Bekijk originele versie : Liefdesverdriet!!!!!!!!help Wat Moet Ik Doen Meiden
sweetsorya
05-03-2004, 09:24
????
jaminapower
05-03-2004, 09:39
hey meid
weet je wat ik zou doen gewoon hem met rust laten
wie weet mischien komt hij van zelf naar je toe
als hij je weer mist. maar als hij jou niet wilt zien dan zou ik hem ook niet meer bellen. en als hij echt van jou hou houd nog wel 2 jaar en dan wilt hij je niet meer zien dat noem ik geen echte liefden hoor jullie kunnen toch wel vrienden blijven
MisS_PaRa_MaRoC
05-03-2004, 09:40
Origineel gepost door sweetsorya
Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen maar ik had 2 lange jaren een relatie wat heel goed ging ik was helemaal gek op die jongen en ik weet wat ik nu te horen ga krijgen begon maar niet aan een haramrelatie maar ik was en ben nog steeds helemaal gek op hem maar hij heeft het nu twee dagen terug uit gemaakt laat ik het zo zeggen hij wil me nooit meer zien terwijl ik zoveel voor hem over had maar wat ik nu ga zeggen hij is een koffieshop mens en de laatste tijd deed hij zo afstandelijk ik begon hem steeds minder te zien en als ik hem zag dam begon die alleen over s.e.x maar mij probleem is ik kan hem maar niet vergeten we hebben zoveel meegemaakt en gedaan dat ik hem maar niet uit me hoofd kan halen en maar niet vergeet en als ik hem zie dan doet hij alsof hij mij helemaal niet kent en als ik hem wil bellen om te vragen wat er presiec met is dan neemt hij niet eens ze telefoon op maar ik kan echt niet zonder hem wat moet ik doen om hem misschien toch te vergeten want volgens mij heeft een relatie met hem toch geen zin meer volgens mij. nou meiden alvast bedankt voor jullie advies :zwaai:
VERGEET HEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als hij hetzelfde over jou voelde dan deed hij niet zo
meisje vergeet hem hij is het niet waard
ik weet dat het moeilijk is maar het moet
lieverdje hou je goed en veel sterkte ;)
:zwaai: C ya
:boogie::hoera: MiSs_PaRa_MaRoC :boogie::hoera:
JoMPEN die handel oftewel DUPMeN die handel want ze zeggen let something you love go if it wil come back to you than its ment to be if you know what i mean en jongen geloof me die voelen ook dingen maar zehma hun trots ze laten niet merken zehma maar jah wens je veel sterkte en JOMPEN DIE HANDEL woelah is beste je komt inshallah wel de ware tegen concentreer je nu alleen opjezelf en jou leven dan komt alles goed inshallah oki DAAAAAAAAAAAAG...................
sweetsorya
05-03-2004, 10:08
dank je wel meiden ik wist gewoon even wat ik niet moest doen
sweetsorya
05-03-2004, 10:09
Origineel gepost door jaminapower
hey meid
weet je wat ik zou doen gewoon hem met rust laten
wie weet mischien komt hij van zelf naar je toe
als hij je weer mist. maar als hij jou niet wilt zien dan zou ik hem ook niet meer bellen. en als hij echt van jou hou houd nog wel 2 jaar en dan wilt hij je niet meer zien dat noem ik geen echte liefden hoor jullie kunnen toch wel vrienden blijven het probleem is ik kan geen vrienden met hem zijn omdat ik gevoelens voor hem heb en ik wil daar niet mee spelen begrijp ik ga dan alleen maar nog meer gek op hem worden
GELOOF MIJ VRIENDEN WORD JE NOOIT WANT BEN JE NOOIT GEWEEST JE BENT HET NIET GEWEND BEGRIJP JE.........
sweetsorya
05-03-2004, 10:30
Origineel gepost door DeRyA87
GELOOF MIJ VRIENDEN WORD JE NOOIT WANT BEN JE NOOIT GEWEEST JE BENT HET NIET GEWEND BEGRIJP JE......... WAT BEDOEL JE?????? :zwaai:
LieveMeisje
05-03-2004, 11:20
neem een nieuwe vriendje :stout:
Bachelorette
05-03-2004, 11:22
niks, safi het is uit over, klinkt hard, maar het is de realiteit. als je hem gaat bellen en hij neemt niet op, bewust, dan weet je genoeg.
stop ermee voordat het de mist in gaat. ;) niemand is het waard als vuil te worden behandeld!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.