Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik haat deze opmerking...

Pagina's : [1] 2

LZN
04-03-2004, 12:34

:"Ben je nog niet getrouwd", dan denk ik ZEHME ik wil niet ofzo, kan ik er wat aan doen, dat ik niemand tegenkom...dat er geen serieuze jongens meer bestaan (denk ik) is het niet 'lmekteb denk ik dan (jullie weten toch wel dat alles 'lmekteb is), ik ben weliswaar al 24 jaar, maar dat betekend niet dat ik debiel ben ofzo, dus houd die opmerkingen voor jullie!! :( p.s. ja sorry hoor, maar dat moest er even uit.... ;).

JustAGirl22
04-03-2004, 12:37
Niets van aantrekken meid...je komt nog wel iemand tegen. Op trouwen staat geen leeftijd..Koelchi maktab... Boussa

soulfa
04-03-2004, 12:45
Nu je het zegt, wij Marokkanen hebben het alleen maar over trouwen. Alsof dat het enige is waar ons leven om draait. Niet alleen van die oude vrouwtjes maar ook van die jonge meiden hoor je het. EN??? BEN JE NOG NIET GETROUWD????? Ik had daar vroeger ook last van, inmiddels ben ik dan wel getrouwd maar ik kreeg het elke keer weer te horen, en van sommige mensen wist ik gewoon wanneer ze het gaan vragen. Zo'n vraag zul je van een Nederlandse niet horen. Is het nou echt zo dat je wat bent totdat je getrouwd bent???? In onze cultuur lijkt het wel zo.

hoebbie
04-03-2004, 12:53
Salaam, Ja dat hoor ik ook soms van denk je nog niet aan trouwen en waar ga je op wachten. Maar alles is lmektab. beslamma.

angel16
04-03-2004, 13:08

niets van aantrekken meid. wacht gewoon op de ware want je kan wel hals over kop trouwen met een man die je niet eens kent, en behoorlijk veel spijt van krijgen dus kop op en wacht op de ware want jou dag komt nog wel.

cambou
04-03-2004, 13:50
hahahahahaha moest wel lachen om DENK IK ghtie koulsie men elmaktaab. debba telkai nokra lie rgheber liek n7assek a ghtie kom allemaal goed 24 is nog jong hoor beter dan vroeg trouwen en scheiden.

beauty3303
04-03-2004, 15:31
ja je hebt gelijk soef je zult ooit wel iemand vinden die bij jou past en die je graag zal hebben het heeft gewoon z'n tijd nodig meer niet Vertrouw op Allah en het gaat goed komen meisje Ps laat die mensen maar denken wat ze willen het zijn gewoon zieke en zielige mensen meer niet! knuffel Beslama

soulfa
04-03-2004, 16:14
maar even wat anders, als een meisje nou gewoon niet toe is aan trouwen? Hier zegt ook iedereen de ware komt wel, maak je niet druk. Alsof je de persoon in kwestie en hart onder de riem wild steken. Mensen moeten gewoon ophouden met de rare vraag, als een persoon zover is, dan horen ze het wel.

Chanel_Alure
04-03-2004, 16:58
Origineel gepost door cambou beter dan vroeg trouwen en scheiden. Hier ben ik het mee eens. Laat ze lekker praten.... Als ze moe zijn houden ze van zelf wel op ;) Als het komt dan komt het..... ;)

selimagirly
04-03-2004, 20:12
Origineel gepost door Majidah mezjen en nu word ik ook nog eens uitgelachen :( en ja ik weet dat alles 'lmekteb is, maar die opmerkingen!!! maar ik ga ze negeren, safie Ik weet precies wat je bedoelt... Ik ben nu 23 jaar en de meeste meiden om mij heen zijn of verloofd of getrouwd... Ja sorry dat ik niet zomaar in het huwelijksbootje wil stappen... :D Maar je moet er gewoon niet op reageren.... Jou tijd komt wel insha allah... ;) boessa :zwaai:

Mocro4eva
04-03-2004, 23:22
Nix van aantrekken, inshallah daba lah ejiblek weld le 7lal li jestahlek. ;)

maghrebgirl20
04-03-2004, 23:34
niks van aantrekken, jou ware komt ook ;)

Solid
05-03-2004, 17:42
Ik vind niet dat we het voorbeeld moeten nemen van mensen die nog steeds niet getrouwd zijn. wij moeten juist het voorbeeld nemen van mensen die jong zijn getrouwd. De Islam schrijft verder geen specifieke leeftijd voor, maar wel is het sterk aangeraden, indien de middelen aanwezig zijn, om jong te trouwen. Abdoellaah ibn Mas'ood (moge Allah tevreden zijn met hem en zijn vader) heeft gezegd dat de Profeet (vrede en zegening van Allah zij met hem) zei: "O jongeren, diegenen van jullie die in staat is om te trouwen, laat hem trouwen, want dit zal zijn blik doen afwenden (van harame zaken) en zijn kuisheid beschermen..." (Sahih volgens consensus) blijf niet lang wachten mensen!!! en succes verder!

Amira21
06-03-2004, 20:15
Origineel gepost door cambou hahahahahaha moest wel lachen om DENK IK ghtie koulsie men elmaktaab. debba telkai nokra lie rgheber liek n7assek a ghtie kom allemaal goed 24 is nog jong hoor beter dan vroeg trouwen en scheiden. Alles is el mekteb, maar ons geloof schrijft voor dat als je jong kan trouwen dat ook moet doen. Dat meent natuurlijk niet weg dat alles staat geschreven (mekteb) En dan terug te komen op jouw beter dan vroeg trouwen en scheiden, niemand trouwt om te scheiden! Of je nu wat jonger bent of ouder. Dit is niet aanvallend bedoeld, maar de vrouwen die zijn gescheiden hebben er niet om gevraagd en jouw tekst doet het lijken of ze na hun scheiden niets meer voorstellen. :zwaai:

sweet_nadoria
09-03-2004, 14:38

Wahahahhaha wallah ik weet precies wat je bedoelt ... Als die vrouwtjes dan samen zijn wejooow dan ben je er echt geweest .. Ik zweer je althans bij mij he Wejema ze doen echt of het einde van de wereld nabij is... Wejoooooooooooow je bent 18 ?! Zelfs bijna 19 ?! Awielieeeeeeeeeee en niet eens verloofd ?! Ewa aa bentie gadie zjiebek Rabi chi weld a ness en dan moet je echt met zo een neppe lach Insha Allah zeggen ;) In Marokko kunnen ze er helemaal wat van ... Alatief wordt bij hun bekeken als wahed schande ofzo :confused: Maar ja koelschie bel mektab zeg ik dan ... :o

Pagina's : [1] 2