Bekijk originele versie : Negaffa's in Al Hoceima
Meryam20
04-03-2004, 14:01
Hey,
Ik ga trouwen van de zomer en ben echt erg op zoek naar een negaffa! Ik wil bijdeze om jullie hulp vragen. Ik ben opzoek naar een negaffa die in Nederland woont maar ook tijdens de vakantie werkt of een goede negaffa die in omgeving van Al Hoceima werkt.
Ik zou jullie heel erg dankbaar zijn.
Groetjes
een stressie bruidje!!
meryam stuur me maar een privemail
toevallig was er gister een bruidje bij me.en haar schoonzus :zwaai: die had haar bruiloft in elhoceima ik heb toen gelijk voor je nagevraagt welke negaffa's goed zijn in elhoceima.
Meryam20
04-03-2004, 20:28
Origineel gepost door mosi
***** anissa is echt heeeeeeeeeeeeel goed in alhoceima. echt de beste maar ook wel pittig geprijsd!!ik heb r genomen vorig jaar!!iedereen stond met open mond walah!!ze zit tegenover de winkel bouyadi(supermarkt)
Ze is zeker heeeeel goed maar het is ook echt een trut. Ze heeft heel de bruiloft van me nichtje verpest vandaar dat ik haar liever niet heb.
Als je een andere negaffa weet heel graag.
Groetjes
Meryam
hoi lieverd
negafa naima die een salon heeft genaamd tetuan of fatima zehra
deze 2 werden mij geadviseerd .maar ja smaken verschillen :confused: jou never know :zwaai:
Meryam20
04-03-2004, 20:34
Origineel gepost door lolla
hoi lieverd
neggafa naima die een salon heeft genaamd tetuan of fatima zehra
deze 2 werden mij geadviseerd .maar ja smaken verschillen :confused: jou never know :zwaai:
Hey schatje,
Dank je wel dat je met me meedenkt.
Die negaffa's ken ik nog niet, je hebt geen idee waar ze zitten in Al Hoceima???
Groetjes
Meryam
Samira_C
05-03-2004, 14:02
Mosi hoeveel heb je aan haar betaald???? heb je een telefoonnummer van haar??
Meryam20
05-03-2004, 14:35
Origineel gepost door Samira_C
Mosi hoeveel heb je aan haar betaald???? heb je een telefoonnummer van haar??
:confused: ik nie snap
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.