Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Terugkeer bedevaartgangers wat neem je mee naar schiphol

missriffia03
13-12-2008, 19:20

nou je leest t al wat neem je mee naar schiphol bedevaartgangers morgen komt mn tante terug uit mekka wat kan ik meenemen Alvast bedankt

missriffia03
13-12-2008, 19:41
hmmmmmmmmmmmmmmmm wellou jeh gierigaards neemt niemand wat mee ofzo.????????????????????????????????

MaRoCcInA
13-12-2008, 20:02
Bloemen..?

missriffia03
13-12-2008, 20:29
Bloemen..? staat toch niet raar ofwel haha maar bbedankt voor t reageren top:goedzo:

Compassionate
13-12-2008, 20:35

Melk en dadels. :gniffel:

fatja
13-12-2008, 23:07
nou je leest t al wat neem je mee naar schiphol bedevaartgangers morgen komt mn tante terug uit mekka wat kan ik meenemen Alvast bedankt Toen mn achternichten en neven en andere vrienden hun ouders en die van de anderen ging afhalen hadden ze igdem mee , fototoestel en camera niet te vergeten en VOORAL HUN GOED HUMEUR ,liedjes ahidous en heel wat improvisatie om ze een heerlijke terugkeer te wensen, dus heel veel ambiance om het anders te zeggen! en Thuis bij hen goed gevierd ahhaha vooral met de igdem en de liedjes:D

SannaeSannae
13-12-2008, 23:10
Toen mn achternichten en neven en andere vrienden hun ouders en die van de anderen ging afhalen hadden ze igdem mee , fototoestel en camera niet te vergeten en VOORAL HUN GOED HUMEUR ,liedjes ahidous en heel wat improvisatie om ze een heerlijke terugkeer te wensen, dus heel veel ambiance om het anders te zeggen! en Thuis bij hen goed gevierd ahhaha vooral met de igdem en de liedjes:D Je gaat terugkerende bedevaart gangers toch niet verwelkomen met ahidous wat is da tnou weer voor iets :maf: :maf: in plaarts van dat je ze verwelkomt met een dua en zegt allah ie kabbelliekoum elhaj, komen jullie met ahidosu, billah helemaaaal draan :haha: Mn moeder komt volg wek terug inshallah. Niks te ahidous of muziek weet ik et wat ze tegenwiooirdig doen. Gewoon rustig je moeder in de armen nemen en zeggen hoeveel je haar gemist hebt, dat is be3da wat ik ga doen, meer dan genoeg :o :o

SannaeSannae
13-12-2008, 23:10
en ik heb haar kamer helemaal verbouwd. Ze zal het prachtig vinden!! :banana:

fatja
13-12-2008, 23:15
Je gaat terugkerende bedevaart gangers toch niet verwelkomen met ahidous wat is da tnou weer voor iets :maf: :maf: in plaarts van dat je ze verwelkomt met een dua en zegt allah ie kabbelliekoum elhaj, komen jullie met ahidosu, billah helemaaaal draan :haha: Mn moeder komt volg wek terug inshallah. Niks te ahidous of muziek weet ik et wat ze tegenwiooirdig doen. Gewoon rustig je moeder in de armen nemen en zeggen hoeveel je haar gemist hebt, dat is be3da wat ik ga doen, meer dan genoeg :o :o dat natuurlijk a zuster! Op de camera zag je eerst de tranen en de omhelzingen en daarna meer dan een half uur lang zang , ahidous met igdem natuurlijk;) , was er zelf niet bij stond hen op te wachten thuis:) na het emotionele mag er toch wat ambiance zijn niet!? (in dit geval ging het om een hele groep ishelien uit hetzelfde dorp en bij ons is ahidous heilig :hihi: dus bijna bij elke gelegenheid halen we de igdems erbij:likje: