Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb een probleempje...!?

Pagina's : [1] 2 3

aylena
05-03-2004, 11:54

Ben nieuw hier dus ik weet niet precies hoe het werkt... Maar ik heb een probleempje dat ik graag aan jullie kwijtwil, en misschien hebben jullie goeie raad voor me.. ?? Ik ben een tijd lang met een Marokkaanse jongen gegaan uit rotterdam, ongeveer 3 jaar, alleen was er geen vonk meer naar mijn ideee, dus heb ik het uitgemaakt..Maar hij zit nog steeds op mijn hielen, hij wil me terug en dat soort dingen. Heb al 2 keer mijn nummer veranderd, maar hij komst steeds achter mijn nieuwe nummer. Afgelopen zomer ging mijn zus trouwen, en die jongen had me voor de zomer al verteld dat hij niet naar Maroc zou gaan, tot ik hem op de bruiloft van mijn zus zag. Ik schrok me wezenloos, omdat hij ten eerste niemand van de familie kent, en gewoon komt binnenlopen, en ten tweede was ik bang dat ie herrie ging schoppen. En nu komt ie steeds opdraven op me werk(ik werk in een winkel) echt irriiiiiiiiiiii.. Maar laatst heb ik hem toch ff hard verteld hoe het zit, en toen begon hij te dreigen...???! Hij zei, je bent van mij en van niemand anders, je zult van mij zijn anders neem ik wraak. Ik zo, o ja joh, hoe dan? "ja ik weet waar je woont etcetera.. Wat moet ik doen? Ik wil hem nu al helemaaaaaal niet meer, na zulke uitspraken!! En nog een andere reden.... (Ik vind stiekum iemand anders leuk)

LieveMeisje
05-03-2004, 11:58
bel 112...

aylena
05-03-2004, 11:59
nou "lieveMeisje" is dat de raad die je me geeft?

LieveMeisje
05-03-2004, 12:02
Origineel gepost door aylena nou "lieveMeisje" is dat de raad die je me geeft? Ja :D Nee maar ff serieus,praat met iemand die je kunt vertrouwen.... inscha allah krijg je een hulp...... verder weetikt zelf ook nie :confused:

aylena
05-03-2004, 12:06

nou naima,, tis zo.. Mijn broers maken me van kant als ze hier uberhaupt achter komen, dat weet jij net zo goed als ik.. en ten tweede, zo'n goede band heb ik niet met mijn zus... Mijn vriendinnen weten ervan, maja, zij weten ook niet wat ik moet doen.. Het enigste wat zij tegen mij zeggen is dat ik moet ingaan op die andere jongen.. Maar als mijn ex erachter komt, breekt hij mij en hem samen....

smartie4
05-03-2004, 12:08
die gozer is wanhopig haha pm me maar zijn nummer spreek ik vanavond met hem af en dan zal ik hem wel wat vertellen als je wilt natuurlijk ik ben uitsmijter in het uitgaansleven dan regel ik dat di daar naar toekomt . als die uitgaat tenminste ik verneem het wel mah salama. voor jouw kostenloos

aylena
05-03-2004, 12:10
nou smartie4 , heel lief van je, maar volgens mij gaat ie niet uit. Alleen naar theehuizen en dat soort dingen... Hij is zich heel erg gaan verdiepen in de islam... maja, dat hij stiekum met mij ging etc.. dat mocht zeker wel...

smartie4
05-03-2004, 12:14
Origineel gepost door aylena nou smartie4 , heel lief van je, maar volgens mij gaat ie niet uit. Alleen naar theehuizen en dat soort dingen... Hij is zich heel erg gaan verdiepen in de islam... maja, dat hij stiekum met mij ging etc.. dat mocht zeker wel... ik heb familie in utrecht je bent toevallig niet hind of fatima he want die werken ook in een kledingzaak en mijn oudste nicht is vorig jaar getrouwd laat het me effe weten verdiepen in de islam en theehuizen haha, wat doet die daar sigaretten, koffie haha allemaal makroh leest die de koran ofzo pm me maar

aylena
05-03-2004, 12:21
Naima, je bent echt lief. ik ben hier pas nieuw, en ik hoorde dat er altijd niet serieus werd gereageerd op je bericht, maar hier is dat toch wel zo... dank je wel voor je steun!

Tetouaniaa_80
05-03-2004, 12:22
kijk........................ de enigste wat je eventuweel kan doen is naar je broers stappen en effe fijn vertellen dat er een jonge is die jou lastig valt, jij kent hem niet maar hij stalkt jou als het ware..................snap je wat ik bedoel....kijk jij hebt je nummer inmiddels al een paar keer verandert en je weet niet hoe hij er elke keer weer aan komt dus dat kun je ook tegen hem gebruiken.................jij ontkent alles gewoon..........jou broers kunnen niks anders doen dan jou geloven (hoop ik voor je) aangezien jij in een winkel werkt is dat wat makkelijker..............hij heeft je gezien en werd verliefd dus is hij je gaan stalken................... ik hoop dat je hier mee wat kunt zo niet heeeeeeeeel veeeeeel sterkte maar denk dat je het beter aan je broers kunt vertellen of bahda een jonge of man die je goed kent die hem er op aan kan spreken.............maar natuurlijk moet je alles wel gewoon ontkennen (dat jullie dus samen wat hebben gehad??) GOOD LUCK MWUAAAAAAAAAAAAH :zwaai:

LaGirly85
05-03-2004, 12:28
Origineel gepost door Tetouaniaa_80 kijk........................ de enigste wat je eventuweel kan doen is naar je broers stappen en effe fijn vertellen dat er een jonge is die jou lastig valt, jij kent hem niet maar hij stalkt jou als het ware..................snap je wat ik bedoel....kijk jij hebt je nummer inmiddels al een paar keer verandert en je weet niet hoe hij er elke keer weer aan komt dus dat kun je ook tegen hem gebruiken.................jij ontkent alles gewoon..........jou broers kunnen niks anders doen dan jou geloven (hoop ik voor je) aangezien jij in een winkel werkt is dat wat makkelijker..............hij heeft je gezien en werd verliefd dus is hij je gaan stalken................... ik hoop dat je hier mee wat kunt zo niet heeeeeeeeel veeeeeel sterkte maar denk dat je het beter aan je broers kunt vertellen of bahda een jonge of man die je goed kent die hem er op aan kan spreken.............maar natuurlijk moet je alles wel gewoon ontkennen (dat jullie dus samen wat hebben gehad??) GOOD LUCK MWUAAAAAAAAAAAAH :zwaai: Ja deze advies van Tetouaniaa_80 is heel goed. Dit moet je echt doen.

lilmaroc
05-03-2004, 12:28
O mijn god die gast is ziek..!! Je bent tog niet verplicht om met hem te gaan... Als je iemand anders leuk vind moet je gewoon met hem verder gaan en niet met je ex.. Wraak..?? waarop..?? Omdat je niet met hem verder wilt..?? Wat is hij hopeloos zeg..zijn er dan niet genoeg andere meiden..??

aylena
05-03-2004, 12:31
nou tetouaniaa,, daar heb ik ook aan gedacht,, maar kijk,. als je verliefd bent, dan doe je dingen.. ik heb namelijk een keer,, een foto met hem gemaakt, weet je in rotterdam... En hij heeft ie... daar kan hij me gruwelijk mee pakken!!!

Tetouaniaa_80
05-03-2004, 12:36
SHIT.........................dat is balen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, je moet echt opassen met zulke gasten man....... die jonge die je nu leuk vindt weet hij het van hem of niet????? anders moet je met hem proberen te praten......(die stalker dan) en hem alles goed uitleggen. zeg dat je desnoods uitgeheuwlijkt bent, en dat je daarom niet verder kan met hem......zorg dat je gaat huilen of zo.......ik vindt het echt moeilijk laat staan jij...............welah meid wens je echt het alle beste........ laat je niet bang maken, maar pas wel heeeeeeeeeeeeeeeel goed op... en mocht er iets zijn kun je me PM....... STERKTE MWUUAAAAAAAAAAAAAAAAAH

aylena
05-03-2004, 12:39

dank je wel tetouaniaa... en nee die jongen die ik leuk vindt weet helemaal niets van hem af, maar dat wou ik graag zo houden, een jongen waardeert het namelijk niet als je ze zegt dat je net een relatie van 3 jaar achter de rug hebt... Maar ik heb het gevoel dat ik allessss al heb geprobeerd tegen hem, maar hij is echt sneaky, hij duikt steeds op op de raarste plekken...

Pagina's : [1] 2 3