Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "JONGENS"..Hoe weten/zien jullie of een meisje goed/rustig is??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LovelY_Zizi
04-03-2004, 20:29

.... :rolleyes: ...Vertel me dat eens jongens!

Lady_moi
04-03-2004, 20:33
Gedrag.

Miss9
04-03-2004, 20:36
ik denk dat je gedrag een hoop verteld...als ik een meisje zie die ontezettend los aan het doen is,en overdreven lacht,en alles wat ze in huis heeft showt.....weet ik al,dat ik met haar nie gezien wil worden

Samirrrrr
04-03-2004, 21:37
dat zie je niet in 1 keer maar als je haar leert kennen dan kom je te weten hoe ze is hoe ze denkt en hoe ze zich gedraagt. de waarheid komt uiteindelijk altijd boven tafel. naar mijn mening zijn de meeste marokkaanse meisjes goede meisjes maar die zie je weinig of niet daardoor komen we alleen in contact met de "straat" meisjes.

SAMMYGIRL
04-03-2004, 21:41

"goed/rustig"?!?! Er zit een verschil tussen "goed" en "rustig"! Vergeet niet, "stille wateren hebben diepe gronden"!

LovelY_Zizi
04-03-2004, 23:13
Origineel gepost door Samirrrrr dat zie je niet in 1 keer maar als je haar leert kennen dan kom je te weten hoe ze is hoe ze denkt en hoe ze zich gedraagt. de waarheid komt uiteindelijk altijd boven tafel. naar mijn mening zijn de meeste marokkaanse meisjes goede meisjes maar die zie je weinig of niet daardoor komen we alleen in contact met de "straat" meisjes. :D...foei!

temsemni
05-03-2004, 00:24
goed kijken naar hoe ze haar kontje laat bewegen als ze loopt ! jullie loopje verraadt veel meer dan jullie zelf in de gaten hebben ! :D

Bachelorette
05-03-2004, 00:25
Origineel gepost door temsemni goed kijken naar hoe ze haar kontje laat bewegen als ze loopt ! :o jullie loopje verraadt veel meer dan jullie zelf in de gaten hebben ! :D vertel :engel:

temsemni
05-03-2004, 00:30
Origineel gepost door Bachelorette vertel :engel: yemm ? nkin yigh zero ? :( ewa kmin tyit daw zero ! :kwaad:

DeRyA87
05-03-2004, 00:31
zikeee topic woelah

Bachelorette
05-03-2004, 00:39
Origineel gepost door temsemni yemm ? nkin yigh zero ? :( ewa kmin tyit daw zero ! :kwaad: neee jij bent geen nul en ik ook niet hahaha, zie je ik begin het al een beetje te verstaan :o alleen wat is yemm? is dat "wat" ? maar vertel..mannier van lopen? hoe?

temsemni
05-03-2004, 00:49
Origineel gepost door Bachelorette neee jij bent geen nul en ik ook niet hahaha, zie je ik begin het al een beetje te verstaan :o alleen wat is yemm? is dat "wat" ? maar vertel..mannier van lopen? hoe? je weet toch wel wat 'yek' is ! :rolleyes: yek = tegen mannelijke yem = tegen vrouwelijke :D manier van lopen: als ze veel huppelen, of veel met hun kontje naar achteren buigen om het mooi rond te laten lijken :rolleyes: of als ze steeds expres met een knie een beetje doorheen zakken en dan weer wisselen naar de andere, zodat ze hun kontje ze3ma bewogen hebben... allemaal show ! :rolleyes: rustige meisjes zijn vaak stijlvoller, en doen die kinderachtige showspelletjes niet ! :o

Bachelorette
05-03-2004, 01:13
Origineel gepost door temsemni je weet toch wel wat 'yek' is ! :rolleyes: yek = tegen mannelijke yem = tegen vrouwelijke :D manier van lopen: als ze veel huppelen, of veel met hun kontje naar achteren buigen om het mooi rond te laten lijken :rolleyes: of als ze steeds expres met een knie een beetje doorheen zakken en dan weer wisselen naar de andere, zodat ze hun kontje ze3ma bewogen hebben... allemaal show ! :rolleyes: rustige meisjes zijn vaak stijlvoller, en doen die kinderachtige showspelletjes niet ! :o iwa orsinagh, ben in opleiding :o heb er nooit bij stilgestaan hoe ik loop en dit komt mij ook niet bekend voor :D :)

youssefmaghrabi
05-03-2004, 09:04
Door haar gedrag lieverd!!! en soms zie ik dat aan de kleren die zij draagt. ik hoop dat je weet wat ik bedoel.

miss_hana
05-03-2004, 09:43

Origineel gepost door youssefmaghrabi Door haar gedrag lieverd!!! en soms zie ik dat aan de kleren die zij draagt. ik hoop dat je weet wat ik bedoel. Kleren zeggen niks hoor... :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7