Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom wordt er zo vaak ruzie gemaakt hier??

LaGirly85
05-03-2004, 13:14

Je kan wel discussieren hier op Marokko.nl, maar geen ruzie maken. Jeetje zeg, mensen schelden hier elkaar verrot uit. En waarvoor? Voor niks, want je kent elkaar niet en je ziet elkaar niet. Probeer gewoon een discussie te voeren zonder elkaar uit te schelden A.U.B.

LaGirly85
05-03-2004, 14:41
Origineel gepost door Zeeparel Dat vraag ik me dus soms ook af want voor je het weet lijkt het net of je elkaar in de haren vliegt heej :D Ja he, en dan nog moeite gaan doen om allerlei erge woorden neer te zetten en dat voor niks.

SAMMYGIRL
05-03-2004, 14:44
Tja, sommige proberen/denken op die manier hun standpunt verbaal krachtiger te maken....

ik_oke_is
05-03-2004, 15:14
Origineel gepost door LaGirly85 Je kan wel discussieren hier op Marokko.nl, maar geen ruzie maken. Jeetje zeg, mensen schelden hier elkaar verrot uit. En waarvoor? Voor niks, want je kent elkaar niet en je ziet elkaar niet. Probeer gewoon een discussie te voeren zonder elkaar uit te schelden A.U.B. shut up b itch , domme wijf kom je hier stoer doen kom dan voor me staan met al je vriendelijke praatjes tzz :maf2:

ik_oke_is
05-03-2004, 17:00

Origineel gepost door SuperSalima :eek: :hihi: was maar grapje hé :maf:

tatouzient
05-03-2004, 17:11
Origineel gepost door ik_oke_is :hihi: was maar grapje hé :maf: jah jah :kwaad: w8 mr :zweep: Tatou.

LaGirly85
05-03-2004, 19:28
Origineel gepost door ik_oke_is :hihi: was maar grapje hé :maf: Ahahaha :D

Lady_moi
05-03-2004, 19:30
Lekker boeiend.

LaGirly85
05-03-2004, 19:38
Origineel gepost door Lady_moi Lekker boeiend. Het hoeft ook niet perse boeiend te zijn hoor, het is gewoon te erg hoe mensen elkaar hier uitschelden. De woorden die ze gebruiken, echt schandalig. Er is al genoeg ruzie op de wereld, komen mensen hier ook nog eens ruzie maken. Ok ruzie maken is 1 ding, maar om van die erge woorden te schrijven voor niks, da's gewoon niet normaal.

Lady_moi
05-03-2004, 19:57
Ja. Origineel gepost door LaGirly85 Het hoeft ook niet perse boeiend te zijn hoor, het is gewoon te erg hoe mensen elkaar hier uitschelden. De woorden die ze gebruiken, echt schandalig. Er is al genoeg ruzie op de wereld, komen mensen hier ook nog eens ruzie maken. Ok ruzie maken is 1 ding, maar om van die erge woorden te schrijven voor niks, da's gewoon niet normaal.

lhouceimagirl1
05-03-2004, 21:18
vraag ik me ook af, vooral sommige mensen hier ze gebruiken de grofste taal die er is!