Bekijk originele versie : Onderzoek Identiteitsvorming Marokkaanse Jongens In Nederland
HETONDERZOEK
13-12-2008, 17:44
Salaam,
In het kader van de afronding van mijn opleiding ben ik bezig met een onderzoek naar de identiteitsvorming van Marokkaanse jongens in Nederland. Hiervoor zal ik een gesprek aan moeten gaan met deze jongens waarbij ik aan de hand van half gestructureerde vragenlijsten inzicht probeer te krijgen in dit proces. Vragen die hierbij aan bod komen zijn o.a. de manier waarop deze jongens de eigen identiteit vormen, welke problemen hierbij een rol spelen, hoe zij omgaan met de verschillende culturen waarmee zij te maken krijgen, welke rol de Islam hierbij speelt etc etc.
Helaas is de doelgroep van mijn onderzoek erg moeilijk te bereiken en weinig inschikkelijk om mee te doen :( Daarom probeer ik het nu via deze weg.
Ben jij of ken jij een Marokkaanse jongen in de leeftijd van 18 tot en met 25jaar, met een MBO- HBO- of WO- denkniveau, woonachtig of studerend in de randstad ( Amsterdam, Rotterdam, Utrecht & Denhaag) die bereid is om aan dit onderzoek mee te doen? Reageer dan op deze topic of pm me!
I hope you can help me!
Groetjes, HETONDERZOEK.
Menselijk
13-12-2008, 21:57
Salam eleykom,
Ik ken er genoeg, alleen ja , ik denk dat je hun gewoon op een leuke manier moet bereiken. Gewoon van eey jij daar! Ik wil je even iets vragen, gewoon op straat, school, in de moskee kun je formulieren uitdelen.
Moet wel lukken meid.
Ik moet ook een onderzoek doen, naar of het Sinterklaasfeest voor allochtonen discriminerend is ?
Ik stuur je dan wel een paar vragen (tien ongv) morgen inscha Allah. Is dat goed?
HETONDERZOEK
14-12-2008, 13:01
Salam eleykom,
Ik ken er genoeg, alleen ja , ik denk dat je hun gewoon op een leuke manier moet bereiken. Gewoon van eey jij daar! Ik wil je even iets vragen, gewoon op straat, school, in de moskee kun je formulieren uitdelen.
Moet wel lukken meid.
Ik moet ook een onderzoek doen, naar of het Sinterklaasfeest voor allochtonen discriminerend is ?
Ik stuur je dan wel een paar vragen (tien ongv) morgen inscha Allah. Is dat goed?
Hej meid,
Ja ik heb dat al geprobeerd en veel mensen willen me dan wel helpen totdat ze horen dat het gaat om een face to face gesprek van een uurtje.. dat schijnt net weer iets te veel te zijn voor hen ;) dus daarom probeer ik het nu zo!
ja is goed hoor :) stuur maar!
Mysterious_M
14-12-2008, 13:17
een uurtje is inderdaad veel maar goed suc6
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.