Bekijk originele versie : Mensen wat moet ik doen??!!
de nicht (ook haar beste vriendin) van me vriendin
stuurt me sms-jes en belt me min drie keer per dag.
ze zegt; dat ze me leuk vindt
ze is zeker mooi, maar uiterlijk zegt niet alles
zij en me vriendin
wat zou ik hiermee moeten doen :confused:.
de sms jes aan je vriendin laten lezen, en hopen dat ze een keer bij je is als haar nicht je belt.
Dan kan ze haar zelf vragen, waarom ze je belt.
Angel_fatima
05-03-2004, 11:46
gewoon negeren en duidleijk maken dat ze je niet meer moet bellen...bedoel is niet leuk als je vriendin er achter komt...
Angel_fatima
05-03-2004, 11:50
nee dat moet je zeker niet doen...bedoel het iets tussen jou en haar maak haar duidelijk dat je niks wil en laat het rusten bedoel het is en blijft haar nichten...dus zou haar niet zwart maken....
Angel_fatima
05-03-2004, 11:52
pffffffff dan heb je een probleem...ewa ben je wel echt hard geweest heb je ook letterlijk gezegd bel me niet... of heb je er om heen gedraaid...
liefs fatima
Het is heel simpel, of je bent eerlijk tegen je vriendin, en juliie handelen dit samen af!!
Ja, of haar nicht is je voor en zegt dat jij je nummer aan haar hebt gegeven. En dat jij haar hebt gezegd, dat ze jouw moest bellen.
Sterker nog als deze nicht echt zo achterbaks is, dan zal ze ´t zo omdraaien Dat jij achter haar aan zit, inplaats van anders om.
En je moet niet vergeten, haar beste vriendin is ook haar nicht!!
Bloed is dikker dan water...
Haar vriend/man, dat kan iedereen worden.Maar haar nicht blijft haar nicht!! niets dat dat kan veranderen. Zelf jij niet. Succes ermee
lella_ouafae
05-03-2004, 12:20
Origineel gepost door hafid1001
zij en me vriendin
wat zou ik hiermee moeten doen :confused:
misschien klinkt het stom maar zou het geen test kunnen zijn van je vriendin? Ik bedoel het is toch dom dat iemand smsjes gaat sturen naar de vriend van je nicht/beste vriendin... denkdaar maar eens over na
en verder zou ik haar vet dreigen dat je het tegen je vriendin zou zeggen, en dan is ze jou al helemaal kwijt,
maar ik denk toch aan het eerste
ik heb het namelijk ook wel eens gedaan via me nicht :D hahaha
lella_ouafae
05-03-2004, 12:39
nee bij mij dacht hij dat ook niet :D
denk er maar eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed over na ;)
lella_ouafae
05-03-2004, 13:49
als ik er achter kom dat het een spelletje is/was
ewah dan is het zeker uit
want
als je vriendin je niet kan vertrouwen, dan kan je het ne zo goed uitmaken
of niet soms?
Nou dat vind ik niet, ik vind zeker in deze wereld dat een meisje het recht heeft om uit te zoeken of haar vriend ook wel echt te vertrouwen is. bij deze is ze daar wel achter denk ik dat je te vertrouwen bent, maar luister, misschien test ze je niet eens, ik heb sterke vermoedens als ik je verhaal zo hoor, maar ja misschien is het wel niet zo
als je echt niet wil dat iemand contact met je neemt,dan kun je dat duidelijk maken...ik ben er niet zo zeker van,dat jij het haar echt duidelijk hebt gemaakt.
En wat je zei,dat je niet wilde dat je vriendin en haar nicht ruzie om je gingen maken,als ze die smsjes zou lezen,je moet juist zorgen dat je vriendin niet bedrogen word door haar "zogenaamde"vriendinnen,en juist vertellen wat ze je stuurt en wat ze zegt.
Dan krijgen ze maar ruzie,maar je vriendin weet dan in ieder geval ook waar ze aan toe is,het begint met iets kleins,en het wordt alleen maar groter....
Succes he! :zwaai:
zelfmoord plegen advies voor jou van mij
Darine_Chamalia
05-03-2004, 21:54
zij en me vriendin
wat zou ik hiermee moeten doen :confused:
Weet je wat jij eens zou moeten doen...laat die nicht van jou vriendin met rust...en val je vriendin hier niet mee lastig...noch jezelf maar de duivel!
Een tip voor jou en vele anderen die geen raad weten, met dit soort situaties..
Goodluck,
Darine
Darine_Chamalia
05-03-2004, 22:01
*
nou wat een tip
Was geen tip..... :rolleyes:
Darine
ps: zag je oproep ´Help mensen wat moet ik doen?´ Dacht die zit echt in de shit.. :rolleyes:
Man! wees een vent en zeg haar dat ze je niet meer moet bellen. Want dit wordt moeilijkheden hoor. Wat nou als ze tegen je vriendin gaat vertellen dat ze je gebeld heeft enzo en zij weet al die tijd van niks, miskina.
Maak een keus en doe die z.s.m. echt en geen excuus verzinnen hoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.