maartje
14-12-2008, 22:25
Hallo allemaal Ik ben Marja. Ben 30 jaar en ik ben op zoek naar vrouwen die met mij in contact willen komen. Ik ben zelf nederlandse en mijn man is marokkaans. Mijn man is moslim en ik ben christen. Maar de laatste tijd neig ik steeds meer naar de Islam Ik heb geen vrienden die Moslim zijn, dus veel contacten heb ik niet. Ik wil graag meer weten van de Islam dan wat ik van internet haal. Maar voor mij is dat best moeilijk zoeken. Ik stap niet zomaar op iemand af en vraag of ze met mij contact willen. Dus via deze weg wil ik contact zoeken met vrouwen met wie ik van gedachten kan wisselen over de islam. Ik ben van plan om mezelf te bekeren tot Islam, maar dat wil ik niet halfslachtig doen, dus wil ik graag alle informatie over de Koran en Islam. Ik ben ook nooit in de Moskee geweest maar wil zeker leren bidden en daar heen gaan, maar wederom niet alleen. Zijn er moslima's in de buurt wonend die contact met mij willen? IK kom zelf uit Katwijk aan zee Ik kan geen arabisch lezen en schrijven maar dat wil ik in de toekomst zeker gaan leren want anders kan ik niet naar lezingen en Moskee denk ik. Maar eerst de eerste stappen zetten via dit forum. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en wil afspreken met mij ... alvast bedankt