Bekijk volle/desktop versie : Marokaanse profs - Ajax



04-03-2004, 11:06
Benefietduel voor Marokko op komst 04-03-2004


Een selectie van Marokkaanse voetbalprofs in Nederland speelt in april mogelijk een benefietwedstrijd tegen Ajax in de Amsterdam ArenA. De opbrengst van het duel moet ten goede komen aan de slachtoffers van de aardbeving in Noord-Marokko. De stichting Marocprofs is bezig met de concretisering van de plannen.

"Er lopen heel wat Marokkaanse topspelers in Nederland", aldus de Marokkaanse spelersmakelaar Mohammed Sinouh in het Algemeen Dagblad. "Ik denk dat de mensen wel naar een elftal met Ali Elkhattabi, Anouar Diba en Nourdin Boukhari willen komen kijken. In Nederland wonen 300.000 Marokkanen en die zijn bijna allemaal voetbalgek." In 1999 trok een benefietwedstrijd tussen Ajax en Nederlandse Turken ten bate van de slachtoffers van de aardbeving in Turkije 12.000 mensen naar de Amsterdam ArenA. Ajax staat opnieuw niet afwijzend tegenover het initiatief.


wel tof of ni

04-03-2004, 12:23


Ja zeker...hadji wil ook meedoen

gaat wel leuk worden


maar gaat uiteindelijk om de opbrengst

04-03-2004, 12:30
Absoluut een goed ideetje.... mijn complimenten voor degene die dit geplaatst heeft

04-03-2004, 12:36

Citaat:
Origineel gepost door Said_M
Ja zeker...hadji wil ook meedoen

gaat wel leuk worden


maar gaat uiteindelijk om de opbrengst
ja precies, weet je trouwens ook wie van hadji's ?



Citaat:
Origineel gepost door MorphinA
Absoluut een goed ideetje.... mijn complimenten voor degene die dit geplaatst heeft
hahaha graag gedaan a

04-03-2004, 12:37


Hou je ons allen nog op de hoogte van datum en tijd en plaats

Het lijkt mij zeker een interessante wedstrijd om te gaan bekijken..

Maar het is dus niet zeker of Ajax er aan deelneemt toch?

04-03-2004, 13:39

Citaat:
Origineel gepost door sweetlady-casa
Hou je ons allen nog op de hoogte van datum en tijd en plaats

Het lijkt mij zeker een interessante wedstrijd om te gaan bekijken..

Maar het is dus niet zeker of Ajax er aan deelneemt toch?
Als het goed is ergens in April, maar daar zijn ze nog niet over uit, en ik denk wel dat het gewoon door zou moeten gaan.. we zien wel

04-03-2004, 22:03
Ja, Klas het in de Telegraaf. Kvind het klote dat het de joodjes zijn die dan tegen marokkaanse profvoetballers in Nl moeten spelen, waarom geen andere club!

Maar ja, kvind het verder een goed iniatief, kzou zelf wel naar die wedstrijd gaan om onze marokkaantjes aan te moedigen, en HOE!

12-03-2004, 18:13
moustapha hadji