Bekijk originele versie : Massale verkrachtingen in al hoceima (en omstreken)
salimma19
04-03-2004, 19:29
Salaam aleikum mensen
in Marokko hebben onze soldaten en politie agenten weer eens bewezen hoe behulpzaam ze kunnen zijn. Ik hoorde gisteren van iemand dat er massale verkrachtingen hebben plaatsgevonden. De persoon die mij dit vertelde heeft het gehoord op een radiostation en van familie in de getroffen gebieden. Als het waar is wens ik in ieder geval al die soldaten een enkeltje naar de hel.
:kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:
ps. Moge Allah swt alle slachtoffers heel veel sbar geven
marocosia
04-03-2004, 19:47
Ik heb het ook gehoord..
Als het zo is tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 3lehoem.
AlHoceima_Leila
04-03-2004, 19:47
Tfoe ghefsen man
er zijn daar nu veel dieven en verkrachters
salimma19
04-03-2004, 19:55
Als je dit soort dingen hoort............ga je Marokko echt haten :(
MissMarOc15
04-03-2004, 20:03
jah waarom denk je dan trouwens dat de aarbeving dan nog steeds niet ophoudt, he?!?
ze zeggen al er gebeuren daar veel dingen die niet door de beugel kan en niemand doet er wat aan.
AlHoceima_Leila
04-03-2004, 20:06
Ik denk niet echt dat je marokko zal haten maar bepaalde mensen of niet ?
MissMarOc15
04-03-2004, 20:13
jazker wel,verdomme ik hoop dat ze gestraft worden,
ze moeten zich schamen ze wonen in een islamitisch land en toch volgen ze de koran niet.allahoe akbar.
ik hoop dat allah ze traft.
xxsmilleyxxhet vorig verichtje was ook van mij.
t is al vanaf t begin van de aarbeving al zo.en t zijn niet alleen arabs die dat doen berbers die doen net zo hard mee. gisteren is imand door een menichte in elkaar geslagen omdat hij een meisje wilde verkrachten.
Nou, mensen, ik weet dat als ik het zeg, het niet in goede aarde valt, maar geef toch alsjeblieft een bron of uitzending aan.
Deze berichten, uit de tamtam, van horen zeggen, through the grapevine dragen geven geen positief beeld van soldaten, van politie en zo maar door. Op deze manier dragen deze berichten bij aan een negatief beeld.
Het is erg genoeg als deze berichten waar zijn. Om te voorkomen dat er onnodig een negatief beeld ontstaat is het beter een bron/krant of bericht te vermelden. Als iedereen elkaar napraat over dit soort negatieve berichten heeft de Marogemeenschap straks geen rare Nederlanders nodig om hen in een vervelend daglicht te stellen.
Scottie.
Maar als het waar is, mogen ze van mij alle mannen (dus ook degenen die zich er niet schuldig aan hebben gemaakt, als voorzorgsmaatregel) per direct een hormoon inspuiten waarvan ze opslag homo worden. Chemische castratie mag ook.
salimma19
04-03-2004, 21:08
A3ir.........heeft iemand dan gezegd dat berbers dit soort dingen niet doen??? Dat is de discussie helemaal niet. Het boeit mij niet wie het wel en niet doet. Hun afkomst intresseerd mij niet. Het gaat mij om die meisjes die familie kwijt zijn, hun huis en hun hele leven. Als klap op de vuurpijl worden ze dan ook verkracht. Wat doet afkomst er dan nog toe shit zeg.
salima,der waren berigten dat 't arabiren waren , ik wil niet dat er weer zo een gedoe weer begint van de arabs dat berbers dat . ik word er zo moe van , ik ben trouwens half berberse .
en ik heb al eerder al gezegd. castreren die geken en dan in alhoceima showen, zo dat niemand t meer zal doen.
scottie, als je t wil weten kijk dan naar www. tawiza.com
HeyoanQT
04-03-2004, 21:38
tja, het gebeurt nu eenmaal overal :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.