Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat wil je nog in je leven bereiken?

Pagina's : [1] 2 3

Lampjuh
04-03-2004, 17:23

Laat me weten.

Chatefemqemamu
04-03-2004, 17:31
t punt bereiken dat ik kan zeggen: "ja ik heb m'n best gedaan"

Lady_moi
04-03-2004, 18:22
Maakt nie uit..Da leven intresseert me toch nie meer zolang ik maar mn geloof goed doe.

Chatefemqemamu
04-03-2004, 18:33
Origineel gepost door Lady_moi Maakt nie uit..Da leven intresseert me toch nie meer zolang ik maar mn geloof goed doe. geloof is het leven en leven is het geloof, of vond je soms van niet?

Lady_moi
04-03-2004, 18:34

Het leven is wat je ervan maakt. Origineel gepost door Chatefemqemamu geloof is het leven en leven is het geloof, of vond je soms van niet?

Chatefemqemamu
04-03-2004, 18:35
Origineel gepost door Lady_moi Het leven is wat je ervan maakt. denk eerst na wat je zegt pls

Lady_moi
04-03-2004, 18:36
Hou je mond bitch das mijn mening. En ik weet wat ik zeg. En als u da nie aanstaat vertrekd dan. Origineel gepost door Chatefemqemamu denk eerst na wat je zegt pls

Chatefemqemamu
04-03-2004, 19:05
Origineel gepost door Lady_moi Hou je mond bitch das mijn mening. En ik weet wat ik zeg. En als u da nie aanstaat vertrekd dan. mond houden? bitch? jij kleine achterlijke kutwijf die je bent hou je knakworstvingers stil voordat je hey overheersende vermoeden van jouw enorme stupiditeit bevestigt :) oke domme kip luister s... leven doe je met en door je geloof.. dus hoe wou jij die 2 van elkaar scheiden? ok berggeitje van me ga lekker je hersenen kraken :)

Lady_moi
04-03-2004, 19:07
Ja..BITCH. Origineel gepost door Chatefemqemamu mond houden? bitch? jij kleine achterlijke kutwijf die je bent hou je knakworstvingers stil voordat je hey overheersende vermoeden van jouw enorme stupiditeit bevestigt :) oke domme kip luister s... leven doe je met en door je geloof.. dus hoe wou jij die 2 van elkaar scheiden? ok berggeitje van me ga lekker je hersenen kraken :)

Chatefemqemamu
04-03-2004, 19:08
Origineel gepost door Lady_moi Ja..BITCH. voel je je nu stoer jij klein kindje :)

NadIa84LovesFo
04-03-2004, 19:10
sjoooooo hey, zeg ik eens keer wa op een topic, dan wordt ik gewoon zomaar gebanned :kwaad: en laat staan wat hier er wel nie wordt gezegd!!! :kwaad:

Chatefemqemamu
04-03-2004, 19:13
Origineel gepost door NadIa84LovesFo sjoooooo hey, zeg ik eens keer wa op een topic, dan wordt ik gewoon zomaar gebanned :kwaad: en laat staan wat hier er wel nie wordt gezegd!!! :kwaad: het is toch niet mijn schuld dat domme kleine kutwijfies aan het puberen zijn op het forum zonder te weten wat er uit hun berggeitensmoeltje komt :) sorry.. correctie.. kankworstvingertjes

Lady_moi
04-03-2004, 19:24
Gesproken over kutwijve. Kijk es in de spiegel. Origineel gepost door Chatefemqemamu het is toch niet mijn schuld dat domme kleine kutwijfies aan het puberen zijn op het forum zonder te weten wat er uit hun berggeitensmoeltje komt :) sorry.. correctie.. kankworstvingertjes

Oempje
04-03-2004, 19:28
Lady_moi, ik dacht dat jij altijd degene was die zei dat schelden haraam is, en altijd andere mensen adviseerde dat het niet mocht, en hen erop wees.. Een van de grootste zonden, is wanneer je iemand waarschuwt voor een zonde en hem vervolgens zelf begaat.. "Jullie adviseren anderen en vergeten jullie zelf!"

NadIa84LovesFo
04-03-2004, 19:29

Origineel gepost door Oempje Lady_moi, ik dacht dat jij altijd degene was die zei dat schelden haraam is, en altijd andere mensen adviseerde dat het niet mocht, en hen erop wees.. Een van de grootste zonden, is wanneer je iemand waarschuwt voor een zonde en hem vervolgens zelf begaat.. "Jullie adviseren anderen en vergeten jullie zelf!" eeen dikkaaaaaa 10 for joeeeew :)

Pagina's : [1] 2 3