Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hopeloze liefde!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

Rofaida_ziena
04-03-2004, 14:51

Helpppppppppppppppppppppp Ik heb een vriendin die op negers valt. Wie kan mij advies geven om haar op het goeie pad te helpen. Ze is een marokaanse meisje en nog wel mijn beste vriendin. Ik kan er niet meer tegen als ik met haar op straat loop kijk ze meteen om en zegt van ohhhhh die is lekker. Wholaw dan wil ik haar echt slopen als het nou een marokkaan was ewa dan hebik nogbegrip,maar een neger hibadelah!!!!!!!!!! Zij is niet de enige, maar er zijn wel meer mensen met diet serieuse probleem!!!!!!!! Een neger en marokkaan combineert nooit!!!!!!!!!!!!!!!!!! :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:

Endless
04-03-2004, 14:58
:eek: Rofaida, :hihi:

rania1515
04-03-2004, 15:00
Wat erg :( Ewa ja wat moet je er aan doen,ze willen zelf. Wallah begrijp ook niet :( Waar gaat dit heennnnnnnnnnnnnnnnnnnn :confused: Maar ja je moet diegene gewoon hun gang laten gaan die op negers vallen.Later krijgen ze toch spijt dan gaan ze denken owwww mijn famillie oww was ik maar met en marokkaanse jongen getrouwd van mijn eigen land. Maar ja :( Te triest gewoon. Maar ja gewoon laten gaan kan er niks tegen doen ze krijgen later toch spijt als het zover is. :zwaai:

rania1515
04-03-2004, 15:01
O Rofaida ben jij het zo zo. Als ze dit leest heheheheheh

l3la
04-03-2004, 15:01

:verdriet: Ik leef erg met je mee. Ik zou ook niet weten wat ik moet doen. Maar je kan het toch niet vebieden. Ze moet zelf tot de conclusie komen dat het niet kan. :fucyc:

rania1515
04-03-2004, 15:03
:zwaai: Rofaida :eek: Ze word boos op jou

l3la
:huil: Ze wordt boos !!!!!! Maar ja ik kan er ook niks aan doen :nerd:

Endless
:melig: ! Jeetje, hele school hierzo :hihi:

Rofaida_ziena
04-03-2004, 15:06
Hallo het is maar de waarheid joh shit :ego: :D

L7hobi_zina
04-03-2004, 15:52
Jah..., maar wat is dan eigenlijk het probleem..? Als je vriendin nou op negers valt of marokkanen of wat dan ook...., haar smaak..!!! Zij kan er toch ook niks aan doen... :) Negers of marokkanen ..., allemaal hetzelfde...!!! BESLAMA.... een vriendin... :zwaai:

mokhtarilover
04-03-2004, 16:29
nou lekker zeg marocco mannen zijn de enige voor mij met een paar andere maar geen negers

JustAGirl22
04-03-2004, 16:44
een neger ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkk

Chatefemqemamu
04-03-2004, 16:46
negers en marokkanen zijn allemaal even lelijk dus wat doen jullie moeilijk

JustAGirl22
04-03-2004, 17:11
Sorry hoor maar dat is niet waar wat je daar zegt.Ik ken heel knappe jongens waar je u tegen kan zeggen hoor (ok je hebt ook van die vieze apen tussen en dan nog die illy's waar ik het niet over wil hebben (ieekkkk) maar ken genoeg goede opgevoede en gestudeerde KNAPPE en klasse jongens hoor maar sorry dat je marokkaanse jongens met negers vergelijkt meisje daar ga je al onder hoor ....en by the way mijn mama heeft schrik van negers dus dat zegt genoeg hé :D :D heb ik niet teveel sorry en hoor gezegd?? :-) Boussat

Chatefemqemamu
04-03-2004, 17:13

Origineel gepost door JustAGirl22 Sorry hoor maar dat is niet waar wat je daar zegt.Ik ken heel knappe jongens waar je u tegen kan zeggen hoor (ok je hebt ook van die vieze apen tussen en dan nog die illy's waar ik het niet over wil hebben (ieekkkk) maar ken genoeg goede opgevoede en gestudeerde KNAPPE en klasse jongens hoor maar sorry dat je marokkaanse jongens met negers vergelijkt meisje daar ga je al onder hoor ....en by the way mijn mama heeft schrik van negers dus dat zegt genoeg hé :D :D Boussat yeah psies van negers heb je ook wel flexe ertussen zitten, en nie beginnen over moslim-zijn etc. want er zijn er genoeg. anyway... face it.. marokkanen komen ook uit afrika net als negers... dus allemaal tzelfde!

Pagina's : [1] 2 3