Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft dit probleem??

Iman_hmdl
14-12-2008, 16:37

(Heb je na 9 manden rijden eindelijk je rijbewijs, maar dan durf je niet alleen te rijden ook niet op snelweg. Ik ben zo bang:maf: . SOubhanallah maar toen ik rijlessen had niet raaar. Wie heeft dit ook )

XxTOPPIExX
14-12-2008, 16:41
(Heb je na 9 manden rijden eindelijk je rijbewijs, maar dan durf je niet alleen te rijden ook niet op snelweg. Ik ben zo bang:maf: . SOubhanallah maar toen ik rijlessen had niet raaar. Wie heeft dit ook ) Heb dit nooit gehad maar ik wilde toch reageren. Allereerst gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs :) Nu begint het ECHTE rijden pas, als je helemaal alleen bent.. je moet nu alles wat je hebt geleerd ALLEEN in praktijk brengen, niemand die je erop aanspreekt. Wat ik zou adviseren is om eerst kleine ritjes te maken en dat steeds uit te breiden. De eerste keer de snelweg op zou ik vragen of iemand met je meerijdt dat je het gevoel geeft dat je niet alleen op de weg bent. Daarna zul je vertrouwd raken en als Schumacher door NL rijden ;) Veel succes!!

Iman_hmdl
14-12-2008, 16:46
dankje meid, ik heb mijn rijbewijs sinds juli. ik maak ook kleine rite in het begin ging ik op snelweg rijden mij k heb nu 2 maanden niet op snel weg gereden en ben nu bang raar

XxTOPPIExX
14-12-2008, 16:47
dankje meid, ik heb mijn rijbewijs sinds juli. ik maak ook kleine rite in het begin ging ik op snelweg rijden mij k heb nu 2 maanden niet op snel weg gereden en ben nu bang raar Zoals ik al eerder adviseerde is om toch iemand mee te nemen de eerste keren dat je alleen de snelweg op gaat, om vertrouwd te raken. Alle begin is moeilijk maar je komt er wel! Heb vertrouwen dan kom je al een heel eind!!

Iman_hmdl
14-12-2008, 16:58

inchallah

Iman_hmdl
14-12-2008, 19:28
ben ik voor de rest de enge die deze angst heeft.?

bentbled
14-12-2008, 20:02
ik heb t ook