;) als dat is wat jij bedoelt, dan verkeren we in een zelfde probleem/staat

Lady_moi
05-03-2004, 18:55
Als je iets doet boven u hart..Iets wat u hart nie aankunt..

sneakynawal
05-03-2004, 23:24

Als je teveel geeft dan dat je krijgt.

Pagina's : [1] 2