Bekijk originele versie : waarom? vertel mij waarom?
leylatoen
04-03-2004, 21:04
is zelfmoord plegen Haram?
wanneer je zo ontzettend diep ongelukkig bent, je hebt zo wat je hele leven sbar gehad en gebeden tot Allah swt om de pijn te laten verzachten, terwijl het alleen maar erger wordt?
je ouders haten je, terwijl ze er geen reden voor hebben!
elke traan die brand op mijn wang, en die vergaat in het niets.
en ik? ik blijf moet maar op deze wereld blijven met deze pijn. deze verschrikkelijke pijn.
waarom ben ik hier nog?
ik geloof niet meer dat het beter wordt.
waarom?
yasmina1986
04-03-2004, 21:44
wollah ik weet dat het moeilijk is om voltehouden
als je denkt dat niemand om je geeft maar heb sbar en alllah
zal je dar zeker voor belonen .
ik wens je erg veel geluk in je leven en ik hoop dat er binnen kort
leukere tijden in je leven zullen zijn
xxHananxx
05-03-2004, 00:32
Moge Allah swt je helpen. Heb geduld meid, volhouden! Hoop ook echt voor je dat er betere dagen voor je zullen komen. En weet Allah swt houd van je.
Het leven is een grote Examen
Veel geluk InshAllah
Een zuster die van jou houd om wille van Allah swt
Hanan
ALLAH IE KOUN FIE EL3AWN A GHTIE
ZELFMOORD IS GEEN OPLOSSING
Ik voel hetzelfde als jij, ook ik denk waarom ben ik er nog, Ik wil soms niet meer!!!! Maar denken aan Allah en geloven dat het zo moet zijn houdt mij op de been. Maar zelfmoord is inderdaad Haram, en je wint er niks mee... Ik zoek de kracht om door te gaan, ook al is het zo moeilijk, En dat kun jij ook...
Origineel gepost door leylatoen
wanneer je zo ontzettend diep ongelukkig bent, je hebt zo wat je hele leven sbar gehad en gebeden tot Allah swt om de pijn te laten verzachten, terwijl het alleen maar erger wordt?
en ik? ik blijf moet maar op deze wereld blijven met deze pijn. deze verschrikkelijke pijn.
waarom ben ik hier nog?
waarom?
Lieverd,
Als je eens wist hoeveel meisjes met hetzelfde zitten als jij. Aan de buitenkant ziet iedereen een normaal meisje, maar vanbinnen ben je verwoest. Jij bent niet de enige schat. S'avonds tranen van verdriet en pijn die maar niet over wil gaan, niemand die je begrijpt, je hart schreewd het uit, niemand hoort het. Zelfs de dood zie je als oplossing.
Ik heb het zelf ook gehad. En ook heb ik gewerkt als jongerenwerkster waar ik ook met dit soort problemen te maken kreeg.
Maar geloof me het heeft een oplossing. Wil je erover verder praten, mail me dan.
En vergeet niet, je bent niet alleen. Zoveel meisjes met jou hebben precies hetzelfde.
leylatoen
16-03-2004, 14:07
mensen maken mij psychisch.....
Hey meid,
zelfmoord plegen is echt niet de juiste oplossing hoor!
Misschien zie je het nu allemaal even niet meer zitten maar er breken vast en zeker goede tijden voor je aan!
Iedereen heeft weleens een periode waar je zo verschrikkelijk van alles en iedereen baalt maar zo'n periode gaat over, geloof me alsjeblieft!
Je moet echt geen rare dingen doen, maar ga met iemand praten bijvoorbeeld een vriend/vriendin, iemand van school/werk, professionele hulp kortom iemand die je in vertrouwen kan nemen.
Als je niemand weet dan kan je altijd bij mij terrecht, ik ben een vreemde voor je maar ik vind dat je niet alleen moet zitten kniezen, en mij kan je vertrouwen.
Heel veel liefs, Manon.
P.s. vergeet niet, naar regen komt zonneschijn!
Asalam oealekoem lieve zuster
A.U.B niet doen Allah zou het ook niet goed vinden .
Ina laaha mah saberinien. echt geloof me het komt echt goed insaalah geef de setan niet de ruimte. om met je zelf te laten spelen vervloek hem. Ga hulp vragen via de huisarts kun je hulp krijgen.
Mag ik meschien je leeftijd weten want het is namelijk zo. Als een meisje of een vrouw in een bepaalde fase komen dan kunnen de hormonen goed dwarst zitten. en gaat uit eindelijk naar zelf moordt denken. het zijn vaak meiden tussen de 15 en 25 jaar. en vrouwen die in de overgang zijn. Maar het hoeft niet. Ik bestudier ontwikkeling zoals geestelijk als lichamelijke ontwikkeling en heb er veel over gelezen. Je moet wel hulp gaan vragen hoor alleen kom je me schien er niet uit.
Salama aleikom ya habibti!!
Ten eerste weet ik natuurlijk niet wat jij allemaal hebt moeten doorstaan voordat je zo ongelukkig bent geworden. Maar ik je een paar dingen op het hart drukken.
Zoals een meisje al zei je ziet het niet aan de buitenkant maar iedereen heeft zn ups en downs. Bij sommige duren deze fases lang en sommige meiden zijn van moment tot moment wisselvallig.
Ik hoop dat je in je leven vast ook mooie momenten hebt gekent, en ergens op deze wereld mensen hebt van wie je houdt.
We leven nu in een land en in een tijd vol met rottigheid en er zijn heel veel dingen die je kunt nomen waar je heel ongelukkig van kunt worden!
Waar wij leven gaat alles om perfectionisme, rijkdom en status. Mensen denken daar gelukkig door te worden. Maar wat is het doel van het leven eigenlijk?? Geluk zoeken in wereld vol met ellende?
Lieverd probeer te denken aan dingen die je wel goed hebt zoals voedsel kleding en onderdak. En probeer tevreden te zijn met het leven
wat je leidt.
Tevredenheid is het sleutel woord maar de meeste mensen streven naar geluk. Als je tevreden bent kun je van de gelukkige momenten genieten. En als je bezig bent met geluk zoeken laat je die mooie momenten aan je neus voorbij gaan.
Tevredenheid zit in jezelf al maken sommige mensen het je soms heel moeilijk, en vaak de mensen waar je het meest van houd zoals je ouders familie en vrienden.
Probeer sti te staan bij de mooie momenten en probeer de slechte dingen te reativeren er van te leren en van je af te zetten maar blijf er niet in hangen!!
Lieverd je mag me altijd pmen maar zelfmoord is nooit de oplossing al lijkt het soms het makkelijkste.
Heel veel liefs van een zuster die je niet kent maar die jou probeert te begrijpen!
Mahasalama
M00nlight
16-03-2004, 20:34
Origineel gepost door leylatoen
waarom ben ik hier nog?
waarom?
Weet hoe 't voelt :( Ik wil niet zeggen dat het bidden tot Allah niet helpt, maar alles doet nog steeds pijn. En als ik dan alleen ben en nadenk, of dingen zie die ik niet heb, die ik tekort kom, begin ik te huilen. T doet pijn, mn hart gewoon... echt ik kan die pijn gewoon niet omschrijven!!!
:( Ya rabbi t7ayed 3lina hadeshi:(
hoe bedoel je dingen ie je tekort komt? In materieel opzicht of andere dingen?
M00nlight
16-03-2004, 20:58
[QUOTE]Origineel gepost door misria
hoe bedoel je dingen ie je tekort komt? In materieel opzicht of andere dingen? [/QUO
Beide? Soms denk ik, waarom hmmz, waarom voel ik niet veel liefde? Alsof ik niet veel liefde krijg? Soms wil ik dingen, die ik gewoon niet krijgen kan?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.