Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wimpers



Pagina's : [1] 2 3

04-03-2004, 17:31

Citaat door marokiya:
Bij de drogist hebben ze een soort mascara voor de wimpers.Het is doorzichtig.Dit breng je aan met en borsteltje net als mascara.Het help heel erg goed.Je moet het wel elke dag gebruiken.Het helpt echt.Je krijgt dikkere en langere wimpers en je hebt geen last maar van wimperuitval.Het product is van Herome.Dat product heeft ook heel veel voor nagels.
je kunt het kopen bij douglas.Volgens mij ook bij kruidvat en da drogist
.

04-03-2004, 20:20


seriues, helpt het echt.???
Ik heb het pas geleden gehaald, ik denk dat ik het maar ga gebruiken. kheb het wel nodig!!!!!

TNX Marokiya

04-03-2004, 20:31
Is dat niet een fix-mascara die je bedoelt, doorzichtig en lijkt een beetje op lijm. Je kan het zo met je vingers eraf halen. Of is dit een anders product dat jij bedoelt.

04-03-2004, 20:58
dan ga ik het maar is proberen....

04-03-2004, 21:20


Ohw, je bedoelt zo'n fix mascara, wordt maar 's uitproberen

Die Hérome producten zijn idd goed.

05-03-2004, 09:54

Citaat:
Origineel gepost door XTINA
Ohw, je bedoelt zo'n fix mascara, wordt maar 's uitproberen

Die Hérome producten zijn idd goed.
Heb net op hun site gekeken, maar ze hebben geen mascare ?

05-03-2004, 11:16

Citaat:
Origineel gepost door marokiya
om het beste resultaat te krijgen moet geen mascara gebruiken voor een weekje.Daarna mascara opdoen.Dan zie het verschil goed.
sinds ik geen mascara meer doe, zijn mijn wimpers langer en voller geworden. als ik mezelf thuis dan opmaak dan zie je echt mooi verschil :verliefd:

05-03-2004, 12:21

Citaat:
Origineel gepost door marokiya
Bij de drogist hebben ze een soort mascara voor de wimpers.Het is doorzichtig.Dit breng je aan met en borsteltje net als mascara.Het help heel erg goed.Je moet het wel elke dag gebruiken.Het helpt echt.Je krijgt dikkere en langere wimpers en je hebt geen last maar van wimperuitval.Het product is van Herome.Dat product heeft ook heel veel voor nagels.
je kunt het kopen bij douglas.Volgens mij ook bij kruidvat en da drogist
Thnxxxxxxxxxxxxxxxxx dude!!! Ik was op zoek naar de juiste antwoord... Het is dus geen mascara zelf als ik het goed begrijp??? Maar het maakt je EIGEN WIMPERS dikker en langer???

Salaampjusss!

05-03-2004, 13:48
Heb je de precieze naam?

05-03-2004, 14:00

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Heb je de precieze naam?
Volgens mij was het fix-mascara van Hérome...
Don't know for sure...

SLM!

05-03-2004, 14:02

Citaat:
Origineel gepost door M00nlight
Volgens mij was het fix-mascara van Hérome...
Don't know for sure...

SLM!
Thank you inshallah ga ik naar de Body Shop daar moeten ze het wel hebben yekkie?

05-03-2004, 14:04

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Thank you inshallah ga ik naar de Body Shop daar moeten ze het wel hebben yekkie?
Uhhhhhh, durf je niets met zekerheid te zeggen.

Ik las dat het verkrijgbaar was in de kruidvat, DA of Douglas

Haal meteen ook ééntje voor mij als je ze vindt

Salaampjes!

N.

08-03-2004, 11:55



Citaat:
Origineel gepost door marokiya
Bij de drogist hebben ze een soort mascara voor de wimpers.Het is doorzichtig.Dit breng je aan met en borsteltje net als mascara.Het help heel erg goed.Je moet het wel elke dag gebruiken.Het helpt echt.Je krijgt dikkere en langere wimpers en je hebt geen last maar van wimperuitval.Het product is van Herome.Dat product heeft ook heel veel voor nagels.
je kunt het kopen bij douglas.Volgens mij ook bij kruidvat en da drogist
Heb zaterdag heel de stad zowat afgelopen op zoek naar die creme voor je wimpers van Herome. Maar ze hadden hem nergens. Niet bij Douglas, Ici Paris XXL, Etos of kruidvat.

Heb uiteindelijk een gekocht van Estee Lauder. Die bleek die creme voor je wimpers wel te hebben. En Shiheido heeft hem ook.

Vraag me af of je zeker die van Herome hebt en waar je die dan gekocht hebt.?

08-03-2004, 12:02

Citaat:
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Heb zaterdag heel de stad zowat afgelopen op zoek naar die creme voor je wimpers van Herome. Maar ze hadden hem nergens. Niet bij Douglas, Ici Paris XXL, Etos of kruidvat.

Heb uiteindelijk een gekocht van Estee Lauder. Die bleek die creme voor je wimpers wel te hebben. En Shiheido heeft hem ook.

Vraag me af of je zeker die van Herome hebt en waar je die dan gekocht hebt.?
Wat voor werking heeft die creme?

08-03-2004, 12:14

Citaat:
Origineel gepost door Chanel_Alure
Wat voor werking heeft die creme?
Het is een verzorgende creme speciaal voor wimpers.

Als je veel mascara gebruikt (dagenlijks) en continu er af wassen enzo, kunnen je wimpers snel breken en uitvallen.

Uitvallen van wimpers is normaal. Je maakt steeds nieuwe aan. Maar op het moment dat er meer uitvalt dan er aangroeit, gaan je haartjes steeds minder worden, vandaar die creme die het verzorgd. Ik doe het, omdat ik zag dat het minder werd en om te voorkomen dat het nog minder wordt.

Het is net als creme. Je doet eerst dagcreme en dan foundation. En hier doe je deze en dan mascara. En in de avond kun je hem ook doen en dan pas gaan slapen. Zo blijven je wimpers gezond en wordt het steeds verzorgd.

Estee Lauder heeft ook een serum voor wimpers. Die is wel duurder, maar wanneer je wimpers al 'beschadigd' zijn is deze beter. Ik heb deze serum nog niet gezien bij de drogisterij. Maar ik zal er wel na vragen, wanneer ik weer in de stad ben.

PS: Die ene die ik had gekocht is nu in de aanbieding bij Ici Paris xxl.

Pagina's : [1] 2 3