Bekijk originele versie : ik haat mannen en vrouwen jullie ook?
het zijn rare wezens daarom ga ik binnen kort verhuizen ik ga wonen op een berg waar niemand komt ik denk in marokko
:zwaai:
is goed meid we houden het alleen bij zwaaien van de andere berg naar de andere haha
Origineel gepost door naima!!!!!
Origineel gepost door Zeeparel
Just kidding my darling
ik blijf toch niet ik ga toch wel :p
Giegiedie doe maar wat je wil
zeker doe ik wat allah wil! :p
A_True_Angel
07-03-2004, 23:21
Veel plezier op je berg :zwaai:
Chatefemqemamu
07-03-2004, 23:23
helemaal geen slecht plan!!
Origineel gepost door SOmaar
het zijn rare wezens daarom ga ik binnen kort verhuizen ik ga wonen op een berg waar niemand komt ik denk in marokko
je kunt beter naar de zuid-pool gaan ofzo :confused:
Alimaani
07-03-2004, 23:46
Giegiedie
is de betekenis van GGD :rolleyes:
gekke_saloua
08-03-2004, 09:44
kom gezellig langs bij berg vier
je weet daarzo bij taourirt hahahahahaa
montanaboy
08-03-2004, 10:26
ey meid voor het geval dat je het niet weet maar ook in de bergen wonen mannen en vrouwen het beste is om naar de noord of de zuid pool te gaan
Origineel gepost door montanaboy
ey meid voor het geval dat je het niet weet maar ook in de bergen wonen mannen en vrouwen het beste is om naar de noord of de zuid pool te gaan
niet alle bergen meneertje! en bedankt voor de tip maar ik kan niet tegen kou. :)
:hihi: wrom haat je ons nou niet alle mannen zijn hetzelfde dame...geloof mij nou maar je komt wel een goede tegen,,,
zeg waar woon je eigenlijk ? :hihi:
MocroSiham
08-03-2004, 12:52
Whahahahha, 3la gekke mensen :D
Hihihihih.....Is berg 5 nog vrij???
Koesjaaaaah
..::..Siham..::..
Origineel gepost door minga
:hihi: wrom haat je ons nou niet alle mannen zijn hetzelfde dame...geloof mij nou maar je komt wel een goede tegen,,,
zeg waar woon je eigenlijk ? :hihi:
vijfde berg links richting zuid of noord :confused: ik weet het niet meer
waarom ik jullie haat nou er zijn zoveel dingen op te noemen zoals waarom kunnen we niet lief en eerlijk zijn enz.......... :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.