Bekijk originele versie : Mijn mysterieuze jonge
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
LijpeRapsteR
21-10-2002, 17:42
ik hoop dat jullie het leuk vinden
Kom op Dora opstaan het is 07.00 Straks kom je nog te laat, schreeuwt moeder terwijl ze naast me bed staat Ik had echt geen zin in, weer zo'n normale dag, weer naar school weer dezelfde gezichten ik word er echt gek van kon ik maar voor altijd slapen dacht ik bij mezelf terwijl ik probeerde op te staan.
ik ging meteen voor de spiegel staan ik voelde me klote Waarom heb ik zo'n saaie leven waarom ik? Ik liep naar de keuken daar was me moeder een lekker ontbijt aan het voorbereiden, ze lachte vriendelijk naar me en zei: He hbiba djelie heb je lekker geslapen~?
Ik zei van wel maar eigenlijk niet Ik heb de hele nacht liggen piekeren Ik heb zo'n probleem met mezelf je moest eens weten mama zei ik zachtejes zonder dat moeder het hoorde.
Ik nam een lekkere douche en deed me kleren aan, weer ging ik voor de spiegel staan Dat klote gevoel kwam weer naar boven.
Wat zal ik eens doen om een andere Dora te krijgen toch maar, make up? Ik was echt onzeker over mezelf geworden de laatste tijd Dus ik pakte me mascara en oogschaduw en maakte me netjes op.
Doei mama ik ga ervandoor ik ben om 3uur vrij Oke doei lieverd schreeuwde me moeder vanuit de keuken en weg was ik.
Het was wel frisjes buiten en voelde regendruppeljes op me schouders vallen, Oh neee he me haar word nat en ik had net zo mooi in model.
Altijd ''ik'' wil ik eindelijk mooi naar school krijg ik dit weer.
Ik ging bij de bushalte zitten in hoop dat me bus snel zou komen want ik had het ongeloofelijk koud!
En eindelijk daar was ie ik stapte in de bus en keek effe rond misschien zat er wat lekkers tussen haha zei ik in mezelf Ach Dora doe niet zo raar je komt de ware wel tegen.
Heeeeeeee Dora hoor ik iemand schreeuwen toen ik de bus uitstapte en ja hoor het was me gekke vriendin Yasmine ''waar gaat dat heen''? vroeg ze Waar dat ene van jou naartoe gaat ''gek'' naar school natuurlijk.
Yasmine was een lieve meid die veel ven gekkigheid hield ze deed de raarste dingen om mensen boos te maken daar genoot ze gewoon van.
Ewa Dora heb je nog wat leuks meegemaakt vroeg ze toen we de school binnenkwamen ''heb je nog wat van Faisel gehoord''? Faisel vroeg ik verbaast Aaaah nee die ben ik alweer vergeten.
Faisel was een jonge op wie ik smoorverlieft was Alleen hij zat een beetje raar in elkaar Hij wou nooit over zichzelf praten en soms zat hij in een dip en wou hij helemaal niet met me praten, Hij had pas een echt prbleem.
Hee Dora ik voelde dat iemand op me schouders tikte en draaide me om
Het was Youssef een jonge van me klas ''waar was jij nou weer met je gedachtes?'' Nou ehm ehm Ik begin te stotteren 'Nou Youssef ik ga je niet opzadelen met mijn probleem dus laat maar'' en ik liep door de klas in.
Na twee uur les van de zelfde meester was ik wel aan pauze toe ik liep de kantine in En ik zag meteen dat er een paar ogen op me waren gericht en tussen die ogen zag ik hem Degene die mij zoveel veel verdriet doet Faisel.
Ik liep door en deed alsof ik hem niet zag en hij bleef naar me kijken maar hij kwam niet naar me toe Ik ging gerust bij een groepje meiden zitten hun babbelden maar wat En ik hoorde ze geen eens Ik was zo ver met me gedachten Dora wat is er toch met je aan de hand is het Faisel of heb je een ander probleem zonder dat je het zelf weet? Deze vraag bleef maar in me hoofd rond spoken Faisel en ik passen gewoon niet bij elkaar en toch hou ik van hem Ik moet hem gewoon uit me hoofd zetten dat is het makelijkste enzo simpel als wat.
Het was 3uur de bel ging eindelijk ik liep naar buiten en bleef effe voor de schooldeur staan met een paar klasgenootjes en youssef stond er ook bij Hij keek me de hele tijd al raar aan ik begreep er niks van.
Ik liep arzelend naar hem toe ''wat is jou probleem Youssef?'' zei ik heel brutaal Hij keek me heel raar aan wil je ruzie zei hij en we schoten allebei in de lach Nee joh maar wat kijk je zo raar is er wat mis met mij? Nee joh zei Youssef je ziet er vandaag gewoon zo leuk uit Ben je opjacht dora? ik begon heel hard te lachen en Youssef Ook '' ja ik wil je gewoon youssef je bent zo mooi En we begonnen weer hard te lachen.
Ik was opeens zo melig dat ik niet kon stoppen met lachen En niemand kreeg me meer te stoppen en ja hoor hij kwam naar buiten en bleef ook voor de schooldeur staan ik werd meteen stil Youssef keek me heel raar aan en zei niks hij wist wel waarom ik opeens zo stil was geworden.
Ik voelde me opeens weer klotee en verward ik kon hem gewoon niet meer aankijken en liep weg ''Doei jongens tot morgen he' riep ik terwijl ik naar me bushalte liep.
Ik wou dat ik ze hart kon bereiken dacht ik bij mezelf waarom doet ie zo ik bleef maar piekeren terwijl ik weer in slaap probeerde te komen trrrrrrrr trrrrr ''wie belt er nou weer zo laat?'' ja hallo met Doraa
He Dora met mij Uhm ik stem begon te beven ik wist dat het Faisel was maar ik deed alsof ik zijn stem niet herkende Wie is mij vroeg ik met een opgeheven stem Ja dora Faisel ben je me alweer veregeten nar 5 dagen? hij klonk best zielig maar ik moet me niet weer laten kwetsen door hem dus ik bleef heel droog doen.
Ja faisel wat is er?
Dora luister het spijt me Ik heb echt problemen
Faisel het intereseert mij geen eens meer of je nou wel of geen problemen hebt Het is uit ''ik moest huilen maar ik hield me groot
Dora luister geef me een kans ik zal het je uitleggen morgen heb ik stage dan ben ik niet op school kom om 7 uur bij centraal station en ik zal je alles uitleggen alstjeblieft tuut tuut en hij had meteen opgehangen hij wist zeker dat ik wel zou komen Wat is er toch aan de hand met die jonge wat wilt wie nou?
En moet er een vervolg komen Of zal ik het hierbij laten Dikke kus Rapster
:confused:
loubna170
21-10-2002, 17:52
ja moet zeker een vervolg komen
maar is dit ook waar gebeurt?????????
LijpeRapsteR
21-10-2002, 18:41
Het is echt gebeurd Maar de namen zijn veranderd
De hele nacht bleef ik maar piekeren ik kreeg tranen in me ogen Ik wil bij hem zijn ik wil hem helpen maar hij laat me niet Ik wil ook voelen wat hij voelt Morgen is het zijn laatste kans als ik hem morgen niet kan bereiken en alles uit hem kan halen dan is het gewoon over!!
heeeeee DORA OPSTAAN NOU ik vraag het niet nog een keer het is al 07.30 Ok mamma Ooooooooooh weeeeeeeeeeeeer opstaan opeens zag ik hem voor me faisel vandaag krijg ik misschien de echte faisel te zien.
Ik trok snel me kleren aan maakte me op en weg was ik Ik had niet eens onbeten ik was daar te zenuwachtig voor.
De hele lesuur zat ik aan hem te denken wat voor problemen zou hij hebben Doraa Ik heb een vraagje voor je hoor ik opeens de meester met een luide stem zeggen Doe je mee of wil je eruit Ik schrok van zijn stem ik was net zo lekker aan het dromen eeh eeehm Ik begon te stotteren want de hele klas keek me aan Ja Doraa komt ervan als je de hele dag zit te dromen je zit in de HBO word het niet eens tijd om meer je best te doen en volwassener te gedragen meid! Zei de meester opeens op een lieve toon Ja meester het spijt me ik heb niet zo goed geslapen Oke Dora maar dit is echt de laatste keer
Ik voelde me heel misselijk opeens youssef had me meteen door en kwam naast me zitten, Wat doet die vent je toch allemaal aan zei hij heel lief Luister youssef ik heb gewoon geen geluk met jongens ik ben al 18 jaar oud en nog steeds zit ik te dag dromen over een jonge die me toch alleen maar pijn doet wat moet ik doen? ik hem heel zielig aan Ik voelde dat hij met me meeleefde ''luister Dora je moet afstand van hem proberen te houden al doet het pijn als je bij faisel blijft ga je juist nog deprisiefer worden oke lieverd Ik keek hem verbaast aan Normaal doet ie altijd een goed woordje voor faisel het is tenslotte ze beste vriend maar dit keer was ie wel heel erg hard Ik keek hem vragend aan en zei: Youssef moet jij niet een goed woordje voor faisel doen en zeggen dat gedult een schone zaak is? ''luister Dora faisel Is erg veranderd om omstandigheden Maar daar moet jij niet jezelf mee gek maken je bent nog jong en mooi je kan iedereen krijgen, Youseff luister zei ik Wat is er dan met hem aan de hand ? Dora dat moet hij zelf tegen je zeggen denk ik Ik wil er niet mee bemoeien Hij draaide ze hoofd en schudde met ze'n hoofd Youssef wat is er kijk me aan Ik werd helemaal nerveus Youssef kijk me nu aan wat is er allemaal aan de hand? Dora daar kan je op een manier achterkomen en dat is door zelf met hem te gaan praten Ik hield me mond oke Dora zullen we nu maar weer eens naar de meester luisteren? Ik begon te lachen oke youssef is goed.
LijpeRapsteR
21-10-2002, 18:43
ik ga nu trainen mensen 9uur komt vervolg oke kisss
LijpeRapsteR
21-10-2002, 22:34
Het was al 18.00 oh mijn god wat moet ik aan Het leek wel alsof het mee eerste afspraakje was Faisel zag je toch bijna elke dag op school Ik gedraag me net een puber.
Eindelijk had ik het een grijze pantalon,donker truitje met een grijze vest erop Juist dit word het Nou nog een kapsel Ik denk dat ik me haar los laat in model oke een beetje lippenstift en klaar is kees.
'' Mamaaa Ik ga effe naar de bios met aan aantal vriendinnen'' wat lieg ik? ach ik kan moeilijk zeggen mama ik ga naar Faisel Oke doei lieverd wel voor negen uur thuis zijn he ..... Ja mam en daar zat ik weer bij de bushalte Ik begon een liedje van Lean Rimes te zingen van life goes on En ik kreeg opeens een sterk gevoel dat ik mijn liefde voor hem wel zou overleven Het leven gaat verder hoe ik hem heb ontmoet ontmoet ik zo een ander toch Dora? En ik voelde me al een stuk zekerder.
Daar stond ik dan centraal station Meating point Het was 10 min voor 7 ik dacht ach ja hij komt toch nog niet ik ga maar even snel wat lekkers halen, Ik liep een winkeltje in en er stond iemand met ze rug naar me toe achter de kassa Ik vond dat heel assiocaal Dus ik reageerde weer eens heel brutaal He hallo mag ik misschien afrekenen of kan ik het zo gratis meenemen De jonge man draaide zich om en keek me diep in me ogen aan Hij had donkere mooie ogen en een echte babyface met mooie lippen en witte tanden Sorry mevrouw ik ben hier pas nieuw en ik was effe aan het kijken wat voor merken sigarretten ze wel allemaal niet verkopen'' ik zag aan ze gezicht dat hij zich schaamde geeft niet joh kan gebeuren maar je moet opletten naar wat de klanten doen ze kunnen zo dingen meenemen'' Ja oke zal ik onthouden Dag dame Doei
En toen ik dat winkeltje uitliep zag ik hem staan Mijn Faisel.
Ik begon helemaal te trillen ik had me zelf niet meer in de hand Doe normaal Dora doe Normaal zei ik tegen mezelf terwijl ik naar hem toe liep, Hij keek me strak aan alsof hij hier helemaal niet wilde zijn he Dora He faisel alles goed? zeiden we tegelijk oh mijn god wat gebeurd er
Ja Dora het gaat wel je weet ''ik weet helemaal niks Faisel dacht bij mezelf'' En met jou Dora hoe gaat het met jou? Nou goed denk ik tenminste, Het werd even een paar seconde stil ik moest wel wat zeggen maar ik wist niet wat Faisel staarde maar naar de grond Die was helemaal sprakenloos Hee Faisel Ja Dora? Voor wat moest ik komen? Wat was er zo belangerijk dat je me wilde vertellen? Hij keek me aan hij hield me bij me hand vast OOOh nee Faisel wil je me weer eens inpalmen Wil je weer eens controle over mij krijgen? Nee lieverd zo bedoel ik het niet ik heb je gewoon gemist.
Ik werd zo boos Ik zag hem niet meer als Faisel maar als iemand die me leven zuur wou maken Faisel hou op zeg nu wat je wilt zeggen anders ga ik weg draai er niet omheen!
Hij schrok van me reactie hij heeft me zeker nooit zo boos gezien, Luister Dora Ik heb een groot probleem met mezelf Ik heb mezelf niet meer onder de controle de laatste tijd Ik heb allemaal schulden op de bank Ik heb je nodig Alleen jij kan me vrolijk maken telkens als ik je op school zie dan wil ik mezelf gewoon pijn doen op een een of andere manier ik heb jou niet goed behandelt en het spijt me Ik wil je terug.
Ik was echt geraakt door zijn woorden Maar nee het kan niet meer veel mensen hebben schulden maar dat is nog geen reden om zo te doen.
Luister Faisel ik heb geen gedult meer Van het een probleem komt het ander probleem laat me me leven lijden en genieten van alles nu het nog kan ik wil me hoofd niet gek maken en me studie verkallen door jou, Dit is ons laatste gesprek ik wil je nooit meer zien.
Ik liep weg en liet hem zo zielig achter maar ik wil geen medelijden met hem hebben want toen ik zo down was was hij er ook niet voor mij.
hasna_the_best
21-10-2002, 22:47
meid ga verderrrrrrrrrrrrrr
je verhaal is egt leuk!!!
oww mooi verhaal hoor ga aub snel door liefs Shafia
LijpeRapsteR
21-10-2002, 23:31
Ik ging weer dat winkeltje binnen om een vrouwen tijdschrift te kopen en eigenlijk ook om een beetje stiekem naar die jonge man te kijken die zo ze best probeerde te doen om ze werk goed te doen.
''hee ben je er weer? Ja ik wou effe vergeten om dit tijdschrift te kopen Ik lachte heel vriendelijk naar hem hij begon te blozen jeejtje wat is die jonge toch verlegen dacht ik bij mezelf Maar hij echt wel leuk.
En bevalt het je al om hier in te werken? Nou nee ik vind het maar niks Ach ja het komt wel goed met je insallah gedult is een schone zaak '' huh ? waar sloeg dat op wat een opmerking van mij ik klink Youssef wel'' Maar ja ik moet weg veel succes he Oke doei doei he he wacht ik draaide me met me naar hem toe Die jonge die net met je was he? Ja wat is daarmee vroeg ik aandachtig Nou eh ehh Is dat je vriend? Hoezo vraag je dat? ''ik vond hem nou wel erg raar doen'' Nou ik ken hem dat is me neefje ben je zijn vriendin? Huh? hoe zag hij me met hem? Oooh vanuit dat winkeltje natuurlijk. '' Nee ik nu zijn ex vriendin maar toevallig hij heeft me nooit verteld dat ie een neef heeft hier in amsterdam Maar ja hij vertelde me noooit wat over zichzelf maar wat is je naam dan? Mijn naam is Toufik en jou naam is...... Dora Hij keek me verbaast aan Dora? Ja Dora me vader is egypties En Dora is een egyptishe naam OOh op die manier oke
Maare Dora kijk Faisel en ik hebben nauwelijks contact we zien elkaar alleen bij famillie feestjes Hij is een beetje gesloten maar ik heb er wel mee leren leven. Hij zag dat ik er met moeite mee had om steeds aan te horen dat Faisel een probleem heeft met zichzelf.
ooh het was al half 9 he Toufik ik moet helaas weg Leuk je ontmoet te hebben ik kom nog wel een keer langs oke? Oke is goed Dora Hij lachte lief en gaf me een knipoog.
Eindelijk weekend nou het is zaterdag wat ga ik doen vandaag? Ik denk dat ik Yasmina ga bellen Helooooooooooooo met je nachtmerrie hoor ik haar opeens zeggen Ik moest lachen He Yasmina met mij Doraaaa wonderrr je belt heb je eindelijk beltegoed Hahahaha ze begon heel hard te lachen Nee gekk zei ik hard Ik bel vanuit me moeders telefoon Maar in ieder geval kom je naar me toe? hmzzzzzzzz ik weet het niet ik moet eigenlijk jongens gaan regelen maar ik maak wel effe een beetje tijd voor jou Ja zal wel tot zo dan.
Trrrrrrrrrr Ja hoor me telefoon gaat weer over Ja met Dora? He met Youssef hee alles goed youssef? Nou nee hij klonk heel verdrietig Wat is er Youssef? Er is iets gebeurd Dora en ik denk niet dat je dit leuk gaat vinden, Wat is er dan Youssef? Er is toch niks met Faisel ofzo he er brak een stilte aan ik hoorde hem zuchte Ja Dora het is Faisel, Wat Faisel? ik voelde me opeens misselijk verward weer dat klotee gevoel weer.
Wat is er Youssef? Faisel ligt in het ziekenhuis hij is in elkaar geslagen door een paar jongens zijn broer heeft me net gebeld hij vroeg of ik even wou langskomen wil je misschien mee Dora hetzal je goed doen.
Ik bleef stil en zei helemaal niks er kwamen geen woorden meer uit me mond maar er kwamen tranen uit me ogen.
Sorry Youssef maar ik kan dit niet meer tuut tuut Ik had opgehangen en viel huilen op me bed trrrrrrr trrrrrrr weer die klote telefoon laat me met rust schreeuwde ik hard door me kamer Ik pakte me telefoon en deed hem uit en legde hem netjes in mijn kast Zo opgeruimt staat netjes geen hoofdpijn meer.
Ik voelde me best wel schuldig straks is hij er echt erg aan toe en dan krijg ik spijt? Nee toch maar niet faisel is sterk.
Klop klop jaaaaaaaaa? Dora je vriendin Yasmina oke Yasmina kwam lachent binnen jeejtje wat is jou moeder toch jong en modern en lief Ik keek er lachend aan '' ja dat weet ik Yasmina' Ik begon opeens weer te janken wat bezielde me? Hee liefie wat is er kan je er niet tegen dat je moeder meer complumentjes dan jij krijgt? Ik keek er boos Aaan Yasmina hou is een keer op met je rotgeintjes Dit is menens Welkom to the real world ze keek wel geschrokken naar me Oke Dora ik zal normaal doen wat is er met je? Nou Faisel ligt in het ziekenhuis Hij is in elkaar geslagen En ik heb niet eens de moed om hem te gaan opzoeken Ik mis hem ik hou van hem wat moet ik doen? Ik storte helemaal in Yasmina probeerde me moed blij elkaar te verzamelen maar het lukte haar niet ik was gewoon helemaal over de toere ''wat is er met hem Hij flikt het steeds om aandacht van mij te krijgen'' Kijk Dora ik snap echt niet wat je zo leuk aan hem vind Faisel hij mag wel mooi zijn Maar ik vind hem maar een snotneus sorry Dora'
Ik keek haar verbaast aan Yasmina wil je echt weten waarom ik Faisel zo leuk vind'?
Ja dat wil ik eens weten En Yasmina ging erbij zitten ook en keek me vrangend aan. Nou ehmmmmmmm ehmmmmm Yasmina schoot in de lach je weet hetz zelf niet eens zie je nou wel je steekt al je energie in die jonge terwijl hij niks speciaals heeft.
Het werd even stil Ik begon na te denken Wat heeft Faisel eigenlijk dat hij zo een macht kan krijgen over zo'n zelfverzekerde vrouw als ik?
En het schoot me binnen
'' ik weet het al zei ik''
Nou zeg dan?
Hij is mooi en mysterieus Hij laat zich niet snel kennen ik moet de echte Faisel opzoeken hij is gewoon anders dan die andere jongesn hij geeft zich niet zomaar bloot.
Yasmina pak je jas we gaan hem opzoeken. En ik zou wel willen weten waarom hij in elkaar geslagen is.
Word verlogt HEt gaat nog spannender worden want faisel heeft inderdaad iets achtergehouden wat niemand maar ook niemand over hem weet
LijpeRapsteR
21-10-2002, 23:37
Let maar niet op mijn typfouten ik lees ze ook nu pas Hahaha :)
xlatifax
22-10-2002, 10:01
ga zo door met je verhaal
ik ben benieuwd hoe het afloopt!!
groetjes latifa :)
LijpeRapsteR
22-10-2002, 10:05
Ja Yasmina loop nou door "" moet je eens luisteren Dora ik ben heel blij voor je dat je je ex weer eens gaat opzoeken maar dat is geen reden op zo hysterisch te doen alles komt goed oke?
Ik liep door en gaf geen reactie ik was al met me gedachtes bij Faisel Zou hij het fijn vinden me weer eens te zien?
We liepen het ziekenhuis binnen ik voelde me een beetje akelig maar ging toch naar zijn kamer binnen.
Hee hij zit er ook zei ik tegen yasmina 'wie dan? ja die neef van hem die ik had ontmoet in dat winkeltje op centraal.
hee toufik alles goed met je? Ja gaat wel moet je eens zien hoe Faisel erbij ligt. ik keek Faisel aan hij sliep hij was helemaal bont en blauw geslagen ik kreeg tranen in me ogen ik kon het iet meer aanzien en liep zijn kamertje uit.
Yasmina volgde me meteen "He Dora wat doe je nou faisel is wakker geworden hij vraagt om je kom nu naar binnen'' Ik liep met haar mee naar binnen, Ik zag meteen een glimlach op zijn gezicht
ik moet gaan mensen vanavond ga ik verder oke kis Lijperapster
hasna_the_best
22-10-2002, 13:24
leuk verhaaaaaaaal
tot vanavond
en ik wil een heleeeeeeeeeeee lange vervolg
BENT_NASSS
22-10-2002, 18:04
hey meissie je kan echt mooie verhalen schrijven ga zo door en wanneer komt de vervolg van het verhaal want het is nu zo spannend
xxxxx najoua :Iluvu: :cool: :rolleyes: :zwaai: :verliefd:
missriffia2002
22-10-2002, 18:29
hey
dit is echt een mooi verhaal
schrijf snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LijpeRapsteR
23-10-2002, 13:00
He Dora wat fijn dat je toch bent gekomen. Ik keek hem een beetje koud aan alsof het me niks kon schelen '' Ja Faisel ik kan niet doen alsof er niks gebeurd is he, Ik bleef stil ik keek hem alleen maar aan hij lag er zo zielig bij Hij probeerde te praten maar het lukte hem niet hij had overal pijn.
Ik wou weten waarom hij inelkaar is geslagen maar dat was niet zo'n geschikte moment om het te vragen Dus riep youssef effe mee naar buiten ik vroeg het maar aan hem hij moest het wel weten, ''youssef ik wil weten wat er allemaal met Faisel aan de hand is Ik weet tot nu toe dat ie alleen schulden heeft bij de bank Maar wat is er echt allemaal aan de hand ik moet het weten zeg het me'' Ik kon niet in youssef's ogen kijken ik voelde dat er weer tranen begonnen te komen mijn ogen werden helemaal rood.
Dora, Faisel heeft schulden maar niet alleen bij de bank ook bij mensen hij heeft zelfs schulden bij mij maar ik maak er geen probleem van maar andere mensen die hun geld niet snel terug krijgen gaan geweld plegen snap je dat Dora? Ik werd helemaal sprakenloos was het nou echt allemaal mijn schuld dat Faisel er zo bij lag? Het is mijn schuld wat heb ik hem aangedaan? Ik begon te huilen Youssef probeerde me te troosten maar het lukte hem niet Ik ging Faisel's kamertje binnen pakte me jas en me tas en rende zo hard mogelijk weg het leek wel alsof ik ging hyperventileren.
Waarom ren is toch steeds weg van Faisel Ik ben gewoon zwak ik moet de waarheid onder ogen zien Het is allemaal mijn fout wat ben ik een ongeloofelijke ego Ik dacht alleen aan mezelf een geen seconde aan Faisel ik had nooit weg moeten lopen bij de afspraak en nu loop ik weer weg.
Eindelijk had ik de uitgang van het ziekenhuis gevonden, Het ziekenhuis was zo groot het leek wel op een winkelcentrum.
Ik liep naar de metro station opeens hoor ik me telefoon overgaan ik nam op ''ja hallo met Dora'' Hey hexje, het was Yasmina Ja Yasmina?
Dora waarom heb je me daar alleen gelaten waar ben je zomaar weggegaan? Yasmina luister ik kon het niet meer aanzien hoe hij daarbij lag ik wacht wel toct hij uit het ziekenhuis komt dan praat ik wel verder maar ik moet ophangen me metro is er doei.
Ik wou niemand spreken ik wou gewoon effe alleen zijn met me gedachtes.
(2 maanden later)
Vandaag weer naar school en ik heb er weer helemaal zin in Ik pakte me schoolspullen en ging bij me moeder in de auto zitten, Ze zou me naar school omdat ik geen zin had om weer op de bus te wachten.
Dora? Ja ma? Luister ik ben de hele avond niet thuis want ik ga bij je tante koekjes maken voor de bruiloft van je neef oke? Ja is goed mam maar ik kom niet want ik moet veel huiswerk maken oke? Me moeder vond het niet erg en ik stapte uit de auto richting school.
De lessen waren afgelopen en ik liep met een paar vriendinnen naar buiten.
''Dora kijk!! riep yasmina heel hard Wat is er wat doe zo gek opeens?
Dora het is faisel hij staat aan de overkant.
Me hard begon opeens heel hard te kloppen ik wist niet wat ik moest doen Dus liep ik maar naar de bushalte Dorra! hoorde ik opeens iemand schreeuwen van de verte Oh mijn god het was Faisel wat moet hij nou Ik was net een beetje over hem heen
Dora groeten we niet meer ofzo? hij keek met ze mooie donkere ogen heel diep in mijn ogen Ik voelde me rood worden ''Sorry faisel ik zag je niet Alles goed met je? Hij begon te lachen Ik keek hem verbaast aan 'valt er wat te lachen vroeg ik?
Moet je eens luisteren Dora jij hebt me in de steek gelaten terwijl je wist dat het slecht met me ging en nu doe je alsof je het wat kan schelen Een vies wijf ben je gewoon ''wat ben ik?? vroeg ik geschrokken,
JA je hebt me wel gehoord een vies wijf ben je Ik ben gekomen om te zeggen dat ik van school ben afgegaan door jou En je bent nog lang niet van je af en weg was ie opeens.
Ik bleef een paar minuten opdezelfde plek staan ik begreep er niks van Ik begon een beetje bang te worden van Faisel.
He youssef met mij Dora ik wil dat je nu naar me huis komt youssef oke? Ja is goed antwoorde hij maar vind je moeder het niet erg dan? Nee youssef ze is er niet en ik heb je nodig.
Na een half uur stond Youssef voor de deur Hij zag aan me dat het totaal niet goed met me ging.
Wat is er Dora? vroeg ie ongerust, Luister Youssef ik ben bedreigt door faisel omdat hij mij verwijt dat het niet goed met hem gaat wat moet ik toch doen? het ging net zo goed met me.
Youssef pakte zijn telefoon en belde iemand ik weet niet wie.
He Toufik ik wil je over een uur zien we moeten eens nodig met jou neefje praten want hij begint erg door te draaien , Oke ik zie over een uur bij centraal.
Ik begon te huilen en ik kreeg haast geen adem meer, Youssef haalde een glas water voor uit de keuken.
Luister Dora alles komt goed ik ga samen met Toufik een hartig gesprekje met Faisel voeren oke Je hoeft niet bang te zijn hij meende het vast niet.
Ik was helemaal alleen thuis Youssef en Toufik zijn naar Faisel gegaan om te kijken wat er met hem aan de de hand is.
Ik voelde me vies en dom dat ik faisel zo in de steek had gelaten ik begreep er niks van.
trrr trr me telefoon ging over ''Hallo Met Dora? JA met youssef Hee Youssef hoe was het gegaan? Dora wat ga je morgen doen?
Ik weet het niet Youssef, Oke kom je morgen naar cafe de kroon om half 7 oke? Oke youssef ik zal er zijn.
Angstig liep ik de volgende dag naar cafe de kroon, Ik kreeg buikkramp ik was zo nerveus, Daar zat ie dan youssef ik ging bij hem zitten.
Dora ik zal er niet omheem draaien Faisel is er ernigste aan toe We hebben hem gister niet kunnen vinden hij is weg van huis.
Niemand weet waar die is Het spijt me Dora.
Weet je wat Youssef zei ik tegen hem Het kan me allemaal niks meer schelen eigenlijk Laat maar kom laten we over een ander onderwerp praten oke? Youssef vond het allemaal wel best En we zaten lang over allemaal onderwerpen te praten ik vond het stiekem wel leuk dat ik met hem alleen was Youssef is zo liep en begripvol Ik wou dat ik met had inplaats van Faisel.
We liepen nog even door het rembrandplein het was 22.00 en me moeder belde.
He Dora ik weet dat het zaterdagavond is en dat je effe uit wilt maar ik wil dat je niet te laat maakt over een uur moet je thuis zijn oke? Oke mama tot straks. Zo Dora moet je naar huis? Vroeg Youssef met een lieve stem Nee hoor over een uur pas of wil je nu al van me af? hij begon te lachen, Hoe kom je daarbij ik wil juist dat je bij me bent Ik vind het leuk om met jou te zijn Dora, Hij keek me heel diep in me ogen aan en kwam langzaam met zijn gezicht naar me toe Hij gaf me een kus op me mond het was zo'n warme kus die ik in tijden niet had gehad.
Hij bleef nog even naar me kijken hij wachte zeker tot dat ik was ging zeggen, maar ik kwam niet uit mijn woorden en hij gaf me er nog een.
Sorry Dora ik moest het gewoon doen ik ben verlieft op je geworden Je bent zo'n apart meisje ik heb nooit misbruik van je willen maken daarom wou ik gewoon vrienden met je blijven maar ik begin met de dag meer van je te houden.
Ik keek hem aan en zei '' oke ik begrijp wat je voelt ik begin ook steeds meer verlieft op je te worden maar ik vind het niet zo leuk voor faisel Als ie erachter komt dat zijn beste vriend met zijn ex gaat.
Dora hij houdt geen rekening met jouw dus dat moet jij ook niet doen hij gaat verder met zijn leven en dat moet jij ook doen oke.
Hij deed een arm om me heen en zo liepen we verder.
Van de verte zagen we een groepje jongens voor een discotheek staan.
Ik zag dat ze wat snuivden Dora moet je die jongens nou zien ze verpesten hun hele leven man'' Ja dat vind ik ook zei ik
Huh? Is dat.......... Is dat.... Oh mijn god Youssef kijk kijk Youssef kijk dan!!!! ik zag dat Faisel langs een gracht zitten helemaal alleen en hij deed iets maar ik zag het niet zo goed.
Dora kom we gaan even naar hem toe oke? En liepen langzaam naar faisel toe maar toen we achter zijn rug stonden zagen we allebei dat hij aan het spuiten was.
Ik werd boos, kwaad en verdrietig Ik wou het liefstje dat spuitje afpakken en weg gooien.
Youssef tikte op zijn schouders aan Faisel wat doe je?~vroeg hij angstig ik zag aan Youssef's ogen dat ie heel kwaad werd zijn mond werd helemaal stijf hij kon niks meet zeggen.
Faisel wat doe je man dinds waneer ben jij aan de drugs? vroeg ik op een zachte toon.
Ik ging naast hem zitten op de grond Hij stond op En ik zag aanhem dat hij was geschrokken dat Youssef en ik hem zo zagen.
Ga weg van mij!!! GA WEG VAN MIJ VERADERSSS!!!!!!! ik haat jullie allemaal Hij schreeuwde zo hard dat mensen naar hem begonnen te kijken die langsliepen.
Faisel doe normaal zei Youssef, Youssef pakte Faisel bij zijn kraag en duwde hem tegen een paal aan.
Ik ga neersteken als je me nu niet loslaat vieze vuile ****** Faisel begon te schelden youssef liet hem los en zei Kom Dora dit heeft geen zin kom laat hem maar in zijn eigen s hit zakken.
Ik liep met youssef en mee en opeens ........
Mensen ik hoop dat jullie van mijn verhaal hebben genoten ik ga even weg maar ik kom straks met een vervolg
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.