Bekijk originele versie : Hoe kun je, je huwelijk spannend houden???
BentDagilia
04-03-2004, 16:22
Hmm... aantal suggesties alsjbeblieft... ik kan er natuurlijk wel een paar dingen bedenken maar ik vraag me af hoe jullie het zouden aanpakken
Bent Dagilia :zwaai:
BentDagilia
04-03-2004, 16:27
ik ben ook niet niet getrouwd hahah maar ik vroeg het me af... heb jij al enig idee hoe je het gaat aanpakken?? ;)
marilynmonroe
04-03-2004, 16:29
Mijn echtgenoot flink veel marmita serveren! ;)
mi_lou_da82
04-03-2004, 16:35
een weekendje weg
nachtje in hotel slapen
eten met kaarslicht
sexy lingery kopen en aantrekken
je badkamer vol met kaarsjes en samen douchen
Chatefemqemamu
04-03-2004, 16:38
Origineel gepost door mi_lou_da82
een weekendje weg
nachtje in hotel slapen
eten met kaarslicht
sexy lingery kopen en aantrekken
je badkamer vol met kaarsjes en samen douchen
het vooruitzicht op deze ontiegelijke verveling weerhoudt mij ervan om te trouwen :)
mi_lou_da82
04-03-2004, 16:40
ik vind het geen verveling hoor lijkt mij harstikke leuk maar ja iedereen heeft verschillend emeningen daarover .
het zij gewoon een paar suggesties
BentDagilia
04-03-2004, 16:41
hahahah hoezo?? is toch leuk en romantisch!
Chatefemqemamu
04-03-2004, 16:44
jaaaahhh nouw kan zijn marre... de rest van mn leven romantisch en leuk gaan doen.. shieeeettt zou mezelf ophangen :haha:
volgens mij is de eerste tijd romantiek (lees: beestachtige lusten en bla) en daarna zoiets als beste vriendinnen zijn :D
BentDagilia
04-03-2004, 16:47
dat kan zo zijn... maar daarom zeg ik ook van zet een paar suggesties neer zodat je huwelijk wat langer spannend is en even leuk als eerst ;)
Maar komop nou weerhoudt een romantisch leven je van het trouwen??? je kan ook lol trappen, gekke dingen doen het is maar hoe je tegen een huwelijk aankijkt.
Chatefemqemamu
04-03-2004, 16:51
hehe yeah ok t heeft ook wel voordelen, maar t gedeelte van "tot de dood ons scheidt" is vooral eng
of ik last heb van bindingsangst? mwah :D
BentDagilia
04-03-2004, 16:55
hahaha volgens mij blijf jij voor eeuwig vrijgezel als je zo denkt hahaha... ik zou het helemaal niet zo erg vinden het ligt er maar aan hoe leuk en spannend je het houdt :D
en met je partner getrouwdt zijn en mekaar dus trouw beloven tot de dood je scheidt is toch juist romantischh!!!!! helemaal als hij de liefde is van je leven!! dan vind je een levenlang nog te kort!!! ;)
p.s :denk dat je last hebt van bindingsangst hahah
Dat kan je niet zelf van te voren plannen denk ik, spannende dingen komen vanzelf spontaan, je kan wel een handje helpen maar het loopt niet altijd zoals je wilt.
BentDagilia
04-03-2004, 17:02
klopt :rolleyes: ik ben benieuwd wat me dan te wachten staat!
hah gair inshaállah als je van het beste uit gaat en op jezelf en ALlah rekent komt het wel goed
BentDagilia
04-03-2004, 17:07
gier :ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.