Bekijk originele versie : Internet explorer
Wie weet wat ik kan doen, internet explorer reageert dikwijls niet en regelmatig krijg ik die melding ook, heb Norman antivirus al volledig laten lopen, updates, heb al van alles nagekeken.
Camouflage
14-12-2008, 20:11
Je hebt een register remover nodig, heb dit probleem ook al eerder gehad met mijn IE7. De oorzaak hiervan zijn je temporary map en je verouderde registersleutels.
Want gebruik je IE7?
Nou vraag je iets aan een komplete leek, werk dus met Vista.
Hoop dat ik hem niet binnen moet doen want hier vragen ze zo maar even 50euries :traan1:
kan je vertellen hoe of wat ik kan doen?
Camouflage
14-12-2008, 20:23
Nou vraag je iets aan een komplete leek, werk dus met Vista.
Hoop dat ik hem niet binnen moet doen want hier vragen ze zo maar even 50euries :traan1:
kan je vertellen hoe of wat ik kan doen?
ga naar start/uitvoeren en typ '%TEMP%' in (zonder de aanhalingtekens). En verwijder alles uit dat mapje.
In de tussentijd dat jij dit doet, zal ik even de programma voor je uploaden.
Camouflage
14-12-2008, 20:38
Pak alles uit, het mapje 'files' en het bestand NtRegOpt***** en zet dit op het bureaublad of ergens waar je het hebben wil.
Trap het bestand NtRegOpt***** af en laat het zijn werk doen. Je comp zal even vastlopen. Maar laat het zijn werk doen.
Succes.
http://www.speedyshare.com/943159324.html
Heb je 5 euro per maand over voor 24 uur service per dag, en 7 dagen in de week over?
Begin aan een site die dit aanbied. Maar ik zal je dit keer wel helpen.
ga naar start/uitvoeren en typ '%TEMP%' in (zonder de aanhalingtekens). En verwijder alles uit dat mapje.
In de tussentijd dat jij dit doet, zal ik even de programma voor je uploaden.
Is wel erg goedkoop 5 euro:maf:
Pak alles uit, het mapje 'files' en het bestand NtRegOpt***** en zet dit op het bureaublad of ergens waar je het hebben wil.
Trap het bestand NtRegOpt***** af en laat het zijn werk doen. Je comp zal even vastlopen. Maar laat het zijn werk doen.
Succes.
http://www.speedyshare.com/943159324.html
Zit er bij mij dus niet in.:confused:
Camouflage
14-12-2008, 21:02
Is wel erg goedkoop 5 euro:maf:
Beter 1000 keer 5 euro, dan 10 keer 100 euro. Als je snapt wat ik bedoel :D
Zit er bij mij dus niet in.:confused:
Wat niet? Wees specifieker.
Dit dus: bestand NtRegOpt*****
Camouflage
14-12-2008, 21:05
Sorry, mijn fout. Bedoel '.bat'
Sorry, mijn fout. Bedoel '.bat'
Dus dan hetzelfde doen als wat je eerder zei maar dan Bat?
Camouflage
14-12-2008, 21:12
Juist, de .bat file is dan de aftrap file.
Ok doe ik en bedankt voor je snelle hulp.:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.